Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisitte tehneet tässä tilanteessa? Kaupassa tapahtunutta.

Vierailija
10.05.2007 |

Kävin tänään kaupassa ja menin juuri ovesta sisään, kun vastaani juoksi n. 2 vuotias lapsi. Ehdin ottaa lapsen takin hupusta kiinni, ennen kuin lapsi olisi sännännyt suoraan auton eteen. Vein lapsen sisälle ja yhdeltä kassalta sitten säntäsi yksi mamma, joka rupesi sättimään ja haukkumaan mua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuommoiselta räähkältä pitää ottaa lapset pois joka ei pidä niistä huolta ja ei anna muittenkaan pelastaa kuolemalta. Murhaajahan semmoinen on.

Vierailija
2/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en olisi napannut lapsesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin itse tänään todella karusti haukutuksi, enkä osannut siinä tilanteessa sanoa mitään rakentavaa. Vähemmän rakntavaa palautetta tulisi kyllä suusta helposti, mutta olen jotenkin tottunut hillitsemään itseni, joten olen vain hiljaa.

Vierailija
4/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole lapsen vika, että äiti on mäntti..

Vierailija
5/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänen vikansa ole, että äitinsä on ääliö. Pienen elämän pelastit ja näin ulkopuolisena kiitän siitä.

Mitähän tuollaiselle naiselle olisi voinut sanoa... Ehkä olisin kysynyt, että olisiko pitänyt päästää lapsi juoksemaan auton alle? Olisiko hän silloin kiittänyt kaikkia, jotka eivät lasta pysäyttäneet?

Huh. En tiedä mistä noita ääliöitä sikiää.

Vierailija
6/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt mitä tapahtui, vai miksi haukkui sua? Mistä hän moitti, siitäkö kun otit hupusta kiinni? OUTO.

Vierailija
7/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, oikeastiko olisit mielummin lapsen juosta auton alle?? Vaikka et olisikaan varman vanhemman reaktiosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan