Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (1543)
Tuleeko joskus töissä miehen suuta tonkiessa mieleen, että tänne kun saisi työntää seisokin...
Vierailija kirjoitti:
Onko Ilmari Nurminen mielestäsi kuuma?
Mielestäni ihan veikeän näköinen tyyppi, mutta ei ehkä kuuma.
Ap
Miten peräaukkosi kestää päivittäistä panoa? Valuuko sperma alushousuihin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tärkein asia maailmassa?
Riippuu, keneltä kysyy. Itselleni se on rakkaus :) Ei vain romanttinen rakkaus, vaan myös rakkaus perhettä, ystäviä sekä eläimiä kohtaan ja ylipäätään maailmassa pitäisi olla enemmän rakkautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoisit sinulta kysyttävän?
Ihan mitä vaan!
Ap
Otatko kullin aina kurkkuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko, jos vastaan tulee hyvännäköinen mies?
Saatan ajattella, että onpa hyvännäköinen, mutta jos vaikka kadulla tulee vastaan niin ei siinä ehdi kiihottua.
Ap
Mitä sukupuolitauteha sinulla on ollut ja montako kertaa?
Etkö pelkää yhtää minne joudut kuolemasi jälkeen? Synnin vuoksi ja et ole uskossa voit joutua Helvettiin. Etkä ole uskossa jos jatkat synnin tekoa. Voit menettää ikuisen elämän vain koska valitsit alle sata vuotta synnissä hekumointia. Olet oletettavasti aikuinen ja oletan jo ymmärtävän maallisen elämän rajallisuuden. Pahinta mitä ihmisellä on tehdä itselleen on olla edes ajattelematta missä viettää ikuisuutensa.
Katseletko miesten pukuhuoneissa ja uimahallin saunassa miehiä sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Paras muistosi?
Entäs ikävin?
Kiitos, hieno kysymys. Minulla on paljon hyviä muistoja, en tiedä mikä on paras, mutta perheeseen liittyvät muistot, esim. lapsuuden lomamatkat ovat ihania muistoja. Ikävin tai yksi ikävimmistä on varmastikin mummoni kuolema, kun olin 16. Mummo oli minulle todella tärkeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole vain homo, en kysy mitään?
Ei tarvitse :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olitko nuorena incel?
En ollut incel.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa solmua vai etkö vaan uskalla?
Ohjeet netistä ja korkeutta riittävästi niin ei satu!
Ei ole tarvetta, olen onnellinen ja tyytyväinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Savossa etsitään sinua kesätöihin!!
Oliko työpaikkailmoituksessa ”Etsitään homoa kesätöihin”? No, ottaisin mielelläni vastaan mutta asun Helsingissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit puhua 25 vuotta nuoremmalle itsellesi, mitä sanoisit?
25 vuotta nuorempi minä olisi vain 1v, mutta jos voisin puhua vaikka 13v itselleni niin sanoisin että on ok olla homo ja sanoisin varmaan jotain kliseistä, kuten usko itseesi ja seuraa unelmiasi. Ne ovat toki hyviä ohjeita. :D
Ap
Maistuuko levitetty lettu?