Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarnaajat eivät uskaltaneet tulla sisään

Vierailija
29.04.2026 |

EIlen ovikello soi. SIellä oli pari sananjulistajaa. He kysyivät "Pelkäänkö kuolemaa". Minä riemastuin, täräytin koko laidallisen siinä ulko-ovella: "Kuolema on osa elämää, meille jokaiselle. Minä en pelkää kuolemaa. Se on seuraava askel, askel jossa palaan takaisin osaksi luonnon suurta kiertokulkua. Toki jos uskoo sielu-hömppään, pelottaa varmasti. Tosin kukaan ei ole tullut kertomaan millainen on taivas tai helvetti, on vain saarnamiesten pelottelutarinoita, jolla saadaan ehkä peloteltua kuolevan omaisuus omille piireille. "

Saarnalähettiläät tai ketä olivatkaan, eivät antaneet jo kädessään ollutta lehteä vaan iäkkäämpi sanoi "Hyvä, teillä on näköjään selkeä kanta asiaan. Herran siunausta kuitenkin". He kääntyivät ja lähtivät pois. Vedin ulko-oven kiinni, olinko liian tyly? Toisaalta, olen juuri tuota mieltä. Kuolema on osa elämää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit kun ovikello soi ja vastaanotit lehden kuolemanpeloissasi. 

Vierailija
2/4 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ovat saastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit ja mietit, millaista olisi harrastaa seksiä papin kanssa?

Vierailija
4/4 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että tämä olisi ollut jokin mehukas kimppaseksijuttu, jossa viettelemäsi uskonveljet päätyivät viime sekunnilla rikkomaan Mooseksen kirjan 38:9-10 määräystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän