Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia tällainen nainen herättää?

Vierailija
02.05.2026 |

Ei ole ikinä maistanut alkoholia, eikä tupakkaa ja on neitsyt vielä 36-vuotiaana.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä perseeseen

Vierailija
2/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityisiä. Ihmiset ajautuvat erilaisille poluille ja hyveellinen polku on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumoja kotikasvatuksesta, hyvin estynyt. Mahdollisesti mielenterveysongelmia. 

Vierailija
4/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä eheytyy kun saa munaa joka reikään

Vierailija
5/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että traumatisoitunut ja ongelmainen käyttäytyy täysin päin vastoin, tukeutuen päihteisiin ja hakien validaatiota tavoilla, jotka ovat itselle haitallisia. Ihminen on varsin tasapainoinen ja tyytyväinen jos ei sekoile.

Vierailija
6/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, joskin pari vuotta nuorempi. Tosin alkoholia olen joskus maistanut, mutta kokonaista alkoholiannosta ei ikinä ole tullut juotua. Mielestäni olen ihan tavallinen, keskityn töihin ja harrastuksiini. Myöskään parisuhteessa en ole koskaan ollut. Pidän huolen omista asioistani enkä häiritse ketään.

Vierailija
7/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa vaimoainesta jos on vielä hyvännäköinenkin.

Vierailija
8/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia ajatuksia, joita ei ole edes olemassa.

Vierailija
9/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. 

Vierailija
10/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että traumatisoitunut ja ongelmainen käyttäytyy täysin päin vastoin, tukeutuen päihteisiin ja hakien validaatiota tavoilla, jotka ovat itselle haitallisia. Ihminen on varsin tasapainoinen ja tyytyväinen jos ei sekoile.

Tämä. T:traumatisoitunut ex sekoilija

Vierailija
11/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ei kerro hänestä mitään.

Vierailija
12/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ei kerro hänestä mitään.

No ehkä sen että on ainakin itsekuria.

Vierailija
13/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliä, elämä jää elämättä. Onko kokenut mitään muutakaan; aamuun asti valvottuja naurun täyteisiä öitä kavereiden kanssa, matkoja jännittäviin paikkoihin, konsertteja jotka saa irti todellisuudesta, suudelmia jotka laittaa jalat veteläksi? Tekeekö hän mitään?

Vierailija
14/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa itseään, ei häkelly huomiosta, ei tee pikaisia päätöksiä, haluaa tavata sen "oikean", ehkä demiseksuaali. 

Ite olin neitsyt 30v saakka asti kunnes tapasin sen oikean. En ole myöskään ruma, vaan melko nätti/hoikka. En ole koskaan häkeltynyt jos joku yrittää jotakin, koska pinnallinen huomio on tyhjää. Enemmän halusin aina että minua rakastetaan ihmisenä ja minut tunnetaan ennekuin edes hyppää sänkyyn.

Vierailija
15/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteiseltä. 

Vierailija
16/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliä, elämä jää elämättä. Onko kokenut mitään muutakaan; aamuun asti valvottuja naurun täyteisiä öitä kavereiden kanssa, matkoja jännittäviin paikkoihin, konsertteja jotka saa irti todellisuudesta, suudelmia jotka laittaa jalat veteläksi? Tekeekö hän mitään?

Osa ei tarvitse paljoa ärsykkeitä voidakseen hyvin. 

Vierailija
17/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa vaimoainesta jos on vielä hyvännäköinenkin.

Pahin skenaario tosiaan, että törmää johonkin mieheen jonka mielestä naisen ei kuulukkaan kokea mitään ja pakottaa elämään loppu elämänkin tynnyrissä. Toivottavasti nainen on vain lesbo ja pelkää tulla ulos kaapista. 

Vierailija
18/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuollainen, vuoden vanhempi.

Viihdyn kotona, nautin luonnosta, kirjoista ja hyvästä ruoasta. Tykkään leipoa, mutta yksin asun niin ei tule paljon tehtyä kun yksin pitäisi syödä. Mielelläni käyn kuitenkin myös ihmisten ilmoilla yleisötapahtumissa, konserteissa ja kirjastoissa. 

Ei ole oikeastaan ystäviä, en jaksa toisten juttuja ja uteluita, enkä oikeastaan halua jakaa itsestäni muille henk.koht. asioitani. Ehkä koulukiusaamistausta ja silloinen kelpaamattomuus kaveriksi on jättänyt jälkensä. Olen sosiaalisessa työssä, joten kaipaan rauhaa vastapainoksi. 

En koe olevani estynyt, ja välillä olisin hyvinkin haluja, mutta en halua yhden yön juttuja vaan parisuhteen. Mielellään loppuelämäksi. Olen kuitenkin realisti, eli en odota mahdottomia. Koskaan ei voi tietää.

Kissan olen suunnitellut hankkivani. Silloin viimeistään siirryn kategoriaan "hullu kissanainen". 😄

T.n37

Vierailija
19/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku,näitä tarvittaisi lisää, mutta heitä vielä kymmenen muutahi vaktaa tarkotitamastasi plikasta  niin tiedän alkaako kiihottaa enämpihi

Vierailija
20/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät mitä se on tehnyt tuossa on tosi vähän asioita ihmisen elämästä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi