Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?

Vierailija
28.04.2026 |

Mitään vesistöä ei ole lähimaillakaan, joten uimarannalla loikoilu ei ainakaan onnistu.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä? Voi saada lainaksi tai ilmaiseksikin.

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/search?product_category=2.69.396…

Vierailija
22/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kaupunkia kehtaa kirjottaa? Onko se Porvoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vuorokausilippu joukkoliikenteeseen ja sillä niin pitkälle kaupungista kuin mahdollista, alkaa varmaan vettä löytyä.

Miten ostetaan ilman rahaa?

Ap

Tee uusi ketju siitä,miten kesän pärjää ilman rahaa.

Vierailija
24/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vuorokausilippu joukkoliikenteeseen ja sillä niin pitkälle kaupungista kuin mahdollista, alkaa varmaan vettä löytyä.

Ap

Miksi?

Tämän keskustelun otsikko on: Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?

(Rahattomana=ilman rahaa)

Ap

Vierailija
25/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro enemmän kaupungista,niin katsotaan mitä siellä on tarjolla. Vaikka sanot kaupungin nimen, ei me silti sua tunneta,et antaa tulla vaan.

Ei täällä ole mitään tarjolla. Ei huvipuistoa, nähtävyyksiä tai luontokohteita. Eikä juuri mitään tapahtumiakaan.

Ap

Ei sellaista kaupunkia olekaan, missä ei mitään ajankulua tm. ole asukkaille tarjolla ja järjestetty.

Selaa ilmaisjakelulehdet tai netissä kaupunkisi tapahtumakalenteri läpi, että tiedät, mitä se kaupunkisi menopuoli oikein sisältää ja tarjoaa. Itse olin juuri ilmaiskonsertissa, jonka kaupunki oli järjestänyt torille. Tulossa on muitakin vastaavia kesän aikana.

Vierailija
26/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii kerätä parikymppiä. Sitten on vaan kunnosta kii.

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/40671913

Vierailija
27/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi?

Tämän keskustelun otsikko on: Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?

(Rahattomana=ilman rahaa)

Ap

No jos ei ole rahaa edes yhteen bussilippuun,olisin huolissani jos sitä rahaa ei ole et mistä ruokaa. Tekemisestä en olis huolissaan. Olen huolissani kunnostasi,jos et jaksa polkea 9km rannalle.

Vierailija
28/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kunnassakin on joku uimapaikka.

Vierailija
29/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy kavereita tai sukulaisia, niin heittäydy heidän seuraansa.

Vierailija
30/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro enemmän kaupungista,niin katsotaan mitä siellä on tarjolla. Vaikka sanot kaupungin nimen, ei me silti sua tunneta,et antaa tulla vaan.

Muakin kiinnostaa mikä kaupunki Suomessa, missä ei ole MITÄÄN vesistöä lähimaillakaan...

Lähimmälle järvelle on matkaa 9 km.

Ap

Mulla on merenrantaan uimarannalle 10 km, äkkiäkös sen pyöräilee.

Vierailija
31/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoile puistossa, jos et jaksa rannalle kävellä. Käy vaikka testaamassa kaupungin jokainen puisto. 

Hae kirjastosta kirja ja nauti siitä. Monesta kirjastosta saa lainattua myös vaikka mitä muutakin.

Käy kaikissa ilmaistapahtumissa mitä kaupungissa järjestetään. Jokainen suomalainen kaupunki on kiva kesäkaupunki, missä on jotain pientä tapahtumaa jossain.

Vierailija
32/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa mikä kaupunki Suomessa, missä ei ole MITÄÄN vesistöä lähimaillakaan...

Ap

Mulla ei ole polkupyörää.

Ap

Vierailija
33/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täytyyhän sitä rahaa ruokaan ja laskuihin sinulla olla, joten koita vähentää muista kuluista, että jää muuhunkin, kuten vaikka edulliseen bussilippuun, jos kerran uimarannalle haluat.

Vierailija
34/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy homoksi. sillä.ei sinusta muuhun ole.

Vierailija
35/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No sittenhän tekemisen miettimiset jää sulle,kun ei tiedetä kaupunkia niin ei voi auttaa. Ei me tiedetä mitä siellä on ja mitä ei.

Vierailija
36/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä:

Vierailija
37/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täytyyhän sitä rahaa ruokaan ja laskuihin sinulla olla, joten koita vähentää muista kuluista, että jää muuhunkin, kuten vaikka edulliseen bussilippuun, jos kerran uimarannalle haluat.

Ei siellä kuiten bussi mene rannalle. Ei edes lähelle.

Vierailija
38/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Reipasta kävelyä sitten. Pari tuntia suuntaansa, niin siinähän se aika kuluu mukavasti.

Vierailija
39/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole mitään muita kuluja mistä vähentää. Just ja just saan ostettua ruokaa ja 4 euroa bussilippuihin edes kerran viikossa on liikaa. Ja nyt kun katsoin reittihakua, niin bussilla ei pääse edes lähelle uimapaikkaa.

Ap

Vierailija
40/105 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

OK, no sit ei voi auttaa jos 9km on sulle liikaa. Mulla on töihin matkaa 25km eikä se ole mikään ongelma mulle. Lapsen kouluun on matkaa 17km, sekin sujuu edes-takas joka arkipäivä. Ja siis pk-seudulla asutaan  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä