Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluatte seksiä mutta kumppani kieltäytyy?

Vierailija
28.04.2026 |

Niin teettekö sitten vastavuoroisesti saman, kun hän haluaa seksiä myöhemmin?

Minulla on nyt tämmöinen tilanne päällä ja haluaisin kokemuksia, kun hiukan tekisin nyt vastavuoroisesti jättää homma väliin.

Tämä ei ole varsinaisesti seksosioon kuuluva aihe. Ymmärrätte varmaan. Seksi on tässä vaan välikappaleena.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siitä ihmeellinen mies, että antaa aina kun haluan. Tänään jo aamulla sain, mutta tuli just kysymään haluanko nyt lisää...ja tämä siis toisinpäinkin, meillä ei pihtailla.

Vierailija
42/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo tyyli kostaa. Sittenhän jää itsekin ilman 

Wanhusnaiset eivät saa mitään yhdynnästä, yhdyntä ei ole mahdollinen menopaussin jälkeen koska kohdunkaula roikkuu meisselin tiellä. Yhdysvalloissa rikkaiden miesten vaimot poistattavat kohtunsa ja kohdunkaulansa jotta voivat feikata ja siis pysyä miehen vaimona.  Kohdunpoisto on USA:n kaikkein yleisin kirurginen operaatio.

Seksi voi olla muutakin kuin yhdyntää.

- Seksi on yhtä kuin yhdyntä, ihan määritelmänsäkin mukaan: Genitaalinen yhteys miehen ja naisen kesken, kopulaatio.

- Esileikki on sitä että mies ropeloi naista käytiin.

- Seksileikki on jollakin parafilialla mausettua pidennettyä esileikkiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kukaan ei uskonut tätä, joten kieltäydyn seksistä kumppanin kanssa ja nus sin hänen koiraansa kostoksi. Toivottavasti olette nyt tyytyväisiä.

ap

Ei ollut hirveän vaikeaa arvata, että olet mies.

Vierailija
44/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä hyvä vallankäytön väline, varsinkin, jos on sitoutunut siihen toiseen.  Jos olette suhteellisen nuoria eikä lapsia ole, suositttelen vakavasti pohtimaan suhteen jatkamista.

Ne ovat nämä huonoitsetuntoiset ja epävarmat, jotka kokevat seksin vallankäytön välineenä. Tasapainoiset ihmiset ymmärtävät, että vaihtelua haluissa on, eivätkä ala kiukutella, vongata ja kostaa, ja sillä tavalla tappaa loputkin seksin mahdollisuudet.

Kiukuttelevan pikkulapsen kanssa normaali aikuinen ei harrasta seksiä. Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
45/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan otsikkoon kommentoiden; Kokeillaan toisella kertaa sitten paremmalla onnella.

Se parisuhde kun ei ole mikään seksiautomaatti, jossa seksiä saa aina kun tahtoo. Normaaliin parisuhteeseen jopa kuuluu se, että aina ei halut ole samaan aikaan. Itse miehenä olen joutunut satoja jos ei tuhansiakin kertoja torjutuksi ihan parisuhteessa. Ei ole minulle ongelma, mutta toisaalta en ainakaan muista, että itse olisin koskaan kieltäytynyt seksistä kumppanin sitä ehdottaessa. Varmaan tietyllä tavalla sukupuolitekninen juttu, mies harrastaa seksiä aina kun on mahdollisuus pelkästään siksi kun on mies. Nainen voi olla haluamatta koska on likaiset lakanat, puhtaat lakanat, huono päivä töissä, hyvä päivä töissä(eikä halua pilata hyvää fiilistä paskalla seksillä),tiskit tiskaamatta tai tiskit tiskattu(ja se vei voimat). Syitä löytyy joka lähtöön. Eikä se ole väärin, naisille seksi on enemmän tunnepitoinen asia kun taas miehelle se on alkukantainen suoritus. Pääasia, että jokainen joskus saisi eikä seksistä kieltäytyminen ole vallan käyttöä suhteessa.

Aamen!!!

Kerrankin tasapainoinen mies. Onnittelut puolisollesi!

Vierailija
46/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä ei ole varsinaisesti seksosioon kuuluva aihe"

Ruuanlaittoon vai veneilyynkö mielestäsi kuuluu?

Valtataistelu, kosto, näpäytys, opetuksen antaminen, nämä nyt ensin tuli mieleen.

Vierailija
47/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan otsikkoon kommentoiden; Kokeillaan toisella kertaa sitten paremmalla onnella.

Se parisuhde kun ei ole mikään seksiautomaatti, jossa seksiä saa aina kun tahtoo. Normaaliin parisuhteeseen jopa kuuluu se, että aina ei halut ole samaan aikaan. Itse miehenä olen joutunut satoja jos ei tuhansiakin kertoja torjutuksi ihan parisuhteessa. Ei ole minulle ongelma, mutta toisaalta en ainakaan muista, että itse olisin koskaan kieltäytynyt seksistä kumppanin sitä ehdottaessa. Varmaan tietyllä tavalla sukupuolitekninen juttu, mies harrastaa seksiä aina kun on mahdollisuus pelkästään siksi kun on mies. Nainen voi olla haluamatta koska on likaiset lakanat, puhtaat lakanat, huono päivä töissä, hyvä päivä töissä(eikä halua pilata hyvää fiilistä paskalla seksillä),tiskit tiskaamatta tai tiskit tiskattu(ja se vei voimat). Syitä löytyy joka lähtöön. Eikä se ole väärin, naisille seksi on enemmän tunnepitoinen asia kun taas miehelle se on alkukantainen suoritus. Pääasia, että jokainen joskus saisi eikä seksistä kieltäytyminen ole vallan käyttöä suhteessa.

