Kuinka helppoa on miehille päästä treffeille deittisovellusten kautta?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus päästä treffeille kenen kanssa tahansa? Tuntuuko, että kaikki kotikaupunkisi sinkkunaiset haluavat treffeille kanssasi ja he kaikki tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi?
Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin sine Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?".
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena aloittajalle:
Olen miehenä viimeisen 300 päivän aikana käyttänyt 5 deittisovellusta orjallisen säännöllisesti päivittäin.
Paras suoritukseni on se että olen saanut suomalaiselta naiselta 2 viestiä.
Eli lähes kaikki keskustelut ei joko ala ollenkaan tai nainen vastaa kerran.
En ole ollut lähelläkään treffien toteutumista kun kriteereinä on:
Alle 40v, hoikka, lapseton+haluaa lapsia, sellainen jota voisi kehua söpöksi tai nätiksi, harrastaa liikuntaa.
Tuollaisia ei taida löytyä enää kuin Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama jankuttaja.
Kyllä, tämäkin kuuluu wanharouva Tyhjäpään agendaan.
Tarpeeks kun lyö taalaa tiskiin löytyy seuraa lähes mistä tahansa Suomessa tai ulkomailla .
Tj 44
Miespuolinen kaverini käy jatkuvasti Tinder treffeillä. Minä taas en ole kuuden kuukauden yrittämisen aikana päässyt Tinderin kautta kertaakaan treffeille.
Eli sanoisin että toisille miehille se on helppoa, ja toisille mahdotonta.
Olen käyttänyt ainoastaan Suomi24:sta. Jos ei aseta juuri mitään kriteerejä naisen suhteen niin kiinnostuneita on liikaakin ja taso on laidasta laitaan. Sitten kun asetat kriteerejä, määrä laskee tason kohotessa, mutta voit saada myös osan naisista vihaiseksi.
Tinder ja muukin nettideittailu on pinnallista paskaa. Mulla on miespuolisia työkavereita, jotka ovat elämässään lähes tuuliajolla. Töissä käydään just sen verran ettei saada potkuja.
Mutta esim pukeutuvat Ihan överisti. Ostavat monella tonnilla muotivaatteita velaksi, on tatuointia ja lävistystä ja vapaa-aika matkustelua ja biletystä. Velaksi.
Mutta Tinderissä riittää vientiä kuulemma, naiset vaihtuu joka viikko jne..
Mä taas oon tylsä ja varakas, harmaata elämää elävä hiljainen duunari. Tinderissä oon ollut noin 10 vuotta. Treffejä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja muukin nettideittailu on pinnallista paskaa. Mulla on miespuolisia työkavereita, jotka ovat elämässään lähes tuuliajolla. Töissä käydään just sen verran ettei saada potkuja.
Mutta esim pukeutuvat Ihan överisti. Ostavat monella tonnilla muotivaatteita velaksi, on tatuointia ja lävistystä ja vapaa-aika matkustelua ja biletystä. Velaksi.
Mutta Tinderissä riittää vientiä kuulemma, naiset vaihtuu joka viikko jne..
Mä taas oon tylsä ja varakas, harmaata elämää elävä hiljainen duunari. Tinderissä oon ollut noin 10 vuotta. Treffejä nolla.
Jos lontoo taittuu, niin ulkomaalaisille vesille vaan. Ei kannata ottaa riskiä, että tapaat jonkun mt-tapauksen, kun suomalaisista naisista 77%:lla on päässä vikaa.
^ no ei tämä mies varmaan siinä profiilissaan luetellut noita kriteerejä.