Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helppoa on miehille päästä treffeille deittisovellusten kautta?

Vierailija
01.05.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus päästä treffeille kenen kanssa tahansa? Tuntuuko, että kaikki kotikaupunkisi sinkkunaiset haluavat treffeille kanssasi ja he kaikki tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi?

Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin sine  Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?".

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no ei tämä mies varmaan siinä profiilissaan luetellut noita kriteerejä.

Vierailija
22/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena aloittajalle:

Olen miehenä viimeisen 300 päivän aikana käyttänyt 5 deittisovellusta orjallisen säännöllisesti päivittäin.

Paras suoritukseni on se että olen saanut suomalaiselta naiselta 2 viestiä.

Eli lähes kaikki keskustelut ei joko ala ollenkaan tai nainen vastaa kerran.

En ole ollut lähelläkään treffien toteutumista kun kriteereinä on:

Alle 40v, hoikka, lapseton+haluaa lapsia, sellainen jota voisi kehua söpöksi tai nätiksi, harrastaa liikuntaa.

Tuollaisia ei taida löytyä enää kuin Aasiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama jankuttaja.

Kyllä, tämäkin kuuluu wanharouva Tyhjäpään agendaan.

Vierailija
24/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeks kun lyö taalaa tiskiin löytyy seuraa lähes mistä tahansa Suomessa tai ulkomailla .

Tj 44 

Vierailija
26/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini  käy jatkuvasti Tinder treffeillä. Minä taas en ole kuuden kuukauden yrittämisen aikana päässyt Tinderin kautta kertaakaan treffeille. 

Eli sanoisin että toisille miehille se on helppoa, ja toisille mahdotonta. 

Vierailija
27/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ainoastaan Suomi24:sta. Jos ei aseta juuri mitään kriteerejä naisen suhteen niin kiinnostuneita on liikaakin ja taso on laidasta laitaan. Sitten kun asetat kriteerejä, määrä laskee tason kohotessa, mutta voit saada myös osan naisista vihaiseksi.

Vierailija
28/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja muukin nettideittailu on pinnallista paskaa. Mulla on miespuolisia työkavereita, jotka ovat elämässään lähes tuuliajolla. Töissä käydään just sen verran ettei saada potkuja. 

Mutta esim pukeutuvat Ihan  överisti. Ostavat monella tonnilla muotivaatteita velaksi, on tatuointia ja lävistystä ja vapaa-aika matkustelua ja biletystä. Velaksi. 

Mutta Tinderissä riittää vientiä kuulemma, naiset vaihtuu joka viikko jne..

Mä taas oon tylsä ja varakas, harmaata elämää elävä hiljainen duunari. Tinderissä oon ollut noin 10 vuotta. Treffejä nolla. 

Vierailija
29/29 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja muukin nettideittailu on pinnallista paskaa. Mulla on miespuolisia työkavereita, jotka ovat elämässään lähes tuuliajolla. Töissä käydään just sen verran ettei saada potkuja. 

Mutta esim pukeutuvat Ihan  överisti. Ostavat monella tonnilla muotivaatteita velaksi, on tatuointia ja lävistystä ja vapaa-aika matkustelua ja biletystä. Velaksi. 

Mutta Tinderissä riittää vientiä kuulemma, naiset vaihtuu joka viikko jne..

Mä taas oon tylsä ja varakas, harmaata elämää elävä hiljainen duunari. Tinderissä oon ollut noin 10 vuotta. Treffejä nolla. 

Jos lontoo taittuu, niin ulkomaalaisille vesille vaan. Ei kannata ottaa riskiä, että tapaat jonkun mt-tapauksen, kun suomalaisista naisista 77%:lla on päässä vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä