Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?
Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa on termi LBH jolla kuvataan länsimaisia miehiä jotka saapuvat maahan etsimään itselleen thainaista. Tämä tarkoittaa Loser Back Home.
Muunmuassa Redditissä on yhteisöjä joissa näitä miehiä pilkataan armottomasti ja kuinka heiltä nyhdetään rahat ja lopulta nöyryytetään kun ylimielisinä luulivat voivansa ostaa itselleen nöyrän ja alistuvan thainaisen. Yksi kätevimmistä keinoista on maanitella mies rakentamaan heille "yhteisen" kodin Thaimaahan. Thaimaan laki ei vaan salli ulkomaalaisen omistavan tonttia tai kiinteistöä, joten miehen rakennuttama talo tulee olemaan naisen nimissä ja kun se on valmis, potkitaan mies pellolle ja lakimiehet nauravat katketakseen kun ukkoparka yrittää saada oikeutta.
Tuossa vaiheessa se mies on jo saanut mitä on halunnut ja täyttä vastinetta rahalleen, eli saanut rahalla juuri sen mitä halusi.
Kunnon Copiumit sieltä. Just oli dokkari missä nämä länsimiehet kertoivat lukemattomia tarinoita maksamistaan taloista, oikeusriidoista joita eivät voi voittaa, ja itkivät rahattomana kadulla. Vaikka sinua ilmeisesti ei haittaa rakentaa taloa thaikkuvaimollesi ja hänen oikealle rakkausmiehelleen, niin yllättävän moni mies kokee tuon silti huijauksena ja pettyy.
Thaikkuvaimot siis voi hyvin olla koko elämänsä rakastuneet siihen oikeaan mieheensä, tietäen että olemalla länkkärin kanssa 5 vuotta töissä varmistavat hyvän loppuelämän sille oikealle perheelle. Se puoliksi suomalainen tenava on oikeastaan hyvä tulonlähde perheelle.
Itse matkustin kerran thaikkuihin ja yllätyin siitä, kuinka paljon nämä thainaiset panivat länskärimiehiä heidän kuiviin reikiinsä miesten ulvoessa ja valuessa verta ja ulosteita. Tiesin heti tulleeni oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun opin että miehet luulee oikeasti ostavansa naiselta seksiä tarjoamalla kahvilassa tai baarissa olen maksanut itse kaiken. Olin ihan järkyttynyt tästä aiheesta ja osittain edelleen. Mulle tarjoaminen oli aiemmin sellainen kaunis huomionosoitus ja pyyntö päästä jutulle. Mutta miehille se oli aina jotain muuta ja sitten alkoi huorittelu jos en lähtenytkään heti mukaan..
Eli suominaisilta saa ruokaa vastaan?😝😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Jotakin ehkä tietäisin asiasta minäkin.
Naisen saaminen ulkomailta Suomeen vaatii yllättävän paljon rahaa ja aikaa. Varsinkin jos puhutaan Euroopan ulkopuolisista maista. Ja rahanmeno jatkuu myös täällä kotisuomessa; olethan mies ja miehenä velvollinen elättämään naisesi ja lapsesi. Ja pankkitilejä on jatkossakin kaksi - yhteinen tili yhteisiä kuluja varten sekä vaimolla oma.
Rakastan vaimoani, ei siinä mitään. Mutta aivan varmasti kotimainen vaihtoehto olisi tullut edullisemmaksi.
Tämä. Aika harvassa kulttuurissa naiset suostuu maksamaan 50-50 perheen menot, Suomessa se taitaa olla yleisin tapa perheillä. Muualla on automaattisesti selvää että mies maksaa perheen menot, ja antaa naiselle käyttörahaa.
"MuTtA kUN SuOminaInEn tAhtOo kAlListA kAhvIa TrEfFeillÄ!!!111"Tai että nainen elättää perheen! Suomessa huomattavan yleistä niinkin päin, siitä lähtien kun naiset ovat saanet kouluttautua niin korkeasti kuin jaksaa ja heitä on palkattu.
Itse vartuin perheessä jossa äiti kävi oikeissa töissä isolle yritykselle tuoden stabiilin tulon pöytään. Siitä maksettiin sitten koko perheen elatus ja yhteiset lainat ettei tälle jäänyt oikeastaan mitään käteen. Isä sitten enemmänkin harrasteli taksilla ajamista, välillä kiinnosti alko enemmän niin ei viitsinyt tehdä töitä vaan palkkasi muita tekemään. Ja äiti teki ilmaiseksi firmalle kirjanpidon omien töidensä päälle. Ja isä vielä kehtasi julistaa kaikille olevansa perheenpää. 😂
Suomimies on pahimmillaan passattava vapaamatkustaja ja parhaimmillaan maksaa puolet, joten millä meriitillä nämä luulee elättävänsä sen globaalista etelästä raahatun ostovaimon.Tämä tuntuu aina unohtuvan tällä palstalla, ettei Suomessa ole ollut koskaan kotirouvakulttuuria. Meidän perheessämme on ollut täysin samanlainen dynamiikka. Äiti on hoitanut kaiken ja isä ottanut kunnian. