Putoaako Rydman eduskunnasta
Vaikea kuvitella, että muut kuin pahimmat persurotat äänestää tuollaista niljaketta
Kommentit (289)
Persut on kuin se taloyhtiön valittajamummo. Pelkkää negatiivista ulosantia. Ei yhtään ystävää. Muut asukkaat ei ymmärrä eikä diggaa, mut paikka on aina hallituksessa vaikeuttamassa kaikkien elämää. Terapian tarpeessa, mutta ei pysty sitä itse tajuamaan eikä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii, että persujen kannattus on muutenkin alhaalla ja Helsinki on persuille vaikein vaalipiiri, voi olla että ei saa uusittua paikkaansa. Mutta voi myös olla että Halla-ahon uskolliset kannattajat antava riittävästi ääniä että nousee vanavedessä.
Halla-ahon uskollisimmilla kannattajilla voi tehdä itse Halla-ahollakin tiukkaa.
Halla-aho sai vuoden 2021 kuntavaaleissa 19 000 ääntä, mutta viime vuoden kuntavaaleissa enää alle 6000 ääntä, eli ei saanut viime vuonna edes kolmasosaa edellisten kuntavaalien äänisaaliistaan.
Jo viimeksi puutarhatonttu pääsi aivan rimaa hipoen läpi ja vain koska Halla-aho sai silloin vielä paljon ääniä. Ensi vuoden vaaleissa Halla-aho ei tule saamaan edes puolia edellisten eduskuntavaalien äänisaalistaan ja näin ei pedari-puutarhatontulla ole edes pienenpientä mahdollisuutta päästä läpi.
Puutarhatonttu pääsi eduskuntaan kokoomuksen listoilta, mutta Orpo heivas sen ulos tunnetuista syistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun rydmanin puoliso tajuaa, millaisen olion kanssa on tehnyt lapsen ja ymmärtää erota. Niin kuinka koskaan voi päästää lasta isälleen, kun mies on kuuluisa groomaaja...
No äläpä, toivottavasti ei ainakaan ole tyttö...
osaatteko vasemmistossa ikinä puhua edes sanaakaan totta?
Vierailija kirjoitti:
Persut on kuin se taloyhtiön valittajamummo. Pelkkää negatiivista ulosantia. Ei yhtään ystävää. Muut asukkaat ei ymmärrä eikä diggaa, mut paikka on aina hallituksessa vaikeuttamassa kaikkien elämää. Terapian tarpeessa, mutta ei pysty sitä itse tajuamaan eikä hakemaan.
Montako positiivista sanaa sun lauseessasi oli?
Osaatko muuta kuin uikuttaa ja valittaa itse itsellesi järjestämää kohtaloa netissä joka päivä köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun rydmanin puoliso tajuaa, millaisen olion kanssa on tehnyt lapsen ja ymmärtää erota. Niin kuinka koskaan voi päästää lasta isälleen, kun mies on kuuluisa groomaaja...
No äläpä, toivottavasti ei ainakaan ole tyttö...
osaatteko vasemmistossa ikinä puhua edes sanaakaan totta?
Onko Rydmanin lapsi siis poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sitä ihan suwakeille wittuillessani
Eli olet lapsellinen pelle jota kiinnostaa enemmän mielikuvitusvihollisen ärsyttäminen kuin miten maata johdetaan.
Mikä sinua muka eniten äänestämisessä kiinnostaa ja miten valitset oman ehdokkaasi?
No ei ainakaan mielikuvitusviholiselle kettuilu, olen kuitenkn aikuinen. Kyllä minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö ja hänen puolueensa ajaa, ei se kuinka paljon tämä sattuu ärsyttämään jotain toista.
Ja sitten persut vielä pahoittavat mielensä kun heitä pidetään yksinkertaisina…
Suutuitko nyt siis siitä järjestöavustusten perkaamisesta? Miksi sitä ei mielestäsi saisi käydä läpi ja mitä mieltä olit siitä, että Virta ilmoitti ensin palauttavansa kaikki rahat takaisin, jos hänestä tulisi pääministeri, mutta kuitenkin olisi valmis lähtemään mukaan hallitukseen joka ei leikkauksia peru?
Eikö tässä viestissä ole hienoinen ristiriita
Minä äänestän häntä. Ainut politikko, joka uskalsi nostaa tikun nokkaan hömppäpömppä järjestöjen johtajien törkeät liksat ja asetti jopa palkkakaton noille.
Groomaaja putoaa ja jää historiaan synkkänä hahmona Suomen mustilta vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii, että persujen kannattus on muutenkin alhaalla ja Helsinki on persuille vaikein vaalipiiri, voi olla että ei saa uusittua paikkaansa. Mutta voi myös olla että Halla-ahon uskolliset kannattajat antava riittävästi ääniä että nousee vanavedessä.
Halla-ahon uskollisimmilla kannattajilla voi tehdä itse Halla-ahollakin tiukkaa.
Halla-aho sai vuoden 2021 kuntavaaleissa 19 000 ääntä, mutta viime vuoden kuntavaaleissa enää alle 6000 ääntä, eli ei saanut viime vuonna edes kolmasosaa edellisten kuntavaalien äänisaaliistaan.
Jo viimeksi puutarhatonttu pääsi aivan rimaa hipoen läpi ja vain koska Halla-aho sai silloin vielä paljon ääniä. Ensi vuoden vaaleissa Halla-aho ei tule saamaan edes puolia edellisten eduskuntavaalien äänisaalistaan ja näin ei pedari-puutarhatontulla ole edes pienenpientä mahdollisuutta päästä läpi.
Puutarhatonttu pääsi eduskuntaan kokoomuksen listoilta, mutta Orpo heivas sen ulos tunnetuista syistä johtuen.
Ei kun, persuissahan se oli vuonna 2023, sorry. Sai persuissa ääniä 3919 ääntä.
https://vaalit.yle.fi/ev2023/tulospalvelu/fi/electoral-districts/1/
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän häntä. Ainut politikko, joka uskalsi nostaa tikun nokkaan hömppäpömppä järjestöjen johtajien törkeät liksat ja asetti jopa palkkakaton noille.
Ja siitä nämä palstalaiset ovat nyt suivaantuneet
Voisi luulla jopa että täällä huutavat nämä järjestöjen isopalkkaiset johtajat, mutta ei. Joku sossupummi on loukkaantunut näiden puolesta
Vierailija kirjoitti:
Miten joku äiti on yleensä voinut antaa lapsensa Ryydanan käytettäväksi.
Rydman on yksi persujen suosituimpia (kansan)edustajia Helsingissä, joten tuskin on ihan heti putoamassa. Olettaen ettei kannatus romahda täysin Helsingissä. Halla-aho vetää mukanaan ainakin pari edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, nämä asiat siis ovat sinulle henkilökohtaisesti tärkeimmät periaatteet. Sinulla on tietenkin vapaus käyttää äänesi niin kuin parhaiten katsot. Mutta mitä ajattelet Rydmanin tekevän eduskunnassa ensi vaalikaudella (mikäli hän vastoin kaikkia todennäköisyyksiä sinne sattuisi pääsemään)? Ei hän enää rivikansanedustajana pääse hömppäpömpän kimppuun. Todennäköisesti hänen haitalliset päätöksensä puretaan, kun Suomea jälleenrakennetaan orpopurran jäljiltä. Siellä hän sitten kitisee oppositiossa - onko e ainutkertaisen äänesi arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sitä ihan suwakeille wittuillessani
Eli olet lapsellinen pelle jota kiinnostaa enemmän mielikuvitusvihollisen ärsyttäminen kuin miten maata johdetaan.
Mikä sinua muka eniten äänestämisessä kiinnostaa ja miten valitset oman ehdokkaasi?
No ei ainakaan mielikuvitusviholiselle kettuilu, olen kuitenkn aikuinen. Kyllä minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö ja hänen puolueensa ajaa, ei se kuinka paljon tämä sattuu ärsyttämään jotain toista.
Ja sitten persut vielä pahoittavat mielensä kun heitä pidetään yksinkertaisina…Suutuitko nyt siis siitä järjestöavustusten perkaamisesta? Miksi sitä ei mielestäsi saisi käydä läpi ja mitä mieltä olit siitä, että Virta ilmoitti ensin palauttavansa kaikki rahat takaisin, jos hänestä tulisi pääministeri, mutta kuitenkin olisi valmis lähtemään mukaan hallitukseen joka ei leikkauksia peru?
Eikö tässä viestissä ole hienoinen ristiriita
Mitä ihmettä sinä selität? Tuossa joku sanoi äänestävänsä Willeä siksi että se ärsyttää ihmisiä joista hän ei pidä, siihen totesin että en noin lapsellisesta syystä äänestäisi ketään. Sitten jostain takavasemmalta vedät järjestöavustukset tähän, mistä en ole maininnut halaistua sanaa. Nyt oli kyllä omituisin olkiukko vähään aikaan.
Omiensa joukossa ääniharava. Menee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itse äänestää Willeä ensimmäistä kertaa. Tekee loistavaa työtä tällä hetkellä. Ja eiköhän hän kuitenkin Helsingistä läpi mene, vaikka Persut yhden paikan menettäisikin. Pelkästään vaalimatematiikka takaa tämän.
Kyllä taas vitsin murjasit sinäkin! Yhden paikan menettävät 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun, persuissahan se oli vuonna 2023, sorry. Sai persuissa ääniä 3919 ääntä.
https://vaalit.yle.fi/ev2023/tulospalvelu/fi/electoral-districts/1/
Vuonna 2019 puutarhatonttu sai kokoomuksen riveissä 5910 ääntä.
https://vaalit.yle.fi/ev2019/fi/regions/1/
Luiskassa on eikä tule vslituksi enää, koska Halla-aho ei tosiaan tule saamaan enää kuin jonkun tuhat ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on yksi persujen suosituimpia (kansan)edustajia Helsingissä, joten tuskin on ihan heti putoamassa. Olettaen ettei kannatus romahda täysin Helsingissä. Halla-aho vetää mukanaan ainakin pari edustajaa.
PanoMestarin ääni saaliit ovat olleet laskusuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtui vuoden 2019 eduskuntavaaleissa. Viime eduskuntavaaleissa vaaleissa pääsi jo persujen listalta. Äänimäärä toki lähes puolittui, mutta pääsi läpi Halla-ahon äänimäärän ansiosta.
Mitä epäinhimillistä siinä on, että järjestöille menevät avustukset perataan läpi? Kerrotko nyt vielä tarkemmin, miksi niitä ei saa käydä läpi? Miksi jaat ennemmin rahaa jollekin turhille järjestöille kuin vaikka terveydenhoitoon?