Tämä on jonkun naisen kirjoittama. Alkukantainen suoritus my ass. 

Halujen eriparisuutta kyllä on, eikä ap:n suhtautuminen ole fiksua. Olet myös oikeassa siinä, että parisuhde ei ole seksiautomaatti. Ei myöskään miehen puolelta.

On vastoinkäymisiä, stressiä, riitoja ja sairauksia. Ne vaikuttavat suhteessa kuin suhteessa, jos kyseessä on pidempi parisuhde.

Vierailija
48/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero heti

Vierailija
49/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies saa aina orgasmin yhdynnässä, on helppo silloin sanoa, että yhdyntä on se juttu ja pakollinen-

Naisellehan se ei ole läheskään noi, vain harva saa yhdynnässä , ainakin pelkässä.

Onko se siis yhä miehelle okei, että miehet saa vat mutta naisista vain ehkä25%??

MIkä on reilua? Vai onko miehillä jotain ehdotusta? Jään mielenkiinnolla odottamaan..

Vierailija
50/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies saa aina orgasmin yhdynnässä, on helppo silloin sanoa, että yhdyntä on se juttu ja pakollinen-

Naisellehan se ei ole läheskään noi, vain harva saa yhdynnässä , ainakin pelkässä.

Onko se siis yhä miehelle okei, että miehet saa vat mutta naisista vain ehkä25%??

MIkä on reilua? Vai onko miehillä jotain ehdotusta? Jään mielenkiinnolla odottamaan..

Näyttää olevan aika monen "miehen" mielestä reilua, että kostaa. Valitettavasti.

Vierailija
51/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero heti

Kyllä pikkumaisesta miehestä kannattaa hankkiutua eroon. Muuten on näköjään lemmikitkin vaarassa.

Vierailija
52/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan sitten sooloseksiä tai käyn naapurissa.

Itse olen todennut toimivaksi, että ikään kuin päätän minulla olevan seksipäivä. Jos vaimolla ei satu olemaan (ja useimmiten ei), harrastan seksiä sitten jonkun muun kanssa. 

Vierailija
53/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivatkin olla kenen vaan kanssa, ei tarvita mitään tunnetta, ei edes tunnetta siitä että puolisolle tulee kauhea olo.  Ei se haittaa mitään, kun mies haluaa.

Auta jos nainen tekee saman.

Vierailija
54/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en halua seksiä niin tottakai kieltäydyn. Jos haluan niin miksi ihmeessä kieltäytyisin? 

Koska olet valittava pihtari etkä ymmärrä, että miehelläkin on tunteet

Vierailija
55/93 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskuntien seksiongelmat huvittavat näin sinkkuna. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksissä on viikkojen tai kuukausien taukoja. Ja sooloseksiä voi aina harjoittaa. Minulla on seksitauko kestänyt jo vuosia, eikä tunnu missään. Aikuistukaa.

No ei se nyt ole se seksin puute, tai tauon pituus, varsinaisesti se ongelma, vaan se, että se rakastama ihminen ei enää haluakaan minua kaikilla niillä tavoilla, mitä hän on ennen halunnut. Ymmärrät tämän todennäköisesti itse aikuistuttuasi.

Vierailija
56/93 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhusnaiset eivät saa mitään yhdynnästä, yhdyntä ei ole mahdollinen menopaussin jälkeen koska kohdunkaula roikkuu meisselin tiellä. Yhdysvalloissa rikkaiden miesten vaimot poistattavat kohtunsa ja kohdunkaulansa jotta voivat feikata ja siis pysyä miehen vaimona.  Kohdunpoisto on USA:n kaikkein yleisin kirurginen operaatio. 

Vierailija
57/93 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksì-avaukset tällä Aihe Tosinaan Vapaa -palstalla saavat jäädä ainoastaan siinä tapauksessa että avauksen ulostaa wanharouva Tyhjäpää joka on tämän saitin omistaja.

Vierailija
58/93 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en halua seksiä niin tottakai kieltäydyn. Jos haluan niin miksi ihmeessä kieltäytyisin? 

Koska olet valittava pihtari etkä ymmärrä, että miehelläkin on tunteet

Miehelläkin?

Eli olet sitä mieltä, että koska miehellä on tunteet, naisen tunteet tulisi sivuuttaa?

Vierailija
59/93 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska olet valittava pihtari etkä ymmärrä, että miehelläkin on tunteet"

Mitkä tunteet? Missä, kalun nokassa korkeintaan! Pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa tosta vaan.

Vierailija
60/93 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jätin tekemättä ja erohan siitä tuli. Vaimo unohti vastavuoroisuuden  noin 5000 kertaa, mutta sekään ei koske kai naisia?

Ei tietenkään koske. Naisen tulee saada seksiä aina kun haluaa ja miten haluaa. Miehellä ei pidä olla asiaan mitään sananvaltaa. T. Palstan mammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi