IL: Raahe, kaupunki jossa ei ole naisia
No onko niiden miesten pakko jäädä sinne?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b78b9b13-1cfd-41e7-a7cd-674f3a714992
Kommentit (82)
Ankea kaupunki. Olen asunut jonkin aikaa, ei kiinnosta. Tosin olen kyllä perheennäiti nykyään. Syytä miksi asuin en kerro, mutta mies löytyi sieltä. Mieskin on kotoisin muualta, ei kumpaakaan meistä kiinnosta asua siellä tai muuttaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Raahesta 80 km päässä on Oulu, josko siellä olisi?
Ei ole
M Oulusta
Vierailija kirjoitti:
Kuka käskee olemaan hetero? Samalla tavalla se sula rauta valuu masuunista muottiin.
Seksuaalista suuntautumistaan ei voi muuttaa suuntaan eikä toiseen. ja kuka sanoo että ne miehet edes toisiaan huolisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehiä, pieksän yhdellä kädellä taikka jalalla koko höpöporukan jos mulle isottelevat.
Et sinäkään mikään mies ole, vaan joku apina.
Taitaa olla persu, kun heti väkivallalla uhkaamassa😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Viisumi japanilaisille, korealaisille, vietnamilaisille ja thaimaalaisille nuorille naisille.
Syntyvyys lähtisi myös nousuun.
Akat alapeukuttaa! :D
Tuollaiselle idealle kuuluukin tulla alapeukkuja. Et näe mitään väärää siinä, että itäaasialaiset naiset nähdään pelkkinä eksoottisina seksileluina ja synnytyskoneina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Viisumi japanilaisille, korealaisille, vietnamilaisille ja thaimaalaisille nuorille naisille.
Tottakai! Ei ne halua tänne aasialaisia naisia. Se olisi huono juttu, kun miehet saisi niiltä seksiä ja menisivät niiden kanssa naimisiin. Suominainen ei hyötyisi niistä. Siksi alapeukuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Miten ajattelit saada noiden maiden naiset lähtemään joukoittain tänne hevonkuuseen suomalaisukoille jalkavaimoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehiä, pieksän yhdellä kädellä taikka jalalla koko höpöporukan jos mulle isottelevat.
Älä loukkaa apinoita vertaamalla niitä persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin jo innostua että muutan sinne ja saa miehen.
Anteeksi mutta...
Kuvassa heti ensimmäisenä olevalla miehellä lukee paidassa FUCK OFF ja videolla olevalla ylipainoisella Absolut Vodka.
Missäs asemassa se nainen olisi?
Arvostatko siis ihmiset ulkomuodon ja ennakkoluulojen perusteella?😅😅
Kyllä ihmisen ulkomuoto ja asuvalinnat useimmiten hieman antaa osviittaa persoonasta.
Kuka haluaa mainostaa alkoholia ellei siitä tykkää? Kuka pitää paitaa, jossa käsketään painumaan vit tuun?
Painokin kertoo hieman elämän valinnoista ja tyylistä.
Mulle paino ei ole ongelma, on ollut ylipainoisia poikaystäviä ja kuumana olen heitä pitänyt. Ongelma on ollut siinä kun itse tykkään liikkua ja syödä rehuja. Ja aina se on mennyt niin päin, että se on ongelma nimenomaan sille ylipainoiselle ja alkaa kitinä ja mäkätys.
Eli Raahelaismiehet ovat tehneet ihan vapaaehtoisen valinnan kun ovat päättäneet jäädä sinkuksi Raaheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta...
Kuvassa heti ensimmäisenä olevalla miehellä lukee paidassa FUCK OFF ja videolla olevalla ylipainoisella Absolut Vodka.
Niin missä asemassa se nainen olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Tottakai! Ei ne halua tänne aasialaisia naisia. Se olisi huono juttu, kun miehet saisi niiltä seksiä ja menisivät niiden kanssa naimisiin. Suominainen ei hyötyisi niistä. Siksi alapeukuttavat.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Oikea syy alapeukuttaa tätä on sen älyttömyys ja moraalittomuus. Ihmiskauppako on ihan ok, kun ei suomalaiset äijät saa pillua muuten? Ja miten edes ajattelit saada nuo naiset lähtemään tänne? Japani, Etelä-Korea, Vietnam ja Thaimaa eivät todellakaan ole sellaisia maita, joista haluttaisiin hinnalla millä tahansa pois tai ainakaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut onkin kyllä vähän orangin näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Raahelaismiehet ovat tehneet ihan vapaaehtoisen valinnan kun ovat päättäneet jäädä sinkuksi Raaheen.
Aivan kuten muidenkin vastaavien paikkojen miehet. Sen sijaan, että itsekin lähtisivät maailmalle, he jäävät sinne synnyinseuduilleen tyytymään vähään ja märisevät kun liian harva nainen tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Raahe on homojen paratiisi.
Siinä jää Brokebackmountain Mountain kakkoseksi, kun kypärät lentää nurkkaan ja haalarit revitään toisten päältä työvuoron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut onkin kyllä vähän orangin näköisiä.
Orangit on sentään hauskoja ja sympatiaa herättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta...
Niin missä asemassa se nainen olisi?
Nyrkin ja hellan välissä tietenkin.