Ylpeä presidentti Stubbista
Näittehän kaikki että hän sai kunniapaikan Ruotsin kuninkaan viereen. Vain hänen pöytädaami välissä.
SE on upeaa ja huomaa että hän on arvostettu vieras Ruotsin kuningashuoneessa!
Tässä esim tulee hyödyksi hänen sujuva ruotsinkieli.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Lintilä pääsi hönöpäissään istumaan kuningatar Silvian viereen. Ap oli varmaan ylpeä.
Olin tosi ylpeä myös Lintilästä. Ihastuttava ja järkevä ministeri. Toivon hänelle ja salarakkaalle kaikkea hyvää.
Ap
EI ole AP tätä kirjoittanut.
Ap on ihan sekaisin. Istuiko ne nyt homoina vierekkäin vai ei ollenkaan vierekkäin?
Stubbia en nähnyt Kaarle Kustaan vieressä, kun en katsonut koko bileitä, mutta näin Tanskan Maryn yhdessä YouTubevideossa, jossa käsiteltiin Maryn tämänkertaisen tiaran vanhaa alkuperää. Se on alunperin rannekoru, josta on välillä muodostettu kaulakoru ja nyt tiara. Mary istui juhlapöydässä Kaarle Kustaan vieressä ja näytti ikävystyneeltä ja vastaili harvakseen, vaikka Kaarle Kustaa yritti kovasti keskustella.
Mary ei oikein digannut isäntää tällä kertaa. 😆
Ei tuosta huseersajasta siellä täällä voi ylpeä olla..Sodan lietsoa.Mitä meille kuuluu muiden sodat,kun oma maa on sekasorrossa.Mikään ei toimi .
Olen ylpeä Stubbista, etenkin kun ajatellaan mikä olisi voinut olla vaihtoehto.
Stubb on Jumalasta seuraava - ylöspäin!
Kyllä Stubb on hyvä presidentti, niin oli Niinistökin. Ei tarvitse hävetä ja ovat molemmat olleet aika kaukonäköisiä maailmankin asioissa.
Eikä ole etsintäkuulutettuna ihmisoikeusrikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelevat Ruotsissa jo patsasta Stubbille.
🤣😂🤣😂🤣 jätte kiva det hääääär
Vierailija kirjoitti:
Kuningashuoneet ovat yhtä tyhjän kanssa. Toivottavasti katoavat nykymaailmasta kokonaan. Turhia elättejä ehdottomasti.
Sanot sinä joka elät valtion tuella.
Itse ylpeilen mieluummin peräpukamillani.
Vierailija kirjoitti:
Stubb? #notmypresident
Katsokaa vaan, miten vähän aikaa kommenttini saa olla ennen kuin se poistetaan. EK on varmistanut Sanoma Oylle, että heidän pressaksi järjestämäänsä miestä ei muuten sitten halveerata tämän firman keskustelupalstalla.
Olen huomannut saman useasti. Myös rouvan hiustyyliä ei saa moittia, se on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta huseersajasta siellä täällä voi ylpeä olla..Sodan lietsoa.Mitä meille kuuluu muiden sodat,kun oma maa on sekasorrossa.Mikään ei toimi .
Voi sinua reppanaa. Oletko päässyt edes peruskoulua läpi
Vierailija kirjoitti:
Stubbia en nähnyt Kaarle Kustaan vieressä, kun en katsonut koko bileitä, mutta näin Tanskan Maryn yhdessä YouTubevideossa, jossa käsiteltiin Maryn tämänkertaisen tiaran vanhaa alkuperää. Se on alunperin rannekoru, josta on välillä muodostettu kaulakoru ja nyt tiara. Mary istui juhlapöydässä Kaarle Kustaan vieressä ja näytti ikävystyneeltä ja vastaili harvakseen, vaikka Kaarle Kustaa yritti kovasti keskustella.
Katsoin livenä SvT:stä ja en huomannut että Kalle olisi halunnut keskustella päinvastoin;
Kun vatitarjoilu tuo Kallelle ruoan, Määrin katseesta päätellen, hän olisi halunnut keskustella eikä toisinpäin ? ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb? #notmypresident
Katsokaa vaan, miten vähän aikaa kommenttini saa olla ennen kuin se poistetaan. EK on varmistanut Sanoma Oylle, että heidän pressaksi järjestämäänsä miestä ei muuten sitten halveerata tämän firman keskustelupalstalla.
Olen huomannut saman useasti. Myös rouvan hiustyyliä ei saa moittia, se on tabu.
Tyhmä tyhmempi tyhmin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ylpeilen mieluummin peräpukamillani.
Taas niin suomalainen junttivastaus.Minkä takia ?
Vierailija kirjoitti:
Tanskan kuningattaren isä on hiljattain kuollut. Suru syö voimia ja keskittymiskykyä.
Alex on myös fiksu....
Stubb hauskuutti yleisöä: "Minä olen täällä kaltereiden takana"
Alexander Stubb has been the President of Finland since March 1, 2024, and is the country’s second Finland-Swedish president.
Ei ole. Rakastan kuninkaallisia ja vaalin heidän traditioita.