Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuinen jano

Vierailija
27.04.2026 |

Mulla on ikuinen jano. Juon joka välissä 2 lasia vettä ja käytän nesteytysporeita ja koko ajan tuntuu, että on kova jano. Mitä ihmettä tämä on? Ikä? Vaihdevuodet? Diabetes? Joku muu, mikä? Päätä särkee myös alati. Kuivun kasaan, auttakaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä lääkäriin. Eka verensokerin tsekkaus ja vaihdevuodet myös. Paheneeko vähillä unilla?

Vierailija
2/4 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nukun liian vähän. Joudun heräämään omaan rytmiini liian aikaisin, ja iltaisin aina piristyn ja valvon myöhään. On jano aamulla, aamupäivällä, päivällä, töiden jälkeen, harrastusten jälkeen, illalla ja yölläkin käyn välillä juomassa. Ja päänsärkylääkkeitä joudun syömään paljon myös. 

Voih, diabetes ois mun kammo. Pelkään piikkejä. Sukurasitetta on kyllä tähän. Olen 165/65 eli en kovasti ylipainoinen ja syön suht.terveellisesti. Ikä 50.

Vierailija
4/4 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nukun liian vähän. Joudun heräämään omaan rytmiini liian aikaisin, ja iltaisin aina piristyn ja valvon myöhään. On jano aamulla, aamupäivällä, päivällä, töiden jälkeen, harrastusten jälkeen, illalla ja yölläkin käyn välillä juomassa. Ja päänsärkylääkkeitä joudun syömään paljon myös. 

Voih, diabetes ois mun kammo. Pelkään piikkejä. Sukurasitetta on kyllä tähän. Olen 165/65 eli en kovasti ylipainoinen ja syön suht.terveellisesti. Ikä 50.

Minulla vaihdevuosien myötä on tullut, että unettomuus aiheuttaa janoa ja eletrolyyttihäiriöitä. Korjaa tuo uni. Tänään nukkumaan ajoissa! Tai edes päikkärit. Sitten varaat lääkärin.