Miehenä en voi vaikuttaa syntyvyyteen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Naiset synnyttää. Ei miehet.
Mutta miehet siittävät. Molempia siis tarvitaan.
Luulisi tämän päätteleminen onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaksi miestä voi keskenään lasta tehdä.
Milloin muuta on väitettykään?
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
No et miesten kesken tosiaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
Koko tuo MGTOW on osaltaan lietsomassa turhaa vastakkainasettelua sukupuolten välille. Mitään hyötyä siitä ei ole, jollei lasketa sitä, että sitä kannattavat miehet saavat kiukutella naisille.
Voithan mm. Ehdottamalla naiselle avioliittoa ja perheen elatusta. Lisäksi voit lahjoittaa spermaasi lääkärille sekä kumppanuusvanhemmille. Suomen laki kieltää kohdunvuokrauksen joten tuossa pari tapaa miehille edistää asiaa ja kantaa kortensa kekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
Koko tuo MGTOW on osaltaan lietsomassa turhaa vastakkainasettelua sukupuolten välille. Mitään hyötyä siitä ei ole, jollei lasketa sitä, että sitä kannattavat miehet saavat kiukutella naisille.
Mutta koko asianhan piti olla teille naisille täysin yhdentekevä? Niin te täällä vuosia olette toistelleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaksi miestä voi keskenään lasta tehdä.
Ei vielä kunnes joku nero keksii siihen keinon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
M G T O W 💪
Mutta koko asianhan piti olla teille naisille täysin yhdentekevä? Niin te täällä vuosia olette toistelleet.
Niin se onkin. Olen erittäin iloinen että miehet menevät omille poluilleen noin keskimäärin. Ne saavat jäädä, jotka huolehtivat naisista aktiivisesti
Lähtökohtaisesti kumppanin löytää, se että onko hän sellainen jonka kanssa haluat viettää loppu elämän on eriasia.
Itsekin saan deittiapeista treffiseuraa mutta todennut etten löydä samanlaista rakkautta kuin ystävääni kohtaan niin mielummin olen sitten lisääntymästä kuin lisääntyisin ihmisen kanssa jota en rakasta.
En minäkään naisena, mutta mulle ihan sama kuinka paljon siitä syyllistetään. En minä syyllisty kuitenkaan.
Ap on lerppamuna, jolla ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lerppamuna, jolla ei seiso.
Ap:lla seisoo vain silmät päässä, kun näkee naisen.
Voit äänestää esim ehdokasta joka vastustaa aborttia, ja seksuaalivalistusta eli et kondomeita ja ehkäisy pillereitä tuputetaan
Miksi pitää siitä ketään syyttää?