Monenko panoon mies keskimäärin pystyy päivässä?
Panettaa koko ajan, mutta mies ei kuulemma jaksa koko aikaa.
Kommentit (68)
Oma max on 7 kertaa 24h aikana. Siitä se ei oikein muuksi ole muuttunut siitä kun olin 17. Välissä pitää tuossa olla yöuni.
M49
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pani 3 katiskaa. Olisi pannut 4, mutta yksi oli ruostunut patskaksi. Kohta saadaan ahvenia.
Missä sinä sitten olit ?
Eri asia luomuna ja doupattuna. Luomuna keskiarvo on varmaan kolmesta neljään varvia. Sildenafil 100 mg tuli otettua lauantaina ja polkaisin nuorta naista yöllä kolme kertaa ja kerran vielä aamulla. Kolmas kerta yöllä oli jo aika jumppaa eikä mälli irronnut millään. Aamulla panoa haittasi hiertymät naisen muuten kestomärässä tuherossa, mutta suuseksillä siitäkin selvittiin. Kun tulin kotiin vetäisin käteen vielä yhden kerran, kun jo pelkkä vaatteiden kosketus heppiin sai aikaan seisokin. Tehoa aineessa on, paljon pidempään haluttaa kun luvataan. Autolla ajoakin haittasi mekaanin rattilukko sojottomassa housuista valmiina ahkeriin lemmentöihin. M46
Vaikka kymmeneen, jos olisi joka kerta eri nainen ja kiihottava sellainen.
Nuorena opiskelijana oli miehiä, jotka roiskivat vuorokauden aikana 7- 9 satsia spermaa minun pilluuni. Minä en ihan kaikkiin päässyt mukaan tunnelmaan ja orgasmiin.
Nyt kuusikymppisenä eivät tahdo edes joka päivä pystyä hommiin. Pillerit kyllä saavat stondiksen aikaan, mutta muu kunto ei riitä.
Sen kun pääsisi testaamaan halukkaan aktiivisen naisen kanssa, niin voisin kertoa.
Nyt en sitä tiedä koska olen ollut naimisissa haluttoman naisen kanssa jo 25vuotta.
Nuorekas m55
Euroopan fkk-klubeilla tulee pantua yleensä 5-8 kertaa päivässä. Joka kerta eri naisen kanssa. Hyvin vielä jaksaa ilman pillereitä ja on vahva stondis. Ikää on 56v.
Aivan varmasti näin!