Miehet maksaa 5000 euroa kurssista jossa opetetaan iskemään naisia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/864899b3-ab9b-4c6b-9847-927a82e310a7…
Maksaisitko itse.
Tuossakaan ei ole takeita että saa naisen. Itse olen mennyt baarissa vaan naiselle juttelee kännissä ja saanut niin vaimoni. Kannattaa olla vaan tavallinen ja mennä juttelee ja kehua naista vaikka tyylikkääksi ja tarjota drinkki niin se riittää.
Kommentit (71)
Ei komeutta voi opettaa edes rahalla. Pituutta ei voi myöskään lisätä opettelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yllättäen taas ihan hermona, kun noiden kurssien avulla tavis mieskin saa iskettyä itselleen lopulta sen naisen. Naisten mielestä tavis miehelle ei kuulu naista.
Sinä et ole tavis, totean tämän negatiiviseen sävyyn.
Miehet tekevät ihan mitä tahansa muuta kuin että menisivät terapiaan.
Tuokin kurssi on ulkomaalaisten järjestämä. No, ehkä sinne menevät miehet haluavat naisen jostain muualta. Suomalaisiin ei muiden kulttuurien iskurepliikit oikein toimi.
Vaarini kurssitti mut kymmenvuotiaana ihan ilmaiseksi, kun olin "Yök tytöt"-iässä. Hän sanoi, että kantsii painella tyttöjen kanssa samoihin leikkeihin, vaikket niin intopinkeenä barbeista olisikaan, koska muutoin jäät vanhaksi pojaksi. Toimin sit heidän nukkeinsa autonkuljettajana ja löysin puolisoni sieltä. Elikkä kandee toimia nuorena, eikä valittaa sit, kun juna on mennyt;)
M27
Noilla kurseilla tähdätään panoon ei parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yllättäen taas ihan hermona, kun noiden kurssien avulla tavis mieskin saa iskettyä itselleen lopulta sen naisen. Naisten mielestä tavis miehelle ei kuulu naista.
Tavis kyllä saa naisen jopa ilman kurssia jos omaa normaalit sosiaaliset taidot. Alemman tason miehet jää ilman.
Itse nuorempana suhtauduin varauksella miehiin, jotka tuli juttusille. Yleensä miehestä näki mikä hänellä oli taka-ajatuksena. Pari kertaa kävi niin, että kun baarissa oli juteltu hyvän aikaa, aloin tehdä lähtöä ja toivottelin mukavaa iltaa, sain haukut, kun olin tuhlannut heidän aikaansa. Se juttelu kun heidän mielestään oli lupaus, että iltaa jatketaan vällyjen välissä ja siinä se. Oli ihan selvää, että minä en kiinnostanut vaan se, mitä minulla oli.
Olin rillipäinen ja pyöreähkö, joten ilmeisesti he kuvitteli, että olisin helppo tapaus. Miesten itsetunnolle kävi, kun omasta mielestä komea mies ei kelvannut kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis mies saa naisen maksamatta mitään jos osaa käyttäytyä ja uskaltaa pyytää naista treffeille. T: nainen
Yksi kurssin tavoitteista lienee nimenomaan parantaa tätä uskallusta.
Niin mutta kannattaako sitä maksa 5000 euroa. Pitää itse olla rohkea, ei naiset ole niin vaikeita tutustua.
Siis voi kökkö! Elämme nettiaikaa ja esim. Youtube on täynnä näitä kovapalkkaisten rakkaus-koutsien videoita aiheesta ihan ilmaiseksi. Itsekin olen vain naisena niitä joskus katsellut uteliaisuudesta. Harmi ettei ole tullut kanavien nimiä pantua muistiin. Noilla videoilla neuvotaan kaikki ihan treffi-ilmoitusten tekemisestä toimiviin tekstiviesteihin ja kehonkieleen ja karismaan ym. ja ei tarvitse edes ajatella itse mitään. (Sitten tietty markkinoidaan sikakalliita kursseja ja kirjoja ym. tai henkilökohtaista koutsaamista yleensä jenkeissä ja briteissä. )
Luulen että nämä Suomenkin viettely-kurssit on apinoitu suoraan jenkeistä kuten muutkin "omanelämäsi sankari"-kurssit
Hei kundit, tämäkin ruotsalainen kaveri meni just naimisiin ja sai lapsen, vaikka ei ole pitkä laatikkoleuka. Incel-naisvihalinjalle lähteminen on ehkä varmin tapa karkoittaa naiset ympäriltään. Vaikka et ole maailman komein kaveri, niin sinussa voi silti olla jotain muuta mitä naiset arvostaa. Tsemppiä.
"Neljäs oli reipas, puhelias, minut huomioonottava. Nyt on oltu naimisissa jo yli kolmekymmentä vuotta.
