Jos haluatte seksiä mutta kumppani kieltäytyy?
Niin teettekö sitten vastavuoroisesti saman, kun hän haluaa seksiä myöhemmin?
Minulla on nyt tämmöinen tilanne päällä ja haluaisin kokemuksia, kun hiukan tekisin nyt vastavuoroisesti jättää homma väliin.
Tämä ei ole varsinaisesti seksosioon kuuluva aihe. Ymmärrätte varmaan. Seksi on tässä vaan välikappaleena.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en halua seksiä niin tottakai kieltäydyn. Jos haluan niin miksi ihmeessä kieltäytyisin?
Koska olet valittava pihtari etkä ymmärrä, että miehelläkin on tunteet
Miehelläkin?
Eli olet sitä mieltä, että koska miehellä on tunteet, naisen tunteet tulisi sivuuttaa?
Kyllä, parisuhteessa mies on kuin laivan kapteeni ja nainen on sen perähenkilö.
Ja eipä täällä ole miehet mitään sanoneet tuohon, että mihet saavat AINA orgasmin, kun panevat miten itse tuntuu parhaalle,naiset eivät.
Mitäs itten?
Vierailija kirjoitti:
"Koska olet valittava pihtari etkä ymmärrä, että miehelläkin on tunteet"
Mitkä tunteet? Missä, kalun nokassa korkeintaan! Pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa tosta vaan.
Hohhoijakkaa
Tapaile vaan niitä naisia, jos käsityksesi on tuota tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran jätin tekemättä ja erohan siitä tuli. Vaimo unohti vastavuoroisuuden noin 5000 kertaa, mutta sekään ei koske kai naisia?
Ei tietenkään koske. Naisen tulee saada seksiä aina kun haluaa ja miten haluaa. Miehellä ei pidä olla asiaan mitään sananvaltaa. T. Palstan mammat.
Älä viitsi. Olen täällä joskus avautunut mieheni haluttomuudesta ja kertaakaan ei ole yksikään kommentti ollut tuolla linjalla. Sen sijaan olen saanut kymmeniä kommentteja kuinka minun pitäisi laihduttaa tai mieluiten kehittää aikakone ja taikoa itseni 20 vuotta nuoremmaksi.
Nuo kommentit eivät ole fiksuja eivätkä todennäköisesti palstan mammoilta. Kehostaan on hyvä pitää huolta, jos haluaa säilyttää kipinän suhteessa puolin ja toisin.
Jotenkin tässäkin ketjussa on looginen ristiriita, että yhtäältä miehet ovat kauheita sikoja, jotka haluavat aina koko ajan panna kaikkea mikä liikkuu, ja toisaalta valitetaan kun se mies on haluton. Korostuu näkökulma, että miehen tulisi sietää vaikka vuosien seksittömyys mukisematta, ja elää täysin naisen oikkujen mukaan. Yksi "mies" noin vastailikin ja sai osakseen ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Ja eipä täällä ole miehet mitään sanoneet tuohon, että mihet saavat AINA orgasmin, kun panevat miten itse tuntuu parhaalle,naiset eivät.
Mitäs itten?
Eivätkä saa. Ja huono mies sinulla, jos pelkästään panee.
Jos siitä kieltäytymisestä tulee usein toistuva juttu, niin kumppanistakin tulee pian entinen kumppani. Mikään ei parisuhteessa loukkaa ja satuta yhtä paljon, kuin pakkien saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskuntien seksiongelmat huvittavat näin sinkkuna. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksissä on viikkojen tai kuukausien taukoja. Ja sooloseksiä voi aina harjoittaa. Minulla on seksitauko kestänyt jo vuosia, eikä tunnu missään. Aikuistukaa.
No ei se nyt ole se seksin puute, tai tauon pituus, varsinaisesti se ongelma, vaan se, että se rakastama ihminen ei enää haluakaan minua kaikilla niillä tavoilla, mitä hän on ennen halunnut. Ymmärrät tämän todennäköisesti itse aikuistuttuasi.
