Pressan rouva ei ookkaan ylioppilas
Kommentit (97)
Kyllä on. Bachelor of Science Surreyn yliopistosta. Britanniassa erikoistutaan jo lukiossa tietylle erikoisalalle, hän näköjään oikeustieteeseen, ranskaan ja saksaan.
Kyllä se että on ylioppilas kertoo jotain tasosta.
Noh on Ruotsissakin ne hatut - entä Norjassa?
Onko yötauolle hattu pohjoismainen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Miten britti muka olisi ylioppilas?
Voi pyhä yksinkertaisuus, ehkä olisi käynyt jonkun vastaavan koulutuksen siellä Briteissä vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ylioppilaaksi lukeminen kerro älykkyydestä yhtään mitään. Pikemminkin kertoo siitä, ettei tiedä mitä tekisi.
Jatko-opinnoissa sitten näkee vähän tarkemmin. Ylioppilas on aivan liian yliarvostettu ja juontaa arvostuksensa johonkin 1900 luvun alkuun, jolloin vain riistoporvareiden kakarat pystyivät opiskelemaan.
Nytkin nuo pskalakit yrittää omia vappua. Oikeasti vappu on kevään- ja kansainvälinen työläisten juhla.
No kyllä se suuntaa antavasti kertoo. Typerimmät pallinaamat karsiutuvat amikseen
Niin, sinähän et tarvitse amislaisten palveluita.
Ammattikoulun opintolinjat on jaettu seuraaviin aloihin (esimerkkejä):
Tekniikan alat: Autoala, kone- ja tuotantotekniikka, sähkö- ja automaatiotekniikka, rakennusala.
Sosiaali- ja terveysala: Lähihoitaja, perustason ensihoitaja.
Palvelualat: Ravintola- ja catering-ala, matkailuala, hius- ja kauneudenhoitoala.
Liiketalous ja kauppa: Liiketoiminnan perustutkinto (merkonomi), turvallisuusala.
Luovat alat ja media: Media-ala ja kuvallinen ilmaisu, musiikkiala, taideteollisuusala.
Luonnonvara- ja ympäristöalat: Maatalousala, puutarhatalous, metsäala.
Toki teitä tarvitaan meitä palvelemaan, enhän minä sitä ole kiistänyt.
Eli ne typerimmät pallinaamat ovat sulle erittäin tarpeellisia. Onko sun koulutuksestasi hyötyä heille?
On. Ei toki teille köyhille.
En ole köyhä, olen hyvätuloinen eläkeläinen joten kerro mitä hyötyä sinusta minulle on.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mieluummin edustaa suomea, Suzanne 😃....vaikko Antonio 😬
Mitä tarkoitaa edustaa Suomea? Olen suomalainen, eikä ainakaan minua edusta kukaan muu minä itse.
Täytyy olla todella vääristynyt minäkuva, jos olettaa jonkun turhakepariskunnan edustavan muita kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Bachelor of Science Surreyn yliopistosta. Britanniassa erikoistutaan jo lukiossa tietylle erikoisalalle, hän näköjään oikeustieteeseen, ranskaan ja saksaan.
...ja lukiovaihe sitten jatkuu yliopisto-opintoina tuolla alalla. Lopuksi, kuten Suomessakin, suoritetaan maisterintutkinto.
jenni 0
s 29
jenni 5
s 34
jenni 10
s 39
jenni 15
s 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikähän Antonio Flores on. Siis sen yhden homman lisäks 😅
Olis ollu pressan vaim...öö eiku mies ...öö eiku hmm puoliso
Miten joku Floresio tähän liittyy? Ihmeen paljon ihmisten elämä pyörii joidenkin neverhöörd-tyyppien ympärillä.
No kun alotus koski pressan puolisoa. Toisessa versiossa se olisi juuri tuo Flores.
Eli vertailukohtana
Missä toisessa versiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ylioppilaaksi lukeminen kerro älykkyydestä yhtään mitään. Pikemminkin kertoo siitä, ettei tiedä mitä tekisi.
Jatko-opinnoissa sitten näkee vähän tarkemmin. Ylioppilas on aivan liian yliarvostettu ja juontaa arvostuksensa johonkin 1900 luvun alkuun, jolloin vain riistoporvareiden kakarat pystyivät opiskelemaan.
Nytkin nuo pskalakit yrittää omia vappua. Oikeasti vappu on kevään- ja kansainvälinen työläisten juhla.
No kyllä se suuntaa antavasti kertoo. Typerimmät pallinaamat karsiutuvat amikseen
Niin, sinähän et tarvitse amislaisten palveluita.
