Kommentit (1517)
Kiitos muistutuksesta. Aloin just katsoa.
Ja vakio aihe mikä joka kaudella. Oma aika ja eivät ymmärrä mikseivät voi kulkea yksin? Olisiko kannattanut ottaa selvää tavoista ennen kuin lähtee?
Toivottavasti tänne saitille ei nyt eksy se ,joka ottaa silmätikuksi joka ohjelmasta yhden ihmisen. Mollaa sitte olan takaa ohjelman loppuun saakka yhtä osallistujaa.
Miten ne sikäläiset perheenisät suhtautuvat nuoriin pohjoismaalaisiin au paireihin?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sikäläiset perheenisät suhtautuvat nuoriin pohjoismaalaisiin au paireihin?
Varmaan kuten olettaa saattaa. Eli ahdistelua luvassa.
Ällöttävää sormilla syöminen samalta lautaselta ja onhan tuossa yhdessä kodissa todella saastaista.
Eikö tytöt pukeudu liian lämpimästi, kun yhdellä on jo takamukkessa paha hiertymä?
Mä sain aikoinaan nuoruudessani lomamatkalla elämäni ensimmäisen ja pahan paniikkikohtauksen Marrakeshissa! Kamala pakokauhu iski siellä melussa, hajussa ja ahtaudessa! Teenmaistattajat ja käärmeen tyrkyttäjät aivan iholla! Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan eivät hillu yökerhoissa tai tinderissä jakelemassa itseään kuten aiemmilla kausilla. Alkoholi saattaa vaihtua kannabikseen tosin. Voi tulla hyvinkin mielenkiintoinen kausi.
Jakelemassa itseään? Mitä tuo tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Marokko ollut juuri se paikka missä turistityöt löytyivät päät irrotettuna retkeltään?
Kyllä, juuri näin.
Näitäkin tyttöjä oli varoitettu toistamiseen usean henkilön toimesta matkaan sisältyvistä vaaroista, mutta lapsenomainen usko kaikkien ihmisten hyvyyteen, uhmakkuus, tyhmyys ja moku-propagandan sotkemat päät saivat tytöt tekemään tämän kohtalokkaan virheen.
Viimesenä hetkenään ainakin toinen tytöistä ilmeisesti koki herätyksen todellisuuteen, sillä viimeinen ääni katkaistusta kurkusta oli äiti. Vaan ei voinut äiti enää auttaa.
Mikäli jossain törmäätte tähän videoon älkää katsoko. Tai no, punavihreät ehkä voisivat katsoa, jos vaikka jotain oppisivat.
Ja edelleen, tästä huolimatta, löytyy naisia, jotka haluavat ottaa riskin samasta kohtalosta.
Mikä tätä ihmiskuntaa vaivaa?
Rakasti.
Edelleenkään ei ole mitään punavihreyttä. Vihreät on oikeistopuolue.
Joo, olen vassari enkä ikinä menisi tuonne syrjäseudulle yksin tai kaksin. Enkä luota ihmisten hyvyyteen vaan pahuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Marokko ollut juuri se paikka missä turistityöt löytyivät päät irrotettuna retkeltään?
Kyllä, juuri näin.
Näitäkin tyttöjä oli varoitettu toistamiseen usean henkilön toimesta matkaan sisältyvistä vaaroista, mutta lapsenomainen usko kaikkien ihmisten hyvyyteen, uhmakkuus, tyhmyys ja moku-propagandan sotkemat päät saivat tytöt tekemään tämän kohtalokkaan virheen.
Viimesenä hetkenään ainakin toinen tytöistä ilmeisesti koki herätyksen todellisuuteen, sillä viimeinen ääni katkaistusta kurkusta oli äiti. Vaan ei voinut äiti enää auttaa.
Mikäli jossain törmäätte tähän videoon älkää katsoko. Tai no, punavihreät ehkä voisivat katsoa, jos vaikka jotain oppisivat.
Ja edelleen, tästä huolimatta, löytyy naisia, jotka haluavat ottaa riskin samasta kohtalosta.
Mikä tätä ihmiskuntaa vaivaa?
Rakasti.
Edelleenkään ei ole mitään punavihreyttä. Vihreät on oikeistopuolue.
Joo, olen vassari enkä ikinä menisi tuonne syrjäseudulle yksin tai kaksin. Enkä luota ihmisten hyvyyteen vaan pahuuteen.
Vihreät eivät enää ole oikeistopuolue vaan samastuvat täysin vasemmistolaisiin arvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin! Marokossakin on urbaania meininkiä eikä kaikki oo mitä himouskovaisia naisten tappajia.. Marrakesh on hieno!
Marrakeshin meno on kyllä urbaania, mutta ei modernia. Siellä ei meno ole muuttunut tuhanteen vuoteen, missä sen viehätys piileekin. Marokko on kyllä hyvä matkailumaa, varsin ystävällistä ja kohteliasta joka paikassa. Itse en tosin ole nähnyt kuin Agadirin ja Marrakeshin ja olen iäkäs mies, joten en ehkä kohtaa ihan kaikkia tilanteita.
Kiaralla varmasti eniten vapauksia, koska sulautuu parhaiten paikallisten joukkoon. Myös Helin vois kyllä mennä paikallisesta, jos värjäis hiukset tummemmaksi.
Eivät ymmärrä, että tuolla on oikeasti vaarallista liikkua yksin :( Toki kulttuuri on naisia alistava ja monella tavalla väärin, mutta kun se ei muutu sillä, että suomalaiset nuoret naiset laittaa itsensä vaaraan. Suomessa on tervettä ajatella, että on yksin ulkona turvassa sukupuolesta ja kaikesta riippumatta ja toimia sen mukaan, mutta tuolla se on oikeasti vaarallista.
En lähtisi marokkoon, vaikka maksettaisi!
Tytöt selvisivät hyvin kulttuurisokista.
Pari jaksoa katsonut.
Paise per.seessä yhdellä tytöää ja sairaalareissua, se jäänyt eniten mieleen.
Monikohan palaa hengissä takaisin?
Hygienia vähän eri tasolla eikä yksityisyyttä johon Suomessa totuttu.
huomenna!! ja just huomasin, että podcastista on 2 kausi tullut :D