Buffet-illallinen maksaa 7 euroa enemmän Siljan laivoilla kuin Viking Linellä!
Kommentit (44)
kyllä surkea kun olin siellä joskus keväällä... Onkohan siljan parempi sitten?
Niinhän se yleensä on että parempi ruoka maksaa enemmän.
Ainakin minun silmäni ja suuni sanoo, että Vikingillä parempi. Mutta mukavaa, jos joku kokee saavansa parempaa maksaessaan enemmän samanlaisesta, mutta heikommasta tuotteesta, silloin todellakin on markkinamiehet onnistuneet.
Mutta tyhmä maksaa ylihintaa, SIljalla aamiainenkin on 2 € kalliimpi kuin Vikingillä
niin varmasti joku pihvikin maksaa aika paljon enemmän Chez Dominiquessa kuin Rossossa.
Silja on siistimpi laiva ja tasokkaampi, mutta viikkarilla on aina hauskempi meno.
Oman kokemukseni mukaan Siljalla on parempi valikoima kuin Vikingillä.
Ja mikä parasta, ruokaa on tarpeeksi (Vikingillä on joskus loppuneet kesken aamiaisella).
Ainakin minun silmäni ja suuni sanoo, että Vikingillä parempi. Mutta mukavaa, jos joku kokee saavansa parempaa maksaessaan enemmän samanlaisesta, mutta heikommasta tuotteesta, silloin todellakin on markkinamiehet onnistuneet.
Eikös av-mammat ota omat eväät C-luokan hyttiin mukaan ja mutustele niitä punkan laidalla? :D
OLimme ilmaisella risteilyllä niin oli koko matka ilmainen.
Eikös av-mammat ota omat eväät C-luokan hyttiin mukaan ja mutustele niitä punkan laidalla? :D
OLimme ilmaisella risteilyllä niin oli koko matka ilmainen.
olisi enää ollut ilmainen jos oltaisi kymmeniä euroja tuhlattu niihin ruokiin.
olisi enää ollut ilmainen jos oltaisi kymmeniä euroja tuhlattu niihin ruokiin.
jos saa matkan ilmaiseksi, niin ruokienkin pitää olla ilmaisia. No, jokainen tyylillään.
niin en todellakaan maksa enää sitten ruoasta hirveää rahasummaa! Ja jos vaikka 4 hengen perhe lähtee niin ne illalliset ym. on jo 100 €!
Mä ainakin matkustan mielummin siljalla, kun siellä mielestäni lasten kanssa vähemmän levotonta matkustaa. Buffetissa ei ole ollu mitään valittamista, ei viikkarilla eikä siljalla, molemmista on syötävää löytynyt ja riittävästi. Ja jos ei buffetti kiinnosta sitähän voi aina mennä ravintoloihin syömään... tai olla syömättä kokonaan
nää on varmaan niitä samoja perheitä jotka säästää parivuotta että saavat maksettua kaikkein halvimman kanarian lomamatkan, js sitten sielläkin huoneistohotellissa kokkaavat aamupuurot sun muut päivän lihapullamössöt syötäväksi, kun ei haluta tuhlata ja käydä halvassa ravintolassa syömässä....
mä en vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää tätä että rehataan omat eväät joka saakelin kolkkaan!
niin en todellakaan maksa enää sitten ruoasta hirveää rahasummaa! Ja jos vaikka 4 hengen perhe lähtee niin ne illalliset ym. on jo 100 €!
miten paljon toisten tekemiset joitakin kiinnostaa?
nää on varmaan niitä samoja perheitä jotka säästää parivuotta että saavat maksettua kaikkein halvimman kanarian lomamatkan, js sitten sielläkin huoneistohotellissa kokkaavat aamupuurot sun muut päivän lihapullamössöt syötäväksi, kun ei haluta tuhlata ja käydä halvassa ravintolassa syömässä....
mä en vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää tätä että rehataan omat eväät joka saakelin kolkkaan!
jos juhlasyömisetkin jätetään pois. Siis nimenomaan laivalla. Vai käytetäänkö sitä laivaa vain matkustamiseen yli veden ja se varsinainen loma on siellä, esim. Tukholmassa. Käyskennelläänkö siellä laivassa vaan, että tuolla olisi noin kiiltäviä pöytiä, mutta ei me tuonne mennä, vaan syömään eväitä.
Laatuun kuuluu myös ravintolan ulkonäkö, palvelu ja rauhallisuus.
Ja kun ostan ateriat jo maista, saan ne halvemmalla, joten hintaero ei ole noin suuri.
Kyllä halpispitsapaikan pitsa on halvempaa aina, kun laaturavintolan, vaikka molemmat varmaan maistuu pitsalle. Miksei näin sitten laivallakin.
Se, että säästäisin buffetin hinnassa ei saa mua siirtymään Viikkarin asiakkaaksi. Muut plussat painaa kupissa paljon enemmän.
en viitsi risteilyihin paljoa tuhlata. Juuri kävin muuten minäkin Vikingin ilmaisella risteilyllä ja minullakin oli omia eväitä mukana. Käynti Tukholmassa, ostokset Tax Freesta ja laivamatka itsessään oli ihan riittävää vaihtelua arkeen. Kun emme tuhlaa satoja euroja risteilyihin niin on varaa käydä kerran vuodessa "kunnon" ulkomaanmatkalla. Siinäkin voi säästää kun valitsee matkakohteen, jossa on edullinen hintataso, joten eläminen itse matkakohteessa ei tule kovin kalliiksi. Suosimme pidempiä lomia, jolloin lennon hintakin jää suhteessa halvemmaksi.
Kun on vähän rahaa käytössä niin pitää miettiä se rahankäyttö hyvin niin saa paremmin rahoilleen vastinetta. Ja tosiaan laivareissuilla käytämme rahaa mieluummin itse Tukholmassa tai Tallinnassa kuin laivaruokailuun.
niin varmasti joku pihvikin maksaa aika paljon enemmän Chez Dominiquessa kuin Rossossa.