Itseäni ihmetyttää tämä, että jotkut miehet tuntuvat tekevän muutamasta kieltäytymisestä todella pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Että rakastama ihminen ei enää halua. Koskaan?
Sitten nämä miehet lakkaavat tekemästä aloitteita ja alkavat pettää.
Minusta se kieltäytyminen on suunnilleen sama asia, kuin että toinen kysyy että haluatko mennä illalla saunaan. Joskus haluaa/jaksaa, joskus ei. No big deal.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä kieltäytymisestä tulee usein toistuva juttu, niin kumppanistakin tulee pian entinen kumppani. Mikään ei parisuhteessa loukkaa ja satuta yhtä paljon, kuin pakkien saaminen.
Miksi on niin huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran jätin tekemättä ja erohan siitä tuli. Vaimo unohti vastavuoroisuuden noin 5000 kertaa, mutta sekään ei koske kai naisia?
Ei tietenkään koske. Naisen tulee saada seksiä aina kun haluaa ja miten haluaa. Miehellä ei pidä olla asiaan mitään sananvaltaa. T. Palstan mammat.
Älä viitsi. Olen täällä joskus avautunut mieheni haluttomuudesta ja kertaakaan ei ole yksikään kommentti ollut tuolla linjalla. Sen sijaan olen saanut kymmeniä kommentteja kuinka minun pitäisi laihduttaa tai mieluiten kehittää aikakone ja taikoa itseni 20 vuotta nuoremmaksi.
Nuo kommentit eivät ole fiksuja eivätkä todennäköisesti palstan mammoilta. Kehostaan on hyvä pitää huolta, jos haluaa säilyttää kipinän suhteessa puolin ja toisin.
Jotenkin tässäkin ketjussa on looginen ristiriita, että yhtäältä miehet ovat kauheita sikoja, jotka haluavat aina koko ajan panna kaikkea mikä liikkuu, ja toisaalta valitetaan kun se mies on haluton. Korostuu näkökulma, että miehen tulisi sietää vaikka vuosien seksittömyys mukisematta, ja elää täysin naisen oikkujen mukaan. Yksi "mies" noin vastailikin ja sai osakseen ihailua.
Seksi on kahden kauppa. Jos naisen elämä on kovin kuormittavaa, eikä tunnu siltä että mies osaisi yhtään sitä kuormaa helpottaa, niin nainen kääntyy poispäin eikä energiaa seksiin ole. Tähän kun lisätään loukkaantunut mies, joka pitää naisen haluttomuutta "oikkuna", niin stressi vain kasvaa.
Nainen tarvitsee paljon rakkautta ja hellyyttä, jotta seksi miehen kanssa tuntuisi hyvältä ja stressiä poistavalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä esimerkiksi pettäminen loukkaa paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies menee paremman naiseen luo nimenomaan sillä tarkoituksella että saa huonon suhteen pihtaavan naisen kanssa vaivatta päättymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies menee paremman naiseen luo nimenomaan sillä tarkoituksella että saa huonon suhteen pihtaavan naisen kanssa vaivatta päättymään.
Helpompaa ja fiksumpaa olisi vain sanoa, että erotaan. Sitten voi etsiä sen "paremman" naisen. Sellainen ei liene kovinkaan hyvä, joka varattujen kanssa panee.
Moni suhde kaatuu siihen kierteeseen, että ruvetaan kostamaan toiselle sen sijaan, että rakastetaan ja pyritään yhteiseen hyvään. Seksiä ei aina tee yhtä aikaa mieli, on ok kieltäytyä, mutta ei ole ok lähteä sitä kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni suhde kaatuu siihen kierteeseen, että ruvetaan kostamaan toiselle sen sijaan, että rakastetaan ja pyritään yhteiseen hyvään. Seksiä ei aina tee yhtä aikaa mieli, on ok kieltäytyä, mutta ei ole ok lähteä sitä kostamaan.
