Lue keskustelun säännöt.
Hesarissa tänään: pääkaupunkiseudulla satoja lehmiä ja tuhansia peltohehtaareita.
10.05.2007 |
Ei hyvää päivää. Varsinainen metropoli, juu. Samalla itketään tonttipulaa, jonka vuoksi asunnot ovat kalliita, ja nuoret lapsiperheet joutuvat ottamaan jättilainaa voidakseen hankkia katon pään päälle. Jossain mättää ja pahasti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla