Naapurinrouva on alkanut soittelemaan miehelleni :/
Eli ollaan oltu tekemisissä naapurin rouvan kanssa. On kyllä minullekin soitellut ja viestitellyt, mutta yhtäkkiä alkanut ottamaan vain yhteyttä mieheeni. Mieskin ihan ihmeissään, että mitäh..
Ongelma siis on se, että sanonko tälle naiselle mitään? Kysynkö että mikä juttu tämä nyt on? Vai olenko niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Vai pitäisikö miehen sanoa, että soittele vaimolle mielummin tms.
Kertokaahan mielipiteenne!
Kommentit (22)
No eilen laittoi tekstiviestin, että ottakaan meidän hesari laatikosta.
Sitä edellisenä päivänä soitti, että me katsottais niiden pihalla jotain. Siis olisi kuitenkin voinut mullekin ilmoittaa nämä asiat, mä olen kuitenkin melkein aina kotona ja mies töissä.
Ap
Siis luulen, että sen naapurin kännyssä mä olen ensin. Ainakin aakkosten mukaan. Mutta hyvä pointti, voihan tuo siihenkin liittyä.
Ap
soittanut miehellesi, sen nimi on soitetuissa puheluissa ylempänä?
Lähinna ajattelen sitä, että onkohan tuo naapuri jostain suuttunut? Jotenkin tuntuu, että haluaa oikein tahallaan osoittaa tuolla jotain, että ottaa mieheen yhteyttä.
Haluaisin niin olla hyvissä väleissä kaikkien (etenkin naapureiden) kanssa, sen vuoksi täällä kyselen.
Ap
On siis soittanut minullekin, viimeksi kun perui meidän yhteisin lenkin. Oli jotenkin vaivaantuneen oloinen..Sen jälkeen ottanut yhteyttä vaan mieheeni.
Ap
Heh 8 :) no, molemmat . Mutta mä varmaan tiedän enemmän kotiin liittyvistä jutuista, koska olen lasten kanssa kotona, mies töissä. Sen vuoksi outoa, että ottaa mieheeni yhteyttä
Ap
Sanokaa nyt, onko tässä jotain outoa. Otanko asian esille naapurin kanssa?
Ap
Enemmän naapurisi asiasta tietää kuin täällä kukaan. Tuskin kuitenkaan akannattaa kysyä et miks et sä soita..?
muuta kuin se, että sä mietit ihan liikaa ihan liian pieni äja muutenkin vääriä asioita. Oikeesti, jos sullla ei ole tämän isompia ongelmia niin kiitä onneasi ja nauti siitä, äläkä vatvo turhia.
Kiitos 14, tuon mä melkein halusinkin kuulla. Että unohdan vaan asian.
Heh, kun ei oikeasti ole mitään murheita, niin on aikaa ajatella kaikkia turhia juttuja =)
Ap
Se on siis muutaman kerran viestitelllyt sun miehelle jostain ihan tavallisesta asiasta. Ja sä nyt olet varmaan jo sitä mieltä että sulta ollaan miestä nyt viemässä. Herää jo!
Vedä sitten, jos alkaa lirkuttelemaan tai lähentelemään.
16
Jos luet vähän huolellisemmin, niin en ole huolissani mistään miehen viemisestä. Siitä ei ole kyse.
Vain ja ainoastaan siitä, että haluan pitää hyvät välit naapuriini.
Ap
Vaikka joku ottaisi yhteyttä esim. minuun niin mies voi vastata, jos hoitaa asian. Eli jos on kysynyt mieheltäsi postista niin laita viesti, että voin hoitaa. Jos naapurilla on jotakin taka-ajatuksia, niin varmaankin ymmärtää, että miehelläsi ei ole.
naapurilla on joku asia huonosti, sen vuoksi ei halua että näet tämän. Jos sulla on asiat paremmin ,niin saattaa olla kateellinen.
Miksi sä et voisi olla naapurin kanssa väleissä vaikka sun miehesikin on?
samoin mun kaverit saattavat soittaa miehelleni, eikä siinä ole mitään kummallista. Etenkin jos kyse on tuollaisista nakkihommista (voitteko ruokkia meidän kissan loman aikana), kun kaverit tietää, että mies kotimatkalla sen kumminkin tekee sillä aikaa kun minä olen muksujen kanssa kotona. Älä siis huoli, todellakaan!
Eikö ne viestit sittten ole asiallisia vai mikä mättää?
naapurin täti soittelee mun miehelleni kastelemaan kukkia ym, sitten tuo palkaksi konjakkia. Mies hoitelee taloyhtiön asioita ja tuntee nämä naapurit paremmin. Ei häiritse minua ainakaan ollenkaan- päinvastoin, inhoan kukkien kastelua!! Ja varmaan tämä nainen ajattelee, että minä hoidan lapsia enemmän, enkä ehtisi heidän juttujaan hoitaa niin soittaa miehelle.
Kertokaahan nyt joku mielipiteenne. Kyseessä kuitenkin rajanaapuri, joten en halua, että meidän välit menee huonoksi.