Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
yksilapsinen perhe ja nettona 4.000€,
10.05.2007 |
omaa rahaa 150te ja talonrakennus suunnitteilla, jouduttais ottamaan lainaa melkein 140te, onko liikaa? Ajateltiin lyhentää annuiteettierissä n.1300¿/kk.
Kyseessä muutaman hehtaarin tontti kaupungin liepeillä, alueelle tulisi ok-talon lisäksi konehalli, varasto ja ehkä jotain muuta rakennusta...Se ok- talo olis ihan tavallinen 4mh + muut jutut, ei mitään sellaista ylihienoa.
Kommentit (2)
ym. rakennuksista enkä pelkästään talosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
3500¿ nettotuloilla.