Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (1505)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paskaa?
Jos söisi ei olisi täällä kirjoittamassa vaan olisi kuollut jo aikapäiviä sitten salmonellaan.
No mutta, jos se qiqqeli menee sinne takarööriin ja jos toinen auttaa vähän toisen ereqtiota ja imuttaa sitä peenistä, niin eikös silloin saa vähän omaa scheissea suuhunsa? Eikö tällöin saa salmonellaa tms? 🤔 Tämä kysymys heräsi, kun näin vastauksesi.
Ja kysymys AP:lle: Mitenkäs kun sitä takarööriä nussuitellaan, niin eikös sieltä tule veitikkaan toisinaan vähän kompostitavaraa?
Ja toinen kysymys: Miten ihmeessä Euroviisuista tuli eritoten homomiehille niin älytön ilmiö?
Kun hygieniasta huolehditaan, niin ei sitä ”kompostitavaraa” tule juuri koskaan.
Uskon että Euroviisut on niin iso ilmiö erityisesti homojen ja muiden sateenkaari-ihmisten keskuudessa, koska viisuyhteisö hyväksyy kaikki sellaisena kuin he ovat ja Euroviisut on Priden tapaan värikäs ja iloinen tapahtuma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko marssinut jo pride kulkueessa?
Menen lauantaina marssimaan :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla myös hyviä naispuolisia kavereita (esim. heteroita)?
On kyllä, minulla on paljonkin naispuolisia kavereita joista suurin osa on heteroita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aattelitko testata susanna penttilan bäng bussin?
En testaisi vaikka olisin hetero.
Ap
Onko koskaan yököttänyt kun paskaa on tullut suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko marssinut jo pride kulkueessa?
Menen lauantaina marssimaan :)
Ap
Mulla ei ole varsinaisesti kysyttävää, mutta hauskaa Prideä! Itse menen samana päivänä Turun keskiaikamarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelitko testata susanna penttilan bäng bussin?
Entäpä puolustusministeri Häkkäsen sträppärillä ajettua?
En sitäkään…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako susta myös ystävän?
Totta kai saa!
Ap
Miksi vastaat Ap:n puolesta? Ap kirjoitti, että ei vastannut 13.6. jälkeen, joten et ole aito Ap! Voisit mennä itseesi ja kunnioittaa toisia ihmisiä etkä varastaa heidän henkilöllisyyttään! En usko, että sulla on yhtään ystävää.
Montako lehmärotua tunnistat?
"Olen homo! Kysy mitä vaan."
Tekeekö homous sinusta oraakkelin, joka pystyy vastailemaan mihin tahansa?
Hyvä homoseksuaali.
Jos ajatellaan peniksen pituutta, kuinka monta senttiä/metriä, olet elämäsi aikana saanut ns. "parrua"? Jos mitta on yksi mies/yksi peniksen pituus.
Minua ei varsinaisesti tässä kysymyksessä kiinnosta määrä, vaan se hallitsetko matematiikan.
Heterona en voi ymmärtää. En voisi toisen mulkkua koskea millään lailla tai miestä hyväillä. Mistä tällainen tulee? Minusta on hyvin outoa. Lesbotkin ymmärtää paremmin jos johonkin kauniiseen ihastuu mutta mies, ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Heterona en voi ymmärtää. En voisi toisen mulkkua koskea millään lailla tai miestä hyväillä. Mistä tällainen tulee? Minusta on hyvin outoa. Lesbotkin ymmärtää paremmin jos johonkin kauniiseen ihastuu mutta mies, ei ikinä.
Vaikka olen homo, en voi ymmärtää, että joku voisi kiinnostua näin ahdasmielisestä ihmisestä. Voiko hänen logiikallaan naisetkaan ihastua miehiin, jos lesboudessa on kyse ihastumisesta kauniiseen?
Ovatko ns. puppelihomot, jotka tunnistaa homoiksi eleiden ja puhetavan perusteella, aina bottom-miehiä, ja neutraalimmalla olemuksella varustetut miehet sitten top-miehiä? Tunnistatko jo olemuksen perusteella mihin ryhmään homomies kuuluu?
Onko rooli (top/bottom) kiinteä, eli säilyykö se koko elämän ajan, ja kumpaa porukkaa on oman näppituntumasi mukaan enemmän?
Olitko pride kulkueessa ilman vaatteita?
Milloin joku on ottanut sinulta suihin viimeksi?
Voisitko panna naista kakkoseen, jos olisi lyhyet hiukset ja pienet tissit?
Otatko vastaan kuivana kakkoseen?
En tiedä kuinka monta, mutta tunnistan yleisimmät lintulajit.
Ap