Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JENKKAKAHVA HÄPEÄ!!!eivät lähde pois vaikka mitä tekisi tai laihduttaisi.

Vierailija
10.05.2007 |

olen todella jo niin epätoivoinen että käynyt katsomassa hintoja niiden poistoon .... parilla tonnilla saattaisi selvitä.

onko ketään samassa tilanteessa että jenkkikset eivät vain häviä tai edes pienenny.

tai onko kukaan käynyt rasvaimussa???kokemuksia??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin vuosi sitten käymään salilla, niin jopas jotain: ei ole kahvoja enää :). Eli salille mars. Tulee halvemmaksi kuin rasvaimut yms. Ja kun on tehnyt sen työn näiden kahvojen eteen, niin ei ihan totta tee edes mieli syödä herkkuja niinkuin ennen, kun muistaa mikä on sen syömisen tulos kropalleni :). Toki saa herkutella, mutta ei joka päivä.

Vierailija
2/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on takana erittäin aktiivinen urheilu tausta....siitä kyllä aikaa nyt 7 vuotta....

olen 22 vuotias ja jenkkakahvat ilmestyivät kuin tyhjästä noin 17 - 19 vuotiaana. lihavana en itseäni pidä. synnytyksestä on vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kamalat jenkkakahvat vielä 6kk sitten. Sitten aloin käymään airobikissä ja body pumpissa, lopetin saunakaljojen juomisen ja muutenkin ruokavalio uusiksi ja voila, poissa ovat!

Vierailija
4/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde......mutta kai se pitää sitten siellä salillla lähtee käväsee....vähän useammin.. ap

Vierailija
5/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin salilla, että jos haluaa näkyviä tuloksia siellä on käytävä 3xviikossa.

Vierailija
7/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla tietty kannattaa käydä kiinteytymässä, ei se haitaksi ole, mutta jos todella haluaa jenkkakahvat pois niin pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
8/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt jenkkakahvoista melkein kokonaan eroon, ja lisäksi vyötäröstä on lähteny 4cm. Synnytyksestä pian 4kk, ja alan olla omissa mitoissani.

Vierailija
9/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee tohon irtonahkaan, niín mä uskottelin itselleni ennen salilla käymistä, ettei sille voi mitään, että ne kahvat on ja pysyy. Mutta toisin kävi. On mulla mahanahka ja se ei lähde, mutta pienentynyt on sekin. T: äiti jolla oli kaksoset poikkitilassa loppu odotuksen ja oikeasti olen saanut salilla tulosta.

Vierailija
10/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiva, kun jokainen läskikerros näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä