Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytäminen on mahdotonta.

Vierailija
01.05.2026 |

Toisella kierroksella olen, mutta kyllä on hyvän kumppanin löytäminen kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Mielestäni vaatimukseni ovat kohtuullisia. Haluaisin vain kumppanin, joka tykkää nauraa jutuilleni. Tykkää pitää huolta itsestään ja kodista. Tuoksuu hyvälle, näyttää seksikkäältä.  On iloinen ja hymyilee paljon. Arvostaa mun juttuja ja jättää tarvittaessa rauhaan. Ei nalkuta. Ei kiinnosta sen koulutus tai työ tai rahat. Kunhan on kivaa yhdessä ja saan siitä halutessani seuraa omiin juttuihini.

Missä olette, tällaiset miehet? Saa ilmoittautua. N41

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä olen. No en aina osaa hymyillä mutta muuten olen mielestäni sellainen joka antaa naisele tilaa ja olen huumorintajuinen. T: mies 50v

Kuulostaa hyvältä alkuun. Tykkäätkö osoittaa rakkautta tekemällä kotitöitä?

En, mutta sä tykkäät.

Vierailija
42/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä tyrkyllä aapeelle. Munaa suikkiin ja perärööriin. Seksistä tykkään. Eemi35vee

Ei kiitos. Odotan mieheltä kauniita käytöstapoja ja kielenkäyttöä enkä kelpuuta käytettyjä kyläpyöriä.

Sinä oot toisella kierroksella. Olet käytetty ja heitetty kuin tiskirätti jätteisiin. Turvaudu käsitöihin.

Juu, pistin miehen ulkoruokintaan. Ja käsityöt ovat ihan mukavia nekin.

Kuulostat kiukkuiselta. Onko kaikki ok?

Otatko suikkiin?

Sinä et taida tehdä sillä tiedolla mitään.

Teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä olen. No en aina osaa hymyillä mutta muuten olen mielestäni sellainen joka antaa naisele tilaa ja olen huumorintajuinen. T: mies 50v

En, mutta sä tykkäät.

En.

Vierailija
44/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nauraa, vaikka sun jutut ei naurattaisi?

Vierailija
45/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä tyrkyllä aapeelle. Munaa suikkiin ja perärööriin. Seksistä tykkään. Eemi35vee

Ei kiitos. Odotan mieheltä kauniita käytöstapoja ja kielenkäyttöä enkä kelpuuta käytettyjä kyläpyöriä.

Sinä oot toisella kierroksella. Olet käytetty ja heitetty kuin tiskirätti jätteisiin. Turvaudu käsitöihin.

Juu, pistin miehen ulkoruokintaan. Ja käsityöt ovat ihan mukavia nekin.

Kuulostat kiukkuiselta. Onko kaikki ok?

Otatko suikkiin?

Sinä et taida tehdä sillä tiedolla mitään.

Teen.

Tumputa toki sille ihan rauhassa.

Vierailija
46/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

Vierailija
47/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi kohteliasta ja saisi minulle hyvän mielen. Eli mielellään, kiitos.

Vierailija
48/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta sä tykkäät.

En.

Tykkäät.

Vierailija
49/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaadit Ap jo liikaa. Vai vielä hymyillä pitäisi. Miten tässä kurjassa maailmassa voisi hymyillä kun kaikki on aivan perseestä.

Huumori on kans sellainen asia mille on vaikea nauraa jos jutut ei ole sellaisia mille nauraa. Itsellä on sen verran mustaa ja hirtehistä toi huumori, etten aivan helpolla usko löytäväni naista jokapuolelle aiheille lämpenisi.

Vierailija
50/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi kohteliasta ja saisi minulle hyvän mielen. Eli mielellään, kiitos.

Ei kiitos

Vierailija
51/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen aina kotitöitä. Kotini on siisti aina. Muutin myös 15 vuotiaana omaan asuntoon joten olen siivonnut kyllä aika paljon elämäni aikana. Keittiöni on myös aina puhdas enkä lähe kotoa ellei tiskejä ole tiskattu. Olen aika tarkka kyllä siivoamisesta.

Vierailija
52/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismin ylilyönti karkoitti miehet. Deitä päälle ja tili on selvä. Vasemmisto (no me kaikki olemme oikeasti vasemistolaisia) tuhosi kaiken. Tämä ääri-porukka. 

50% suomalaisista (eli kaikki naiset) eivät halua seurustella perussuomalaisen kanssa.

Vierailija
53/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaadit Ap jo liikaa. Vai vielä hymyillä pitäisi. Miten tässä kurjassa maailmassa voisi hymyillä kun kaikki on aivan perseestä.

Huumori on kans sellainen asia mille on vaikea nauraa jos jutut ei ole sellaisia mille nauraa. Itsellä on sen verran mustaa ja hirtehistä toi huumori, etten aivan helpolla usko löytäväni naista jokapuolelle aiheille lämpenisi.

Joo

Vierailija
54/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen aina kotitöitä. Kotini on siisti aina. Muutin myös 15 vuotiaana omaan asuntoon joten olen siivonnut kyllä aika paljon elämäni aikana. Keittiöni on myös aina puhdas enkä lähe kotoa ellei tiskejä ole tiskattu. Olen aika tarkka kyllä siivoamisesta.

Kuulostaa ihanalta! Minusta siivous on miesten työtä. Itse voin hoitaa esim. lamppujen  vaihdon ja käyttää auton pesetettävänä. Ap

Vierailija
55/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismin ylilyönti karkoitti miehet. Deitä päälle ja tili on selvä. Vasemmisto (no me kaikki olemme oikeasti vasemistolaisia) tuhosi kaiken. Tämä ääri-porukka. 

50% suomalaisista (eli kaikki naiset) eivät halua seurustella perussuomalaisen kanssa.

Niin?

Vierailija
56/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en saa sinun huulillesi hymyä olemassaolollani, niin meillä ei ole tulevaisuutta. Ap

Vierailija
57/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta! Minusta siivous on miesten työtä. Itse voin hoitaa esim. lamppujen  vaihdon ja käyttää auton pesetettävänä. Ap

Ei oo autoa

Vierailija
58/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en saa sinun huulillesi hymyä olemassaolollani, niin meillä ei ole tulevaisuutta. Ap

En mä sinua tarkoita. En huoli vanhaa ja käytettyä.

Vierailija
59/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina

Vierailija
60/64 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo autoa

Minulla on ja se riittääkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi