Mitä mieltä miehestä ja isästä, joka on joka ilta harrastuksissa?
Eli illat on vaimo ja äiti kotona ja hoitaa 2 pientä lasta
Kommentit (11)
jok ailta harrastuksissa on liikaa perheen isältä. Tietysti riippuu perheen keskinäisistä sopimuksista, mutta melko harvoin tuollainen on ihannejärjestely kenellekään.
Meillä mies harjoittelee maratonille ja siihen kuluu aika paljon tunteja viikossa. Minulla on aivan yhtäläiset oikeudet liikkua kuin hänelläkin ja silloin hän järjestää juoksunsa niin että minäkin pääsen valoisan aikana liikkumaan.
Sellainen sopimus meillä on, että liikuntaharrastuksia ei rajoiteta, kunhan molemmilla on sama mahdollisuus niihin.
Itse en hyväksyisi edes joka toinen ilta poissaolemista.
Mies oli lähes joka ilta harrastamassa kun lapset oli pieniä. Pyynnöistä huolimatta ei jäänyt kotiin. No nyt tilanne on tasoittunut, mutta vieläkin olen miehelle katkera, siitä etten koskaan päässyt mihinkään. Ja kyllä sen vaikutukset parisuhteessa näkyy vieläkin.
sinähän olet kuin vankilassa, muka aviossa - mutta tyhjän kanssa. pistä mies ruotuun.
Missä kohtaa hän on isä lapsillensa?
on kuulemma väärin ettei hän saisi harrastaa.
Milloinkas sitä vietetään aikaa perheen kesken? Milloin miehesi ehtii olla isä lapsilleen? Milloin sinä saat hetken hengähtää?
Miehelläsi on tosiaan asiat liian hyvin. PIdä puolesi nainen ja vaadi miestäsi jäämään kotiin edes 4 iltana viikossa! Kyllä molemmilla harrastuksia saa olla mutta eikös sen perheen pitäisi mennä kaiken muun edelle?
Näyttää siltä et mies halunnut kotiorjan ja sen myös saannut. Tuo ei ole tasavertaista kumppanuutta..
Ennemminkin kysyisin, mitä mieltä naisesta, joka moista suvaitsee omalta mieheltään...