Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisin loppumaan 3,5 vuotiaani nenänkaivamisen?

Vierailija
10.05.2007 |

Ällö tapa, miten voisin saada kitkettyä pois? miten voisin perustella lapselle ettei kaiveta nenää? ymmärtää hyvin asioita ja yleensä hyvät perustelut auttavat asiaan kuin asiaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän paremmaksi: hän sen jälkeen syö räkänsä. Aina huomautan, joka ikinen kerta... mutta ei niin ei.

Vierailija
2/6 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voisi kertoa miten kynsien pureskelun saa loppumaan samalta lapselta - ei auta kynnelit tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni koko sierainaukko. saattaa pelästyä jotain tollasta uhkausta ja lopettaa sen kaivamisen

Vierailija
4/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jatkuvaa nuhaa tms. Itse olin pienenä nenänkaivaja ja syy selvisi vasta kouluiässä: paha krooninen allerginen nuha. Olen sitä mieltä, että jos lapsi on kunnossa, ei ole tarvetta kaivella nenää (no, ehkä joillekin siitä voi tulla kynnenpureskeluun verrattava tapa).

Vierailija
5/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ilmankostutin niin voi auttaa. Meillä ainakin auttoi.

Vierailija
6/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin enää kaksikymppisenä sitä tekee. Luinpa myös tieteellisen tutkimuksen siitä, että nenän kaivaminen ja rään syöminen lisää lapsen vastustuskykyä pöpöjä vastaan. Eihän se mukavan näköistä ole mutta kannattaako tuosta sen isompaa numeroa tehdä. Voisit tietysti kokeilla jotain kosteuttavia nenätippojakin josko auttaisivat.

Meillä poika nakertaa kynsiään ja kynnenpalasia on ympäri kämppää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan