Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytäminen on mahdotonta.

Vierailija
01.05.2026 |

Toisella kierroksella olen, mutta kyllä on hyvän kumppanin löytäminen kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Mielestäni vaatimukseni ovat kohtuullisia. Haluaisin vain kumppanin, joka tykkää nauraa jutuilleni. Tykkää pitää huolta itsestään ja kodista. Tuoksuu hyvälle, näyttää seksikkäältä.  On iloinen ja hymyilee paljon. Arvostaa mun juttuja ja jättää tarvittaessa rauhaan. Ei nalkuta. Ei kiinnosta sen koulutus tai työ tai rahat. Kunhan on kivaa yhdessä ja saan siitä halutessani seuraa omiin juttuihini.

Missä olette, tällaiset miehet? Saa ilmoittautua. N41

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina

Huonon saa mutta sillä ei tee mitäǎn. Ap

Vierailija
62/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei ole paljon rahaa eikä töitä?

Mut on kuitenkin fiksu ja osaa käyttäytyä ja tekee muuten aktiivisesti kaikkea. Olen minä ainakin mukava ja keksi kaikkea tekemistä. Nainen saa olla myös rauhassa koskakäyn kalassa usein ja kalassa olen 5-6 tuntiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on kuitenkin fiksu ja osaa käyttäytyä ja tekee muuten aktiivisesti kaikkea. Olen minä ainakin mukava ja keksi kaikkea tekemistä. Nainen saa olla myös rauhassa koskakäyn kalassa usein ja kalassa olen 5-6 tuntiakin.

Juurihan sanoin aloituksessa, että minua ei kiinnosta sinun työsi, koulutuksesi tai rahasi. Minulla on omani. Kalastus on mukavaa puuhaa. Lähtisin mielelläni seuraksikin. Tykkään liikkua luonnossa.

Vierailija
64/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin aloituksessa, että minua ei kiinnosta sinun työsi, koulutuksesi tai rahasi. Minulla on omani. Kalastus on mukavaa puuhaa. Lähtisin mielelläni seuraksikin. Tykkään liikkua luonnossa.

Okei. Asun raumalla itse. Kalastelen usein ja veneilen ja liikun aika palajon muuten.

Vierailija
65/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus, kukaan ei tiedä mistä partneri juuri sulle löytyy joudut itse sen ettimään ja itse miettimään mikä toimii sulle ja sun tilanteelle ehkä joudut laskea rimaa ehkä joudut nostamaan sitä ehkä joudut etsimään muualta. Sinä joudut miettimään oman tilanteesi ja itsesi kannalta asiaa. Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan