Saarnaajat eivät uskaltaneet tulla sisään
EIlen ovikello soi. SIellä oli pari sananjulistajaa. He kysyivät "Pelkäänkö kuolemaa". Minä riemastuin, täräytin koko laidallisen siinä ulko-ovella: "Kuolema on osa elämää, meille jokaiselle. Minä en pelkää kuolemaa. Se on seuraava askel, askel jossa palaan takaisin osaksi luonnon suurta kiertokulkua. Toki jos uskoo sielu-hömppään, pelottaa varmasti. Tosin kukaan ei ole tullut kertomaan millainen on taivas tai helvetti, on vain saarnamiesten pelottelutarinoita, jolla saadaan ehkä peloteltua kuolevan omaisuus omille piireille. "
Saarnalähettiläät tai ketä olivatkaan, eivät antaneet jo kädessään ollutta lehteä vaan iäkkäämpi sanoi "Hyvä, teillä on näköjään selkeä kanta asiaan. Herran siunausta kuitenkin". He kääntyivät ja lähtivät pois. Vedin ulko-oven kiinni, olinko liian tyly? Toisaalta, olen juuri tuota mieltä. Kuolema on osa elämää..
Kommentit (4)
Sitten heräsit ja mietit, millaista olisi harrastaa seksiä papin kanssa?
Minä luulin, että tämä olisi ollut jokin mehukas kimppaseksijuttu, jossa viettelemäsi uskonveljet päätyivät viime sekunnilla rikkomaan Mooseksen kirjan 38:9-10 määräystä.
Sitten heräsit kun ovikello soi ja vastaanotit lehden kuolemanpeloissasi.