Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuri on erilainen mutta ei Marokko ihan niin kamala ole mitä äkkiä luulisi. Ei tosin kannata kännissä siellä mellastaa ja puolialastomana kulkea.
noo ne jotkut tsekkaajatytöt kai dekapitoitiin tms
2018, ja takana samat IS-IS-symppaajat jotka oli tehnyt 2011 Marrakechissa ihan kotimaisen iskun. 4 kuoloon ja 20 elinkautiseen tuomittua.
Vierailija kirjoitti:
Niinköhän ne autenttiset perheet ottaa aupaireja? Aika vapaamielisiä jos ottavat.
Ottaa, koska moni haluaa että lapset oppii muutakin kuin ranskaa. Toki vain rikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois vanhemmat puuttunut asiaan, jos olisin ollut 19v noin ylipainoinen. Sekin on välittämistä. Samoin se tumma tyttö, ylipainoinen.
Millä tavalla? Toinen voi mättää omilla rahoillaan. Eikö hän ollut tehnyt lapsenhoitotöitä.
No kyllä vanhemmat olisi sanonut asiasta. Ja tulee ne elintavat kotoa.
No ei se sanominen välttämättä auta.
No se on sit eri asia kuunteleeko.
Vaikuttaa, että Rebekka olisi ollut tosi hyvää seuraa lapsille. Miksei hänen annettu sitten vain olla lasten kanssa? Varmaan pelkäävät, että tulee liikaa länsimaisia vaikutteita... mikä on ihan typerää, jos alun perin ottavat suomalaisen aupairin talouteensa. Tuo Rebekan perheen silmälasipäinen pikkupoika oli oikein söpö. Sääli, että hänestäkin tulee aikuisena todennäköisesti umpimielinen naisia alistava mu su -ukko. Kunpa olisin väärässä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä yliopistokoulutus auttaa? No mitäpä koulutus yleensä auttaa.
Venäjälläkin akateemisia naisia on paljon enemmän kuin miehiä, silti yhteiskunta on ihan syvältä. Onko Marokko jotenkin kehittynyt ja avarakatseinen maa näiden koulutettujen naisten takia? Ohjelma ei ainakaan sitä vaikutelmaa antanut eikä Marokon maine maana muutenkaan.
Naiset "meikkaa" yhteiskunnan olemalla alistuvaisia.
Olenkohan keski-ikäistymässä vai onko nuoret aina olleet noin raskaita? Siis henkisesti. Eihän tuollaisten ihmisten seurassa jaksaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten tämäkin ketju on tullut ko maan kulttuurin haukkumisketjuksi. Minä katson sitä enemminkin siitä näkökulmasta millasia persoonia ja miten fiksuja tai tyhmiä au pairit on.
Ihan ensin ihmettelin näitä blondeja, he lähtee Marokkoon islamilaiseen kulttuuriin ja sit ovat ihan ranteet auki kun hidän ei TURVALLISUUSSYISTÄ anneta liikkua yksin. Joku on aivan kuohuksissa siitä mikä miesten maailma se on ja naisilla ei ole valtaa. No voi hemmetti mitä hittoo ne lähtee tommoseen maahan, menisivät jonnekin eurooppaan tai jenkkilöön.
Sitten, tää pulskin daami sanoo ihan pokkana, että tää hänen perhe ja olot "ei palvele mun tarpeita ja .... (jotain muuta) ".
Siis ANTEEKSI MITÄ? Hitto mikä tyhjäpää!
Mut joo ton ikäsethän on kasvatettu siihen ja nykykulttuurin minäkeskeisyys ajaa siihen et kaiken pitää miellyttää heitä ja olla heitä varten, jopa "työpaikan".
Raivostuin oikeesti sen läs.kin sanoista niin että nukkumaanmeno siirtyi monella tunnilla adrenaliiniryöpyn takia. Hemmetti kun olis joku sanonu hänelle suorat sanat, et sinä et ole kaiken keskipiste eikä siellä perhe ja sen elämäntyyli eikä Marokkolainen kulttuuri ole miellyttämässä tätä blondia. Siis voi kääk.....
Täällä ihan samoja ajatuksia, mietin pitkään illalla hänen lausahdustaan,: ’ tämä perhe ei palvele mun arvoja.’ Sanoiko aidosti niin ja voiko aina valita mieleiset ihmiset ympärille samalla kun haluaa kokea autenttista kulttuuria. Hämmentävä feministi.
