Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet miten likainen autonne on sisältä

Vierailija
26.04.2026 |

Kuinka hoidatte te  suttuiset  ihmiset sen ennen myyntiä? Eikö pelota oma typeryys?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoliikkeeseen menee vaihturina. Ei ne siellä välitä liasta ja roinasta, puunaavat joka tapauksessa itse myyntikuviin. Itse en jaksa uurastaa sisäpuolta. Pellit pesen kyllä.

Teillä on kotikin varmasti yhtä paskanen. Siisti ihminen on muuallakin siisti.

Tämä.

Minäkin kannan suurta huolta ja murhetta tuntemattomien ihmisten auton/kodin siisteystasosta.

En mä mitään huolta kanna. Jos viihtyy omassa paskassaan, ei kuulu mulle. Itse siistinä ihmisenä tykkään, että auto on ulkoa/sisältä siisti. Ihan vain itseni vuoksi. Näyttäsi tosin aika koomiselta, että sen hintaluokan auto olisi, kuin kaatopaikka.

Vierailija
22/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paremmin menee markkinoille jos on puhdas ja saa parempi hinta. Kokemusta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paremmin menee markkinoille jos on puhdas ja saa parempi hinta. Kokemusta. Ap

Mille markkinoille?

Vierailija
24/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoliikkeeseen menee vaihturina. Ei ne siellä välitä liasta ja roinasta, puunaavat joka tapauksessa itse myyntikuviin. Itse en jaksa uurastaa sisäpuolta. Pellit pesen kyllä.

Teillä on kotikin varmasti yhtä paskanen. Siisti ihminen on muuallakin siisti.

Tämä.

Minäkin kannan suurta huolta ja murhetta tuntemattomien ihmisten auton/kodin siisteystasosta.

En mä mitään huolta kanna. Jos viihtyy omassa paskassaan, ei kuulu mulle. Itse siistinä ihmisenä tykkään, että auto on ulkoa/sisältä siisti. Ihan vain itseni vuoksi. Näyttäsi tosin aika koomiselta, että sen hintaluokan auto olisi, kuin kaatopaikka.

Voi kuule. Monella hevosihmisellä on kalliita autoja vetoautoina, ja hevosihmiset tietää, millaisia kaatopaikkoja monen hevosihmisen autot on :)

Vierailija
25/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille markkinoille?

Väännä sinä itse rautalangasta. Ap

Vierailija
26/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhteinen auto ja mies usein syö autossa, ostaa Lidlistä herkkuja, tietenkin ruokaa rapisee ympäriinsä. Kun hän on mies, ei pidä kysymyksistäni. Kysyn onko pakko syödä jatkuvasti autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi