Ulkosaunan omistavat, joko olette saunoneet ulkosaunassa tänä keväänä?
Meillä siivousurakka, vappuna lämmitetään ekan kerran. Ihanaa kun tulee kesä!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Koko talvi on saunottu.
Sama, paitsi kaikkein kovimpien pakkasten aikaan pidettiin kolmisen viikkoa taukoa. Sitten saunottiin taas ja lopuksi syötiin vasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on onneksi sisäsauna.
Vai hikimaja kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Koko vuosi on saunottu pihasaunassa 2-3 krt viikossa. Puukiuas kivivaipalla ja kantovesi. Välillä lämmitetään palju saunan ohella ja kesäisin täytetään kylmäallas. Talossa on suihku, jossa käydään viikolla pakosta, ettei paskaannu.
Meillä lämpiää ulkosauna lähes joka ilta, sisällä myös suihku. Itse olen siinä suihkussa käynyt kaksi kertaa 26 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vuosi on saunottu pihasaunassa 2-3 krt viikossa. Puukiuas kivivaipalla ja kantovesi. Välillä lämmitetään palju saunan ohella ja kesäisin täytetään kylmäallas. Talossa on suihku, jossa käydään viikolla pakosta, ettei paskaannu.
Meillä lämpiää ulkosauna lähes joka ilta, sisällä myös suihku. Itse olen siinä suihkussa käynyt kaksi kertaa 26 vuoden aikana.
Tää on monille tyypillinen ratkaisu. Sisäsauna ja suihku varastona, vain ulkosauna käytössä.
Meilläkin ainoana peseytymispaikkana pihasauna, joten vuoden ympäri saunotaan.
Ei sitä aina jaksa niin hohdokkaana pitää, mutta kyllä yleensä pidemmästä reissusta kotiutuessa ymmärtää ja huomaa , miten hyvä sauna meillä on 😄
Kyllä jo muutaman viikon. Joka päivä saunaan ja uimaan.
Hieman ohis, mutta onko kellään ns. retkisuihkua ja jos on, niin mikä olisi hyvä ja mikä ei? Olen harkinnut sellaisen hankkimista vanhaan saunaani.
Huomenna eka rantasaunominen luvassa. Vappu mökkeillen 🥳🎈🍻
Häh? Siellä saunotaan ympäri vuoden.
Tottakai ympäri vuoden saunotaan. Avanto talvella ehdoton.
Mikään ulkosauna? Sellainenko josta puuttuu seinät?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin hauska, ettei jaksa edes nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna eka rantasaunominen luvassa. Vappu mökkeillen 🥳🎈🍻
Olin jo 1. Huhtikuuta mökillä saunomassa ja uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin hauska, ettei jaksa edes nauraa.
Niin? Eikö pihasauna tai tynnyrisauna olisi oikea nimitys?
Kyllä olen. Sanunon siellä läpi vuoden, koska sauna on ympärivuotisessa käytössä.