Tämä!
Mutta nämä mieslapset heittävät itsetuntonsa sillä sekunnilla kun heille sanoo ei, ja sitten alkaa kosto. En ala mihinkään mitä pyydät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa ja fiksumpaa olisi vain sanoa, että erotaan. Sitten voi etsiä sen "paremman" naisen. Sellainen ei liene kovinkaan hyvä, joka varattujen kanssa panee.
Kierre menee niin, että nainen sanoo ei, mies kostaa, nainen etääntyy, mies kostaa, nainen etääntyy, mies kostaa, nainen ei lopulta enää pysty haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mutta nämä mieslapset heittävät itsetuntonsa sillä sekunnilla kun heille sanoo ei, ja sitten alkaa kosto. En ala mihinkään mitä pyydät!
Mies pyytää seksiä, nainen remontoimaan kodin tai kesämökin. Ihan yhdenvertaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kahden kauppa. Jos naisen elämä on kovin kuormittavaa, eikä tunnu siltä että mies osaisi yhtään sitä kuormaa helpottaa, niin nainen kääntyy poispäin eikä energiaa seksiin ole. Tähän kun lisätään loukkaantunut mies, joka pitää naisen haluttomuutta "oikkuna", niin stressi vain kasvaa.
Nainen tarvitsee paljon rakkautta ja hellyyttä, jotta seksi miehen kanssa tuntuisi hyvältä ja stressiä poistavalta vaihtoehdolta.
No mitenköhän nainen reagoisi, jos mies kääntyy poispäin naisesta ja kieltäytyy seksistä? Varmaan loukkaantuu.
Eivät naiset ole mitään holhottavia lapsia, joilla on monopoli loukkaantumiseen ja kieltäytymiseen. Ei oma naiseni ainakaan ole.
Itse voit olla tuollainen paapottava prinsessa, mutta kannattaa siinä tapauksessa panostaa ulkonäköön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mies pyytää seksiä, nainen remontoimaan kodin tai kesämökin. Ihan yhdenvertaisia juttuja.
Eivät tosiaankaan ole. Yhteisestä kodista ja kesämökistä pitää molempien pitää huolta. Jos mies ei kanna omaa vastuutaan yhteisistä asioista, ne kaatuvat naiselle. Saattavat jäädä tekemättä, tai tapahtuvat niin hitaasti, että mökki rapistuu, koti rapistuu, suhde rapistuu.
Seksi ei ole mikään velvollisuus tai kotityö, vaan sen pitäisi olla yhteinen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenköhän nainen reagoisi, jos mies kääntyy poispäin naisesta ja kieltäytyy seksistä? Varmaan loukkaantuu.
Eivät naiset ole mitään holhottavia lapsia, joilla on monopoli loukkaantumiseen ja kieltäytymiseen. Ei oma naiseni ainakaan ole.
Itse voit olla tuollainen paapottava prinsessa, mutta kannattaa siinä tapauksessa panostaa ulkonäköön!
Varmaan loukkaantuu, mutta ei siitä itsetunto mene. Uskoisin, että aika moni nainen ryhtyisi miettimään, että miksiköhän mies ei halua, ja etsimään ratkaisuja. Ensimmäiseksi varmaankin tulisi mieleen keskustella miehen kanssa. Kysyä, että onko kyse halun vai kyvyn ongelmista. Hakemaan tarvittaessa apua.
Moni mies ei vain lääkäriin lähde, vaan jurottaa itsekseen. Eikä puhu.
Hyvin vaikeaa kuvitella, että nainen alkaisi kostaa. Lopettaisi lapsista huolehtimisen, ei tekisi enää ruokaa, ei huomioisi miehen sukulaisia. En ole koskaan kuullut tällaisesta.