Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälaiset kylppärilaatat laittaisit?

Vierailija
10.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me valittiin yläkerran kylppäriin turkoosi mosaiikki-laatta seiniin ja lattia valkoista laattaa. Alakerran kylppäriin valittiin mosaiikki-laatta, jossa on sinisen eri sävyjä. Lattialaatta alakerrassakin valkoinen. Nyt jos valitsisin, niin lattiaan en ottaisi valkoista, aika epäkäytännöllinen väri lasten kanssa.

Vierailija
2/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tummempi lattiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muurari tulee laatoittamaan 2-3 viikon päästä ja laatat vieläkin valitsematta. Ei kiesus miten mä osaan päättää laatat joita jaksaa katsella seuraavat 30 vuotta? Meidän pitää valita laatat kylpyhuoneeseen, kodinhoitohuoneeseen, vessaan saunaan tulee kiukaan taakse laattaa muuten paneelia, ja vielä keittiön laatat kaappien väliin.

Mies on antanut mulle valtuudet valita laatat. ja olen kahdeksan kauppaa kiertänyt läpi. Kyllähän niitä hyviä löytyy, mutta mikä? Ja laittaako boordit vaakatasoon vai pystyyn? Mies on sitä mieltä, että joka tilaan samat laatat paitsi keittiöön erilaiset. Mutta mutta.. mä olen sitä mieltä, että saunaan kiukaan taakse tulisi harmaat laatat koska se sopisi vuolukivikiukaan väriin. Sininen ja vihreä on aivan poissuljettua, koska niitä näyttää olevan monellakin sukulaisella ja kaverilla.

Vierailija
4/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lattiaan joko harmaata/mustaa/ruskeaa tai sinistä.

Meillä kylppärit valkoista + kiviboordit pystyssä, lattia musta/harmaa.

vessassa samaa valkoista sama lattia kuin kylppärissä

Keittiössä lattialaattaa laitettiin myös välitilaan (koko 30x60) harmaa kirjavaa.

Meillä kaikki laatat kiiltävä pintaisia.

Vierailija
5/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta ei kovin nopeasti kyllästyisi, kylppäriremonttia ei kovin usein tehdä joten omasta mielestä parempi olla koht neutraalia: valkoista 20x30 vaakaan asennettuna ja harmaat mosaiikkiboordit pystyyn, lattia harmaa.

Vierailija
6/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaton ja tyylikäs.

Meillä sama ongelma, että laatoittaja tulossa parin viikon päästä eikä meillä vielä laatoja valittuna.

Mutta harmaata otamme jossain muodossa.

Vierailija
7/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beessi ja kerma olisivat paremmat, ajattomammat, pientä mosaiikkiä laittaisin tehosteeksi, ehkä vähän kiiltävää pronssia :)

Vierailija
8/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä remppa tulossa ja pyörittelen noita värejä mielessäni..

Vierailija
9/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä periaate sisustamisessa on, että värit vaalenevat ylöspäin mentäessä eli lattiaan tummempaa sävyä kuin seiniin. Näyttää paremmalta niinpäin.

Tuo luonnonkivi olisi hirveän hyvä materiaali myös lattialaatotukseen, koska se ei ole liukas ja se on plussaa lapsiperheessä. Muutenkin esim. saunatiloissa vuolukivi + valkoiset suuret laatat + " boordit " , tmv. yksityiskohdat lasimosaiikista + lämmintä puunsävyä on tyylikäs ja kaunis yhdistelmä, jonka tunnelmaa on helppo muuttaa pyyhkeillä, jouluksi tummanpunaiset, kesällä vaikka turkoosit ja kirkkaat pinkit, joskus oranssit, toisinaan suklaanruskeat. =)