Onko palstalla tällä hetkellä yhään normaalia ja fiksua ihmistä?
Kovasti tuntuu olevan nuoria ja vanhempiakin sivistymättömiä sekopäitä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Minä olen kuule MIES. Ja Jeesuskin varoitti monisanaisuudesta, että älkää olko kuin pakanat ja fariseukset, jotka luulevat, että heidän monien sanojensa tähden heitä kuullaan, ja sesisoskelevat katujen kulmissa synkeinä muka paastoten. Mutta totisesti, totisesti minä sanon teille, he ovat palkkansa saaneet.
Minä olen tämän palstan älykkäin.
Vierailija kirjoitti:
No missäs se hemmetin Puppa on Tuohan yleensä polkaisee haukkana paikalle kun tälläinen aloitus ?
Kuule tässä ei kuule pupat auta. Kyllä asia on näin. Lopunaikana loppuu pelleily.
Mikä on viinanhajuinen ja 2 metriä pitkä? Vasemmiston vappumarssi 2020-luvulla.
Ei täällä muita olekaan kuin järkeviä kun vasemmistospämmijät on toipumassa krapulastaan.
Vierailija kirjoitti:
suomalaisista yli puolet ovat päästään sekaisin... eivät suinkaan onnellisia
Noin 35% äänestää vasemmistoa ja noin 8 vihreitä,noin 4 RKP,tä joten aika liki oikea luku
Jos joku kovasti väittää olevansa normaali, niin herää kyllä epäilys ettei tuo ihan normaali voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viinanhajuinen ja 2 metriä pitkä? Vasemmiston vappumarssi 2020-luvulla.
Ei täällä muita olekaan kuin järkeviä kun vasemmistospämmijät on toipumassa krapulastaan.
Kuule sinä et tule tänne sosialismiasi saarnaamaan, stalinisti. Kyllä asia on näin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun 🥸🎈
Konalan pedopaska on pennywise!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei poista mahdollisuutta että hän on oikeasti palstan älykkäin
Vierailija kirjoitti:
No et oo, minä oon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et oo, minä oon!
Jos kannatat ääri-aatteita, kuulut johonkin uskonlahkoon tai olet poliittisessa järjestössä mukana, niin yritä ymmärtää, et ole täysin järjissäsi ja sen kuulee puheistasi ja huomaa tavastasi suhtautumisestasi muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et oo, minä oon!
Oikeasti minä olen, mutta pitäkää te tikapuuhermostolla operoivat harhaluulonne, ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos kannatat ääri-aatteita, kuulut johonkin uskonlahkoon tai olet poliittisessa järjestössä mukana, niin yritä ymmärtää, et ole täysin järjissäsi ja sen kuulee puheistasi ja huomaa tavastasi suhtautumisestasi muihin ihmisiin.
Ai huomaa vai? Entä jos on nazzi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai huomaa vai? Entä jos on nazzi?
nazzien kasvoille tulee vihainen tai ylimielinen ilme kun eri etnisyyteen kuuluva tulee samaan tilaan. Puheet muuttuvat piikitteleväksi tai sitten ollaan alentavia selittämällä itsestäänselviä asioita toiselle kuin hän olisi täysin vailla ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et oo, minä oon!
Oikeasti minä olen, mutta pitäkää te tikapuuhermostolla operoivat harhaluulonne, ei ole minulta pois.
Sinä olet stalinisti. Kyllä se on huomattu, kun suollat sosialistisia viestejäsi.
Uuuuuhuhh ruuuuuuuuuuhahahhhhh uuuuhhh 🤤
Kuten sinä itsekin