Ammattikoulun opintolinjat on jaettu seuraaviin aloihin (esimerkkejä):
Tekniikan alat: Autoala, kone- ja tuotantotekniikka, sähkö- ja automaatiotekniikka, rakennusala.
Sosiaali- ja terveysala: Lähihoitaja, perustason ensihoitaja.
Palvelualat: Ravintola- ja catering-ala, matkailuala, hius- ja kauneudenhoitoala.
Liiketalous ja kauppa: Liiketoiminnan perustutkinto (merkonomi), turvallisuusala.
Luovat alat ja media: Media-ala ja kuvallinen ilmaisu, musiikkiala, taideteollisuusala.
Luonnonvara- ja ympäristöalat: Maatalousala, puutarhatalous, metsäala.
Toki teitä tarvitaan meitä palvelemaan, enhän minä sitä ole kiistänyt.
Eli ne typerimmät pallinaamat ovat sulle erittäin tarpeellisia. Onko sun koulutuksestasi hyötyä heille?
On. Ei toki teille köyhille.
En ole köyhä, olen hyvätuloinen eläkeläinen joten kerro mitä hyötyä sinusta minulle on.
Ei mitään. En tarjoa saattohoitopalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Eli tyhmä?
Juristi on tyhmä? Ok.
Oma ammattisi?
Vierailija kirjoitti:
stupin tyttären poika ystävä on musta ihoinen
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikähän Antonio Flores on. Siis sen yhden homman lisäks 😅
Olis ollu pressan vaim...öö eiku mies ...öö eiku hmm puoliso
Miten joku Floresio tähän liittyy? Ihmeen paljon ihmisten elämä pyörii joidenkin neverhöörd-tyyppien ympärillä.
No kun alotus koski pressan puolisoa. Toisessa versiossa se olisi juuri tuo Flores.
Eli vertailukohtana
Missä toisessa versiossa?
Varmaan siinä, ettei presidentti olisi tunnettu koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
"Innes opiskeli vuosina 1988–1992 Surreyn yliopistossa ranskaa, saksaa ja oikeustieteitä. Belgian Bruggen College of Europesta hän valmistui vuonna 1995 opiskeltuaan eurooppaoikeutta ja suoritettuaan Master of Laws -tutkinnon"
No kummasti on ilman suomalaista lukiota opiskellut ja valmistunut yliopistosta, no toki harvempi britti Suomessa lukiota käy
Selviytymis keino OPINTOTUKI 7 VUOTTA opiskelija hinnalla ruuat bussiliput . Kyllä opiskelu kannattaa vaikka 20 vuotta kouluruoka ja alehinnat . Meilläkin opiskelija alet on 50% kun pienituloiset eläkeläiset saa vain 20-30%. Bussilipusta.
opiskelijahathujs on lähinnä Pohjoismaissa ja Saksassa ja Sveitsissä
Ali yppiläs on melko turhanpäiväinen lakki hihuli, ei mitään oppinut eikä tehnyt, kuvittelee olevansa viisas.Uusi nimitys olisi ylimielinen mulkwisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbin vaimolla ei ole täällä edes rinnastettavaa yliopistotutkintoa, jos tarkkoja ollaan.
Ja kuvittelet ilmeisesti kaikkien yliopistotutkintojen vertautuvan suomalaiseen ?
Miksi kuvittelisin. Fakta on, ettei vuohennahkaan lyödyn lain opiskelu tee pätevää Suomessa.
Innes-Stubbin pitäisi suorittaa lähes koko oikiksen kandi, jotta hänen tutkintonsa rinnastettaisiin täällä. Ei onnistu huonolla kielitaidolla.
Miksi hänen tarvitsisi? Hän on työurallaan jo nyt saavuttanut enemmän kuin sinun sukusi yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla juristi.
niiniinii, mutku ei suomalainen ylppäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbin vaimolla ei ole täällä edes rinnastettavaa yliopistotutkintoa, jos tarkkoja ollaan.
Ja kuvittelet ilmeisesti kaikkien yliopistotutkintojen vertautuvan suomalaiseen ?
Miksi kuvittelisin. Fakta on, ettei vuohennahkaan lyödyn lain opiskelu tee pätevää Suomessa.
Innes-Stubbin pitäisi suorittaa lähes koko oikiksen kandi, jotta hänen tutkintonsa rinnastettaisiin täällä. Ei onnistu huonolla kielitaidolla.
Ei helvetti miten ääliö oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten britti muka olisi ylioppilas?
Voi pyhä yksinkertaisuus, ehkä olisi käynyt jonkun vastaavan koulutuksen siellä Briteissä vaikka?
Vo helvetti tätä tyhmyyttä. High korkea koulu , College lukio, university yliopisto. Law laki . Ja paskat oikeinkirjoituksesta.
Eli vertailukohtana