Eikä ollut mikään pitkä laatikkoleuka vaan tavallisen näköinen suomalainen mies."
Sama tarina vaikka ei kirjeella tavattukaan vaan ihan klassisesti baarissa. Mutta oli siis juuri sellainen mukava, fiksu ja sosiaalinen mies jonka seurassa oli mukava ja turvallinen olla. Kadulla en olisi kiinnittänyt huomiota mutta kun alettiin juttelemaan niin huomasin että tässä on nyt jotain.
Kerran nuorena olin kaverini kanssa baarissa, me seisottiin sellaisen pikkupöydän ääressä. Siihen tuli nuori mies ja suunnilleen heitti auton avaimensa siihen pöydälle, että Bemarin avaimenperä varmasti näkyi. En muista, mitä hän sanoi, mutta Bemaristaan jotain. Vähän ihmettelin, että mikä juttu tuo on, mutta kuulin sitten muualta, että sillä tavalla herätetään naisten mielenkiinto. Sillä kertaa ei toiminut enkä usko, että toimii muulloinkaan.
"Noilla videoilla neuvotaan kaikki ihan treffi-ilmoitusten tekemisestä toimiviin tekstiviesteihin ja kehonkieleen ja karismaan ym. ja ei tarvitse edes ajatella itse mitään"
Se ongelma noissa on se että pitäisi olla todella hyvä näyttelijä että osaisi luontevasti noita neuvoja soveltaa. Ja juuri sitähän nuo kohderyhmän miehet eivät ole.
"Vaarini kurssitti mut kymmenvuotiaana ihan ilmaiseksi, kun olin "Yök tytöt"-iässä. Hän sanoi, että kantsii painella tyttöjen kanssa samoihin leikkeihin, vaikket niin intopinkeenä barbeista olisikaan, koska muutoin jäät vanhaksi pojaksi. Toimin sit heidän nukkeinsa autonkuljettajana ja löysin puolisoni sieltä. Elikkä kandee toimia nuorena, eikä valittaa sit, kun juna on mennyt;) "
Vaikka se ei noin suoraan toimisikaan niin on kyllä vinha perä siinä että pojan kannattaa jo lapsena tottua olemaan myös tyttöjen seurassa. Silloin saa sekä sen kurkistuksen tyttöjen maailmaan että oppii että he ovat ihmisiä ihan samalla tavalla kuin pojatkin. Ja heidän kanssaan voi olla ihan luontevasti eikä siinä ole mitään jännitettävää sinällään.
Nämäkin palstat ovat täynnä miehiä joille jo naisen lähellä olo on jännityksen aihe ja juttelun aiheen keksiminen on todella vaikeaa. Siinä näkee selvästi että normaali kanssakäyminen tyttöjen ja naisten kanssa on jäänyt ihan liian vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näin o väittäny? Tavis miehelle kuuluu tavisnainen toki jos sattuvat löytään toisensa, mutta muista että misseillä on ottajia (joiden ei tarvii käydä kurssia saadakseen naista)
Tyhmiltä huijataan rahaa. Menkää baariin ja jutelkaa naisille eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan helpompaa ostaa hu**a. Samallaisethan ne hu**at ja instapimut ovat.
Ehkä ongelmasi on, että pidät iskettävinä naisina ainoastaan instapimuja.
Ja se että haukut naisia h*uoriksi..Veikkaisin joten tätä. Plus ei se kurssi ulkonäköä muuta näin btw. Ehkä saat rohkeutta iskee mut sitä voi hankkii ilmaiseksikin, lähinnä me najiset nauretaan kun tuo on niin selkee rahat pois -kurssi :D
jos miehellä on niin paljon rahaa, että viitsii laittaa 5000e hömppäkurssiin, niin luultavasti se saa joka tapauksessa naisia.
"jos miehellä on niin paljon rahaa, että viitsii laittaa 5000e hömppäkurssiin, niin luultavasti se saa joka tapauksessa naisia."
Tai sitten se raha ei liity ihan niin suoraan naisen saamiseen kuin olet kuvitellut.
Minä muinoin ennen tindereitä laitoin paikallislehden seuranhakupalstalle ilmoituksen että etsin mukavaa miestä. Paljon sain kirjeitä!
Neljä tapasin livenä ja kolmesta heti näki miksi olivat poikamiehiä kolmekymppisinä. Eivät oikein osanneet jutella ja habituskin oli vähän epäsiisti. Neljäs oli reipas, puhelias, minut huomioonottava. Nyt on oltu naimisissa jo yli kolmekymmentä vuotta.
Eikä ollut mikään pitkä laatikkoleuka vaan tavallisen näköinen suomalainen mies.