Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksenjälkeinen AKNE!

Vierailija
19.05.2008 |

Koko otsa on ihan täynnä finnejä, jotka tulivat yhtäkkiä! Synnytyksestä on reilu 3 kk. Onko kohtalotovereita, mitä olette tehneet ongelmalle?

Aiemmin samanlainen reaktio tuli minipillereistä, silloin tosin selkään ja olkapäihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sellaisia kamalia "ihonsisäisiä", jättimäisiä finnejä alkoi pukkamaaan milloin minnekin. Mä kokeilin Diane Nova-pillereitä, mutta tekivät mut niin sekopäiseksi, että lopetin. Nyt viimeisestä synnytyksestä aikaa kohta 7v, ja ovat suht hyvin nykyään pysyneet poissa. Ihan satunnaisesti tulee joskus yksittäinen jonnekin. Liittyi varmaan hormoneihin, nuorena mulla ei ollut ikinä finnin finniä!!

Vierailija
2/4 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt imettäessä yhdistelmäpillereitä ei saa syödä, enkä siksi lopeta imetystä...

Pillerit ovat mulla ainoa keino pitää finnit poissa ja hillitä muutenkin ihon ja hiusten rasvoittumista. Testosteronitasoni on vissiin "normaalisti" vähän korkea, pco:takin epäiltiin. Mielialan ei pillereillä ole ollut mainittavaa vaikutusta (lievää itkuherkkyyttä ehkä), mutta tällä aknella jo on!

Mutta hitto, laitan kai vielä vappunaamarin päähän, kun menen ulos. Näitä kun ei tee mieli alkaa peittämään, koska se hidastaa häviämistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa mutta mitään ei tapahdu hetkessä. Tarvitset noin kymmenen käyntikertaa ja luultavasti vaivasi on poissa.

Vierailija
4/4 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan