Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Marokossa.

Vierailija
28.04.2026 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Marokossa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1517)

Vierailija
21/1517 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna!! ja just huomasin, että podcastista on 2 kausi tullut :D 

Vierailija
22/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta.  Aloin just katsoa. 

Vierailija
24/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vakio aihe mikä joka kaudella. Oma aika ja eivät ymmärrä mikseivät voi kulkea yksin? Olisiko kannattanut ottaa selvää tavoista ennen kuin lähtee?

Vierailija
25/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänne saitille ei nyt eksy se ,joka ottaa silmätikuksi joka ohjelmasta yhden ihmisen. Mollaa sitte olan takaa ohjelman loppuun saakka yhtä osallistujaa.

Vierailija
26/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sikäläiset perheenisät suhtautuvat nuoriin pohjoismaalaisiin au paireihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sikäläiset perheenisät suhtautuvat nuoriin pohjoismaalaisiin au paireihin?

Varmaan kuten olettaa saattaa. Eli ahdistelua luvassa.

Vierailija
28/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää sormilla syöminen samalta lautaselta ja onhan tuossa yhdessä kodissa todella saastaista.

Eikö tytöt pukeudu liian lämpimästi, kun yhdellä on jo takamukkessa paha hiertymä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikoinaan nuoruudessani lomamatkalla elämäni ensimmäisen ja pahan paniikkikohtauksen Marrakeshissa!  Kamala pakokauhu iski siellä melussa, hajussa ja ahtaudessa!  Teenmaistattajat ja käärmeen tyrkyttäjät aivan iholla!  Huh huh!

Vierailija
30/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan eivät hillu yökerhoissa tai tinderissä jakelemassa itseään kuten aiemmilla kausilla. Alkoholi saattaa vaihtua kannabikseen tosin. Voi tulla hyvinkin mielenkiintoinen kausi.

Jakelemassa itseään? Mitä tuo tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Marokko ollut juuri se paikka missä turistityöt löytyivät päät irrotettuna retkeltään?

Kyllä, juuri näin.

Näitäkin tyttöjä oli varoitettu toistamiseen usean henkilön toimesta matkaan sisältyvistä vaaroista, mutta lapsenomainen usko kaikkien ihmisten hyvyyteen, uhmakkuus, tyhmyys ja moku-propagandan sotkemat päät saivat tytöt tekemään tämän kohtalokkaan virheen.

Viimesenä hetkenään ainakin toinen tytöistä ilmeisesti koki herätyksen todellisuuteen, sillä viimeinen ääni katkaistusta kurkusta oli äiti. Vaan ei voinut äiti enää auttaa.

 Mikäli jossain törmäätte tähän videoon älkää katsoko. Tai no, punavihreät ehkä voisivat katsoa, jos vaikka jotain oppisivat.

Ja edelleen, tästä huolimatta, löytyy naisia, jotka haluavat ottaa riskin samasta kohtalosta.

Mikä tätä ihmiskuntaa vaivaa?

Rakasti.

Edelleenkään ei ole mitään punavihreyttä. Vihreät on oikeistopuolue. 

Joo, olen vassari enkä ikinä menisi tuonne syrjäseudulle yksin tai kaksin. Enkä luota ihmisten hyvyyteen vaan pahuuteen.

Vierailija
32/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Marokko ollut juuri se paikka missä turistityöt löytyivät päät irrotettuna retkeltään?

Kyllä, juuri näin.

Näitäkin tyttöjä oli varoitettu toistamiseen usean henkilön toimesta matkaan sisältyvistä vaaroista, mutta lapsenomainen usko kaikkien ihmisten hyvyyteen, uhmakkuus, tyhmyys ja moku-propagandan sotkemat päät saivat tytöt tekemään tämän kohtalokkaan virheen.

Viimesenä hetkenään ainakin toinen tytöistä ilmeisesti koki herätyksen todellisuuteen, sillä viimeinen ääni katkaistusta kurkusta oli äiti. Vaan ei voinut äiti enää auttaa.

 Mikäli jossain törmäätte tähän videoon älkää katsoko. Tai no, punavihreät ehkä voisivat katsoa, jos vaikka jotain oppisivat.

Ja edelleen, tästä huolimatta, löytyy naisia, jotka haluavat ottaa riskin samasta kohtalosta.

Mikä tätä ihmiskuntaa vaivaa?

Rakasti.

Edelleenkään ei ole mitään punavihreyttä. Vihreät on oikeistopuolue. 

Joo, olen vassari enkä ikinä menisi tuonne syrjäseudulle yksin tai kaksin. Enkä luota ihmisten hyvyyteen vaan pahuuteen.

Vihreät eivät enää ole oikeistopuolue vaan samastuvat täysin vasemmistolaisiin arvoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin! Marokossakin on urbaania meininkiä eikä kaikki oo mitä himouskovaisia naisten tappajia.. Marrakesh on hieno!

Marrakeshin meno on kyllä urbaania, mutta ei modernia. Siellä ei meno ole muuttunut tuhanteen vuoteen, missä sen viehätys piileekin. Marokko on kyllä hyvä matkailumaa, varsin ystävällistä ja kohteliasta joka paikassa. Itse en tosin ole nähnyt kuin Agadirin ja Marrakeshin ja olen iäkäs mies, joten en ehkä kohtaa ihan kaikkia tilanteita.

Vierailija
34/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiaralla varmasti eniten vapauksia, koska sulautuu parhaiten paikallisten joukkoon. Myös Helin vois kyllä mennä paikallisesta, jos värjäis hiukset tummemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä, että tuolla on oikeasti vaarallista liikkua yksin :(  Toki kulttuuri on naisia alistava ja monella tavalla väärin, mutta kun se ei muutu sillä, että suomalaiset nuoret naiset laittaa itsensä vaaraan. Suomessa on tervettä ajatella, että on yksin ulkona turvassa sukupuolesta ja kaikesta riippumatta ja toimia sen mukaan, mutta tuolla se on oikeasti vaarallista.

Vierailija
36/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi marokkoon, vaikka maksettaisi! 

Vierailija
37/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt selvisivät hyvin kulttuurisokista.

 

Pari jaksoa katsonut.

 

Paise per.seessä yhdellä tytöää ja sairaalareissua, se jäänyt eniten mieleen.

Vierailija
38/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan palaa hengissä takaisin?

Vierailija
39/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Troph  wife 🤣 OMG!

Vierailija
40/1517 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia vähän eri tasolla eikä yksityisyyttä johon Suomessa totuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi