Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei kiinnosta vappu hevon peetä?

Vierailija
28.04.2026 |

Ainoa "juhla", josta en välitä yhtään. Muista sitten tykkään enemmän tai vähemmän.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna olen vauva palstalla. Menen myös kalaan jos on hyvä sää.

Vierailija
42/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu kiinnostaa, kun on vapaapäivä töistä ja sattuu vielä perjantaiksi. Mutta muuten ei ihmeemmin kiinnosta, kun en käytä alkoholia. Vietän kuitenkin vapaaaikaa omalla tavallani. :)

Ai vappua ei voi viettää, jos ei alkoholi kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä alkoholia, eikä mulla ole sellaista ystäväpiiriä, jonka kanssa mennä piknikille tai grillailla.  Joten en tee mitään erityistä. Kivat säät tulossa niin koiran kanssa ulkoilen, ostan jotain herkkua kotiin ja luen kirjoja. Ehkä kirjoitan, jos inspiroi. 

En edes opiskeluaikoina välittänyt vapusta, ei se ole mulle mitenkään tärkeä. Yo-lakki ollut yli 25 v varastossa.

Vierailija
44/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋😏

Vierailija
45/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa juhlia vappua jotka haluaa ryypätä, rellestää ja juopotella. Siitä vaan korkki auki ja kankkusta tulille. Itseäni ei kuitenkaan alkoholit ja niillä läträäminen kiinnosta enkä sen tähde näe enkä koe juhlia vappua tai sen enempää juhannustakaan.

Vierailija
46/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta. Kerran olin Kaivarissa vappupäivänä, en suuremmin viihtynyt. Munkkeja olisi joskus kiva paistaa. Lapsena aina tehtii vapuksi. Ja simaa. Sitä olen joskus tehnytkin, mutta ei jaksa sitäkään paljon juoda, aika paljon sokeria. 

Vierailija
47/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä tykkään hyvistä vapputansseista sekä piknikeistä kivalla porukalla, mutta ei vappu itsessään ole mulle ollenkaan tärkeä.

Vierailija
48/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus varmaan 8-vuotiaana juhlinut vappua, oli ilmapalloja ja munkkeja. Näin aikuisena ei enää samat asiat jaksa kiinnostaa enkä myöskään jaksaisi alkaa ryyppäämään kun en juo.

Vierailija
49/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olet niin erityinen, kun mielummin istut yksin kotona murjottamssa. Hyvin tehty, meidän pikku uniikki lumihiutanen :)

Vierailija
50/50 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali siivous ja pyykinpesupäivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän