Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (1248)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Et ole erityinen tyyppi homoutesi vuoksi. Kerro jotakin kiinnostavaa, jonka pohjalta voi keksiä jotakin kysyttävää.
Seksuaalisen suuntautumisen rummutus on niin lääääst siiison.
En olekaan, mutta aika monia on kommenttien määrän perusteella kiinnostanut tämä aihe. Voit kysyä mitä vaan, sen ei tarvitse liittyä homouteen. Eikä tarvitse kysyä mitään, jos et halua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä pringles sipsi on paras?
Sour cream & onion
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet katsonut Kummelin Kultakuume-elokuvan, mitä mieltä olet Janne-Petteri Broman-hahmosta?
Olen aina miettinyt, onko ko hahmo homojen mielestä loukkaava, koska on erittäin stereotyyppinen.
En ole katsonut elokuvaa, mutta omasta mielestäni tuollaiset stereotyyppiset homohahmot ovat yleensä hauskoja. Riippuu toki ihmisestä, minkä kokee loukkaavaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyisin?
Olet sairas ja kuuluisit hoitoon. Et ole kykenevä mielestäni vastaamaan yhtään mihinkään.
Ei tarvitse kysyä mitään. Homous ei ole sairaus, pärjään ilman hoitoakin ja olen täysin kykenevä vastaamaan kysymyksiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet katsonut Kummelin Kultakuume-elokuvan, mitä mieltä olet Janne-Petteri Broman-hahmosta?
Olen aina miettinyt, onko ko hahmo homojen mielestä loukkaava, koska on erittäin stereotyyppinen.
En ole katsonut elokuvaa, mutta omasta mielestäni tuollaiset stereotyyppiset homohahmot ovat yleensä hauskoja. Riippuu toki ihmisestä, minkä kokee loukkaavaksi.
Ap
Oletko lukenut Jouko Turkan lyhyen novellin suuresta homosta Aiheita-kirjassa?
Myöhäiset synttärionnittelut. Muistaakseni luin että täytit neljäs päivä.
Montako vuotta tuli täyteen?
Mukavaa kesää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että on jo kysytty, mutta kysyn silti varmuudeksi (en viitsi nyt kaikkia sivuja kahlata):
Mikä on mielestäsi paras tai sinulle mieluisin queer-aiheinen elokuva, tv-sarja ja/tai kirja.
Hyviä queer-elokuvia, sarjoja ja kirjoja on niin paljon…elokuvista suosikkini on ehkä Call Me By Your Name, sarjoista Young Royals. Kirjoistakin vaikea valita, ensimmäisenä tuli mieleen Kissani Jugoslavia. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täytätkö 25.6. 61 vuotta?
En, täytin eilen 26 vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käveletkö punaisia valoja päin, jos autoja ei näy lähettyvillä?
Vain jos on hirveä kiire. Yritän aina odottaa vihreää valoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö musiikista?
Rakastan musiikkia :)
Ap
Samasta syystä kun sä et heteronaisena haluais toisen naisen sormettavan tai nuolevan sua