Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet miten likainen autonne on sisältä

Vierailija
26.04.2026 |

Kuinka hoidatte te  suttuiset  ihmiset sen ennen myyntiä? Eikö pelota oma typeryys?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinua

Vierailija
2/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ulkoakin näillä keleillä kun joutuu sorateillä ajamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliikkeeseen menee vaihturina. Ei ne siellä välitä liasta ja roinasta, puunaavat joka tapauksessa itse myyntikuviin. Itse en jaksa uurastaa sisäpuolta. Pellit pesen kyllä.

Vierailija
4/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu nyt tulevan rehellistä vastausta. Vain että ei pidä kysymyksestä. Ap

Vierailija
5/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tarkkaan muista autoni tarkkaa kilometrimäärää, mutta se on lähempänä 500 000 kuin 40 000:tta. Eli jos siitä jää mun jälkeen jotain myytäväksi, niin likaisuus ei varmaankaan ole ostajalle este. Mä oon töissä tallilla ja harrastan hevosia ja mun auto näyttää just siltä. 

Vierailija
6/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tarkkaan muista autoni tarkkaa kilometrimäärää, mutta se on lähempänä 500 000 kuin 40 000:tta. Eli jos siitä jää mun jälkeen jotain myytäväksi, niin likaisuus ei varmaankaan ole ostajalle este. Mä oon töissä tallilla ja harrastan hevosia ja mun auto näyttää just siltä. 

Po. 400 000, ei 40 000.

Vierailija
7/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun likainen on, mutta ei jaksa siivota.

Vierailija
8/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Vein sisäsiivoukseen ja se nainen kysyi, että onko tämä joku testi, koska eihän tässä autossa ole mitään siivottavaa. Kolme hiekanjyvää kumimatossa oli kaikki, mitä hän sai sieltä siivottua.

Vierailija
9/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu mun autoa liikkuvaksi kaatopaikaksi. Se on melkein 20 v. vanha ja 300000 km ajettu. Aion ajaa sen loppuun ja sitten ostan sähköauton. Ei kiinnosta tippaakaan, onko auto siisti vai sotkuinen. Kuskaan sillä usein heiniä hevosille, ihan vaan ikeakasseissa auton sisällä. Jos palauttaisin autossa lojuvat tyhjät limsapullot, eläisin varmaan viikon niillä rahoilla. Samoin pärjäisin viikon autosta löytyvillä vaatteilla.

Ei edes ole rahasta kiinni. Voisin ostaa uuden sähköauton vaikka heti, mutta odotan että kehittyvät vielä vähän, ja ajan tuolla nykyisellä niin kauan kuin se toimii.

Vierailija
10/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein auton paalattavaksi romikselle. Ne olisivat halunneet että "pikkuisen voisit kuule siivota autoasi ennen kuin tuot tänne". En siivonnut, vaan halusin sen romutustodistuksen, nehän olisivat ilmeisesti halunneet myydä sen reuhun jollekin.

Vierailija
11/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa pesen pari kertaa vuodessa, sisältä en ole pessyt/imuroinut pariin vuoteen. Perheessä useampi turvaistuin ikäinen lapsi, turha sitä on sisältä puunata.

Jälleenmyyntiarvo ei vähääkään kiinnosta, työsuhdeauto joka vaihtuu 3v välein uuteen. Ei tartte mielistellä mitään renkaanpotkijoita, kyllä ne sen siellä liikkeessä pesettää ennenkuin menee myyntiin eteenpäin.

Vierailija
12/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää likaiset autot

Voivoi likaisia autoja.

Vierailija
13/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen paha tapa, että tavarat mitä ostan, ostan itseäni varten itselleni, enkä seuraavaa omistajaa varten. M43

Vierailija
14/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on aina tip top. Siellä ei kukaan syö eikä juo mitään! 

M39

Vierailija
15/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoliikkeeseen menee vaihturina. Ei ne siellä välitä liasta ja roinasta, puunaavat joka tapauksessa itse myyntikuviin. Itse en jaksa uurastaa sisäpuolta. Pellit pesen kyllä.

Teillä on kotikin varmasti yhtä paskanen. Siisti ihminen on muuallakin siisti.

Vierailija
16/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisten autot on sellaisia törkyisiä tavaravarastoja. Lähes koko omaisuus kokoajan autossa. 

Vierailija
17/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naisten autot on sellaisia törkyisiä tavaravarastoja. Lähes koko omaisuus kokoajan autossa. 

Tai niin sä haluat kuvitella. Koskaan et oo yhdenkään naisen autossa ollut.

Vierailija
18/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kotikin varmasti yhtä paskanen. Siisti ihminen on muuallakin siisti.

Tämä.

Minäkin kannan suurta huolta ja murhetta tuntemattomien ihmisten auton/kodin siisteystasosta.

Vierailija
19/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto ei ole sisältä likainen. Tykkään siististä autosta, joten siivoan sen säännöllisesti. 

Vierailija
20/26 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsuu mun autoa liikkuvaksi kaatopaikaksi. Se on melkein 20 v. vanha ja 300000 km ajettu. Aion ajaa sen loppuun ja sitten ostan sähköauton. Ei kiinnosta tippaakaan, onko auto siisti vai sotkuinen. Kuskaan sillä usein heiniä hevosille, ihan vaan ikeakasseissa auton sisällä. Jos palauttaisin autossa lojuvat tyhjät limsapullot, eläisin varmaan viikon niillä rahoilla. Samoin pärjäisin viikon autosta löytyvillä vaatteilla.

Ei edes ole rahasta kiinni. Voisin ostaa uuden sähköauton vaikka heti, mutta odotan että kehittyvät vielä vähän, ja ajan tuolla nykyisellä niin kauan kuin se toimii.

Kuljetin irtosoraa apumiehen jalkatilassa ja takapenkillä. Samalla tapaa farmarin takaosa oli täynnä irtomursketta. Kätevä lapioida suoraan autosta pihaan. Oli sellainen Bluebird farkku raksa-autona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi