Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla

Vierailija
30.04.2026 |

Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte? 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avomies teki samat aikanaan. Puhuin hänelle siitä ja sen jälkeen tein mitä halusin kenen kanssa halusin. Yhdessä oltiin vielä 6 vuotta sen jälkeen.

Vierailija
22/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan oikeasti kyse poikaystävästä? Kaverillani kävi nolosti, kun oli tapaillut yhtä miestä jokusen kuukauden. Kertoi kaikille poikaystävästään, mutta eivät olleet tämän miehen kanssa sopineet seurustelusta. Mies oli siis aivan ihmeissään, kun nainen kävi raivoamaan deittisovelluksesta. Mies ei siis tiennyt, että ystäväni ajatteli seurustelevansa.

On kyse juuri hänestä. Ja tarttui syöttiin. Jessus mitä lirkuttelua kirjoittaa. 

Mietin että jos kysyy puhelinnumeroa, niin mikähän fiilis hälle tulee kun läväyttäisin numeroni siihen.. 🤭😁 

Lirkuttele takaisin. Katso, kuinka pitkälle hän menee ihan online. Siis tuleeko dic k pickiä, nettiseksivonkausta ja niin pois päin.

Muista ottaa kuvakaappaukset, jos hän saa päähänsä yhtäkkiä deletoida koko viestiketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittele romanssia ensin online. Älä heti sovi tapaamista. Utele häneltä kaikenlaista esim. mahdollisesta tyttöystävästä jne. Sitten vähän lirkuttele ja flirttaile, katso, miten vastailee sulle :D

Vierailija
24/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä hänet ja keskity feikkiprofiilin sijaan oman deittiprofiilisi tekoon. Ei kannata tuhlata aikaa pelaamiseen.

Jos miehesi olikin peluri, pitääkö sinun alentua hänen tasolleen?

Ei minulla ole tarvetta millekään deittiprofiilille. 

Vierailija
25/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista tehdä ihmissuhteesta peli.

Miksi menet hänen tasolleen. 

Vierailija
26/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tietysti olla. Mitä itse siellä teit?

Vierailija
27/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas asialla. Keksitään kaikkea suunnitelmia ja vihjailuja, mutta ei voida sanoa suoraan, painu helvettiin. Miksi? MIksi teette elämästänne noin hankalaa? 

"Naiset taas asialla?" Kumpikohan osapuoli se tässä kiertelyn ja kaartelun, salamyhkäisyyden ja likaisen pelin aloitti? Miksi ei voi sanoa suoraan, että haluan panna toisia, sopiiko vai erotaanko? Miksi pitää tehdä omasta ja muiden elämästä noin hankalaa?

Huomaa, että olet naisvihaaja kyllä.

Vierailija
28/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat tietysti olla. Mitä itse siellä teit?

No sehän meni niin, että sinkkuystävälläni on siellä profiili ja mies vastasi hänelle. Niin avoimesti kertoi kaiken että... Kuva oli viimeinen silaus. 

Vierailija
29/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee feikkiprofiili, katso jos saat treffit sovittua ja sitten menet sinne ilmoittamaan, että suhteenne on ohi.

Hyvä neuvo.

Vielä viestittele etukäteen jotain rasvaisia juttuja ja kysele, seurusteleeko? Että etsit mielellään varattua, jolle sivusuhde ja pettäminen ei ole ongelma. Ja kysele, onko kokemusta moisesta jne. Saattaa tulla hyviä ja mielenkiintoista vastausta

Tekisin itse just noin! 
Kirjoittaisin, että en etsi pitkään suhteeseen hempeää tunteellista miestä, vaan lyhyeen peluria, joka p@nee kuin ompelukone, ilman tunnontuskia pettämisestä. 

Vierailija
30/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen kuvaa oli käytetty deittipalvelussa ja kaveri vinkkasi minulle. Meni melkein lusikat jakoon ennen kuin mies sai asian hyväksytysti selitettyä. 

Selitettyä? Eikö ollut itse yhteydessä ko. deittipalveluun ja ilmoittanut kuviensa väärinkäytöstä? 

Vierailija
31/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Se olisi heti entinen poikaystävä.

Yllättäisin blokkaamalla kaikkialta. 

Vierailija
32/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella lapselliselta. Taidat olla teini?

Vierailija
33/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt uskoko selitystä "mun kuvaa käytettiin deittipalvelussa"! Menetätte vuosia elämästänne näiden pelureiden kanssa

Vierailija
34/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee feikkiprofiili, katso jos saat treffit sovittua ja sitten menet sinne ilmoittamaan, että suhteenne on ohi.

Voi helvetti mitä kakaroiden leikkejä. Normaali aikuinen sanoisi vain suoraan, että tämä oli tässä.

Vierailija
35/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täähän on mielenkiintoista. 

Puolison luvalla kertoo etsivänsä seuraa. 

Ai niinkö... 😁

Ap

Vierailija
36/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen kuvaa oli käytetty deittipalvelussa ja kaveri vinkkasi minulle. Meni melkein lusikat jakoon ennen kuin mies sai asian hyväksytysti selitettyä. 

Tämä.

Mäkin jäin kerran kiinni pettämisestä kun naiset alkoi soittelemaan mulle epäsopiviin aikoihin. Onneksi keksin sanoa että "mun naama ja numero on näköjään laitettu johonkin haistapaskadeittinetti-ilmoon", niin vaimo kiitteli rehellisyydestä ja yhdessä sitten teimme rikosilmoituksen poliisille. M44

Vierailija
37/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt uskoko selitystä "mun kuvaa käytettiin deittipalvelussa"! Menetätte vuosia elämästänne näiden pelureiden kanssa

Itselleni seliteltiin joskus, miten profiili unohtunut poistaa, mutta yhtään ei tietenkään ole parisuhteen aikana käytetty. Jep jep.

En jatkaisi suhdetta, jos toiseltä köytyisi profiili deittisovelluksesta, ihan sama mitä selitettäisiin syyksi.

Vierailija
38/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö... 😁

Ap

Sano, että sua kiihottaa tällaiset varatut äijät ja kuinka ne panee salaa, samalla kuin puolisoakin sitten kotona.

Katso, kuinka pitkälle mies menee. Ryhtyykö esim. online seksiin sun kanssa (siis sellaiseen härskien kirjoitteluun vain). Testaa. 

Vierailija
39/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Mäkin jäin kerran kiinni pettämisestä kun naiset alkoi soittelemaan mulle epäsopiviin aikoihin. Onneksi keksin sanoa että "mun naama ja numero on näköjään laitettu johonkin haistapaskadeittinetti-ilmoon", niin vaimo kiitteli rehellisyydestä ja yhdessä sitten teimme rikosilmoituksen poliisille. M44

Mitä vaimo sanoi kun tutkinnasta selvisi, että profiilin hallinta on liitetty sinun omaan puhelinnumeroosi?

Vierailija
40/95 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö... 😁

Ap

Nyt kun on tiedossa, että puolison luvalla, niin alat kysellä montako kertaa on jo tätä järjestelyä aiemmin käyttänyt? 
Mikä vika puolisossa on, kun tän sallii? Saako puoliso tulla katsomaan teitä tai kolmanneksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi