Muita joita ei kiinnosta vappu hevon peetä?
Ainoa "juhla", josta en välitä yhtään. Muista sitten tykkään enemmän tai vähemmän.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vappu kiinnostaa, kun on vapaapäivä töistä ja sattuu vielä perjantaiksi. Mutta muuten ei ihmeemmin kiinnosta, kun en käytä alkoholia. Vietän kuitenkin vapaaaikaa omalla tavallani. :)
Ai vappua ei voi viettää, jos ei alkoholi kiinnosta?
Mä en käytä alkoholia, eikä mulla ole sellaista ystäväpiiriä, jonka kanssa mennä piknikille tai grillailla. Joten en tee mitään erityistä. Kivat säät tulossa niin koiran kanssa ulkoilen, ostan jotain herkkua kotiin ja luen kirjoja. Ehkä kirjoitan, jos inspiroi.
En edes opiskeluaikoina välittänyt vapusta, ei se ole mulle mitenkään tärkeä. Yo-lakki ollut yli 25 v varastossa.
Ne saa juhlia vappua jotka haluaa ryypätä, rellestää ja juopotella. Siitä vaan korkki auki ja kankkusta tulille. Itseäni ei kuitenkaan alkoholit ja niillä läträäminen kiinnosta enkä sen tähde näe enkä koe juhlia vappua tai sen enempää juhannustakaan.
Eipä kiinnosta. Kerran olin Kaivarissa vappupäivänä, en suuremmin viihtynyt. Munkkeja olisi joskus kiva paistaa. Lapsena aina tehtii vapuksi. Ja simaa. Sitä olen joskus tehnytkin, mutta ei jaksa sitäkään paljon juoda, aika paljon sokeria.
No minä kyllä tykkään hyvistä vapputansseista sekä piknikeistä kivalla porukalla, mutta ei vappu itsessään ole mulle ollenkaan tärkeä.
Olen joskus varmaan 8-vuotiaana juhlinut vappua, oli ilmapalloja ja munkkeja. Näin aikuisena ei enää samat asiat jaksa kiinnostaa enkä myöskään jaksaisi alkaa ryyppäämään kun en juo.
Onneksi olkoon. Olet niin erityinen, kun mielummin istut yksin kotona murjottamssa. Hyvin tehty, meidän pikku uniikki lumihiutanen :)
Normaali siivous ja pyykinpesupäivä
Vappuna olen vauva palstalla. Menen myös kalaan jos on hyvä sää.