Luulisi tuntemattomaan maahan lähtiessä tutustuvan maan yhteiskuntaan toimintaan naisten asemaan etukäteen. Ettei tule yllätyksenä että asiat toisin kuin Suomessa. Vaikka on nuori, voi olla tiedostava ja asioista selvää ottava.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan keski-ikäistymässä vai onko nuoret aina olleet noin raskaita? Siis henkisesti. Eihän tuollaisten ihmisten seurassa jaksaisi olla.
Se rebekka oli ehkä raskas, mutta ne muuthan oli ihan tyhjäpäitä.
Islamissa kun ei saa tehdä kuvia, ornamentit ja muu koristelu on viehättävää ja upeaa. Ja jos kaapu ei olisi niin vahva alistumisen merkki, olisi kivaa heittää joissain tilanteissa sellainen hursti niskaansa. Tämän verran voi sanoa tuosta kulttuurista positiivista.
Jaahas, nyt Rebecca haistatti vittua (mahdollisesti omaansa) myös poliisille. Hieno tyttö!
En mäkään suostuisi nousemaan aikaisin aamulla au pairina töihin, jos mun yörauhaani ei kunnioitettaisi yhden perheenjäsenen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois vanhemmat puuttunut asiaan, jos olisin ollut 19v noin ylipainoinen. Sekin on välittämistä. Samoin se tumma tyttö, ylipainoinen.
Syyttäisin pahoinpitelystä jos vanhempani olisivat lihottaneet minut tuollaiseksi mäti säk iksi.
Nätti tyttö. Iho kuitenkin niin vaalea/kalpea, että todnäk anemia/raudanpuute. Hidastaa aineenvaihduntaa. Ehkä jotain muutakin taustalla.
Välttämättä ei perhe "lihota", vaan tytön metaboliassa on jotain pielessä - kuten oli itsellänikin nuorena.
T. Entinen ylipainoinen aneemikko (jolta löytyi lisäks d, b12 ja moni muu puutos ja terveysjuttu)
Ihmetteli myös, ettei tyttöjä näyttänyt yhtään häiritsevän kodittomien eläinten määrä, outia.
Sabina näytti siltä, että huulia oli myös turvotettu, hänen varsinaisesta kauneudwstaan ei saanut selbää, koska näytti että nuoren naisen kasvoja oli jo niin paljon käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Islamissa kun ei saa tehdä kuvia, ornamentit ja muu koristelu on viehättävää ja upeaa. Ja jos kaapu ei olisi niin vahva alistumisen merkki, olisi kivaa heittää joissain tilanteissa sellainen hursti niskaansa. Tämän verran voi sanoa tuosta kulttuurista positiivista.
Marokossa ei käytetä kaapuja, burqat on kielletty jo parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin tän Aur pairit Marokossa ja oli ensimmäinen au pair -kausi minkä katsoin. Minkä kauden katson seuraavaksi?
Kanadassa Vanessa on aikamoinen 😅 vilkaisehan sitä
Mä tykkäsin siitä Hawaii-kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäisin pahoinpitelystä jos vanhempani olisivat lihottaneet minut tuollaiseksi mäti säk iksi.
Nätti tyttö. Iho kuitenkin niin vaalea/kalpea, että todnäk anemia/raudanpuute. Hidastaa aineenvaihduntaa. Ehkä jotain muutakin taustalla.
Välttämättä ei perhe "lihota", vaan tytön metaboliassa on jotain pielessä - kuten oli itsellänikin nuorena.
T. Entinen ylipainoinen aneemikko (jolta löytyi lisäks d, b12 ja moni muu puutos ja terveysjuttu)
No nyt on kyllä paksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin tän Aur pairit Marokossa ja oli ensimmäinen au pair -kausi minkä katsoin. Minkä kauden katson seuraavaksi?
Kanadassa Vanessa on aikamoinen 😅 vilkaisehan sitä
Mä tykkäsin siitä Hawaii-kaudesta.
Ja sit siinä Los Angeles jäi se meikkaava tyttö mieleen, se joka sai potkut aika äkkiä 😅 ja olikohan Irlannissa yhdellä tytöllä keppihevonen mukana. Kaikenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä paksua.
Tuo tyttö ei oo varmaan ikinä harrastanut liikuntaa ja annoskoot kuin hevosella. Eipä se muuta tartte.
No ei se sanominen välttämättä auta.