Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?
Mitään vesistöä ei ole lähimaillakaan, joten uimarannalla loikoilu ei ainakaan onnistu.
Kommentit (105)
Et sitten kaupunkia kehtaa kirjottaa? Onko se Porvoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta vuorokausilippu joukkoliikenteeseen ja sillä niin pitkälle kaupungista kuin mahdollista, alkaa varmaan vettä löytyä.
Miten ostetaan ilman rahaa?
Ap
Tee uusi ketju siitä,miten kesän pärjää ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta vuorokausilippu joukkoliikenteeseen ja sillä niin pitkälle kaupungista kuin mahdollista, alkaa varmaan vettä löytyä.
Ap
Miksi?
Tämän keskustelun otsikko on: Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?
(Rahattomana=ilman rahaa)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro enemmän kaupungista,niin katsotaan mitä siellä on tarjolla. Vaikka sanot kaupungin nimen, ei me silti sua tunneta,et antaa tulla vaan.
Ei täällä ole mitään tarjolla. Ei huvipuistoa, nähtävyyksiä tai luontokohteita. Eikä juuri mitään tapahtumiakaan.
Ap
Ei sellaista kaupunkia olekaan, missä ei mitään ajankulua tm. ole asukkaille tarjolla ja järjestetty.
Selaa ilmaisjakelulehdet tai netissä kaupunkisi tapahtumakalenteri läpi, että tiedät, mitä se kaupunkisi menopuoli oikein sisältää ja tarjoaa. Itse olin juuri ilmaiskonsertissa, jonka kaupunki oli järjestänyt torille. Tulossa on muitakin vastaavia kesän aikana.
Vielä ehtii kerätä parikymppiä. Sitten on vaan kunnosta kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi?
Tämän keskustelun otsikko on: Mitä voisi tehdä kesällä rahattomana kaupungissa?
(Rahattomana=ilman rahaa)
Ap
No jos ei ole rahaa edes yhteen bussilippuun,olisin huolissani jos sitä rahaa ei ole et mistä ruokaa. Tekemisestä en olis huolissaan. Olen huolissani kunnostasi,jos et jaksa polkea 9km rannalle.
Joka kunnassakin on joku uimapaikka.
Jos löytyy kavereita tai sukulaisia, niin heittäydy heidän seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro enemmän kaupungista,niin katsotaan mitä siellä on tarjolla. Vaikka sanot kaupungin nimen, ei me silti sua tunneta,et antaa tulla vaan.
Muakin kiinnostaa mikä kaupunki Suomessa, missä ei ole MITÄÄN vesistöä lähimaillakaan...
Lähimmälle järvelle on matkaa 9 km.
Ap
Mulla on merenrantaan uimarannalle 10 km, äkkiäkös sen pyöräilee.
Loikoile puistossa, jos et jaksa rannalle kävellä. Käy vaikka testaamassa kaupungin jokainen puisto.
Hae kirjastosta kirja ja nauti siitä. Monesta kirjastosta saa lainattua myös vaikka mitä muutakin.
Käy kaikissa ilmaistapahtumissa mitä kaupungissa järjestetään. Jokainen suomalainen kaupunki on kiva kesäkaupunki, missä on jotain pientä tapahtumaa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa mikä kaupunki Suomessa, missä ei ole MITÄÄN vesistöä lähimaillakaan...
Ap
Mulla ei ole polkupyörää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täytyyhän sitä rahaa ruokaan ja laskuihin sinulla olla, joten koita vähentää muista kuluista, että jää muuhunkin, kuten vaikka edulliseen bussilippuun, jos kerran uimarannalle haluat.
Ryhdy homoksi. sillä.ei sinusta muuhun ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No sittenhän tekemisen miettimiset jää sulle,kun ei tiedetä kaupunkia niin ei voi auttaa. Ei me tiedetä mitä siellä on ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täytyyhän sitä rahaa ruokaan ja laskuihin sinulla olla, joten koita vähentää muista kuluista, että jää muuhunkin, kuten vaikka edulliseen bussilippuun, jos kerran uimarannalle haluat.
Ei siellä kuiten bussi mene rannalle. Ei edes lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Reipasta kävelyä sitten. Pari tuntia suuntaansa, niin siinähän se aika kuluu mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole mitään muita kuluja mistä vähentää. Just ja just saan ostettua ruokaa ja 4 euroa bussilippuihin edes kerran viikossa on liikaa. Ja nyt kun katsoin reittihakua, niin bussilla ei pääse edes lähelle uimapaikkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
OK, no sit ei voi auttaa jos 9km on sulle liikaa. Mulla on töihin matkaa 25km eikä se ole mikään ongelma mulle. Lapsen kouluun on matkaa 17km, sekin sujuu edes-takas joka arkipäivä. Ja siis pk-seudulla asutaan
Polkupyörä? Voi saada lainaksi tai ilmaiseksikin.
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/search?product_category=2.69.396…