Naisilla ei oikeastaan ole muuta kuin ulkonäkö riittää kun avaa ig:n nii huomaa
ettei ne muuta siellä tee kuin pyllistää ja esittelee boobseii 😂
Kommentit (10)
Sinä havainnoit todellisuutta pääasiassa IG:n kautta? Olisiko aika hankkia elämä?
ja sekin pääoma menettää arvoaan melkoisen nopeasti. se kun tuo maan vetovoima tekee selvää figuurista ihan muutamassa vuodessa. rinnat ja perä laahaa maata ja posket ja otsa roikkuu olkapäillä. miehet taas muuttuvat entistä komeammiksi vanhetessaan, mikä on väärin meitä rupsahtavia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Instahorrooii kaikki 😂
Äitisi, tätisi, siskosi ja mummosi?
Vierailija kirjoitti:
Sinä havainnoit todellisuutta pääasiassa IG:n kautta? Olisiko aika hankkia elämä?
Sellaista se on, kun sieltä kellarista ei koskaan nousta ulos päivänvaloon.
Miesvauvan päivittäiset kuukautiset.
Aloituksen jälkeen ap vastaillut hetken aikaa itselleen, säälittävää.
Eiköhän pistetä tämä naisviha poistoon.
M34
Ap, mikset osaa kirjoittaa?
Oletko pikkasen (paljon) vajaa?
Vierailija kirjoitti:
No kaikilla muillakin kanavilla ihan sama juttu, olipa se sitten tiktok tai facebook tai mitä tahansa.
Jännä, että miehet esittelevät somessa usein mitä he tekevät tai ovat tehneet, vaikka musiikkia, nyrkkeilyä, laskettelua, autolla ajamista, laitteiden korjaamista ym ja naiset aina vain huulia, peppua, vaatteitaan, meikkejään, jne.
Jännä. Mulla ollut ig jo vuosia ja siellä ei ole yhtään pyllistelykuvaa.
Siellä on luontokuvia.
Ai, mun fiidiin tulee lähinnä politiikkaa.
Ehkä ap paljasti juuri itsestään enemmän kuin aikoi.
N
Ja teidän ulosannin perusteella te taidatte ihmetellä, miksei kukaan (nainen) ota teitä vakavasti.
Ap etsii perseitä, ap löytää perseitä. Ap elää persekeskeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit itketään ettei oteta vakavasti...
Joo miehet esineellistää. Naisen valta on aina tapahtunut miehen kautta ja ne jotenkin tajuua sen itsekin pyllistellessään netissä. Pitäs ainakin.
Persun persesentrinen maailmankuva
Jaa. Olisiko selaushistoriassasi vika? Itse näen juttuja naisten tekemistä käsitöistä, rempoista, yhtriskunnallisista kannanotoista, luontokuvista, kirja-arvosteluista.
Ja sit itketään ettei oteta vakavasti...