Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teekkari saa kuivat vaatteet jos ui suihkulähteessä Vappuna?! 😦Ja 10 muuta vapun mysteeriä!

Vierailija
01.05.2026 |

Itse äärimmäiseen mukavuuteen tottuneena katselen (mukavasti kotisohvalta) kauhistuneen epäuskoisin silmin vappuna Havis Amandassa pulikoivia opiskelijoita haalareissaan: miten heidän vappuiltansa jatkui, joutuivatko olemaan märissä vaatteissa kuinka pitkään, iskikö kurkkukipu?

Entä hienoja buffetteja Kaivarissa tarjoilleet seurueet: Miten siedätte kaikenmaailman näppejä nakkivadillanne, käsidesipulloja ei vissiin kukaan kehtaa esillä pitää - ei olisi rennon hauskan näköistä? 

Mille maistuu auringossa paahtuvat kylmäketjukatkenneet ruokatarjoilut? Kuinka pystytte olemaan käymättä mukavuuslaitoksessa, tyytyykö bätre folk bajamajaan? Entä Kaivarissa yöpyneet: oletteko pesseet hampaitanne koko päivänä?! Onko koko Kaivopuisto täynnä ekstroverttejä vappuna? Miten jaksaa koko yön juhlineet juhlia 2 päivää? Miten kaikki tämä on mahdollista? Suosittelen juhlijoille ISS-avaruusasemalle hakeutumista: siedätte niin paljon epämukavuutta. 😵

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap teekkari ottaa lääkkeet mukaan niin ei haittaa

Vierailija
42/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Kaivarikonseptini sisältäisi asuntovaunun! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noilla buffettyypeillä oma koti ihan vieressä, siellä hyvä käydä vuoron perään ottamassa päikkärit. Josta tultiinkin seuraavaan:

Eikö Kaivarin aamuvarhaisesta iltamyöhään juhlijoita ala raikas ilma ramaista vietävästi ? 🥱🤔Itellä ainakin tuppaa nukuttamaan jo parin tunnin ulkoilun jälkeen. 

Vierailija
44/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan lapsia mukanaan tuovat saavat pidettyä muksunsa iloisina, ja vahtivatko vuoroissa pilttejä? 

Vierailija
45/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noilla buffettyypeillä oma koti ihan vieressä, siellä hyvä käydä vuoron perään ottamassa päikkärit. Josta tultiinkin seuraavaan:

Eikö Kaivarin aamuvarhaisesta iltamyöhään juhlijoita ala raikas ilma ramaista vietävästi ? 🥱🤔Itellä ainakin tuppaa nukuttamaan jo parin tunnin ulkoilun jälkeen. 

Itse ainakin olen vetänyt aikanaan kunnon tirsat ihan siinä  Tähtitorninmäen kalliolla. Mitään ei pöllitty, kun kaverit olivat ympärillä. Oli niin lämmin, että riisuin rintsikoilleni, samettibleiseri toimi tyynynä. Nykyään vietän wappua hieman hillitymmin :)

N47

Vierailija
46/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi luottaa kavereihin, jotka ovat itsekin juhlimassa, eiväthän he ole vastuussa vahtimisesta!

Vierailija
47/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa

Se hämmästyttää, kummastuttaa

Pientä kulkijaa !

Vierailija
48/48 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älyääköhän kukaan tilata WOLTilla ruokaa Kaivariin? Saisi freeshiä. Tietoa, onnistuisiko käytännössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi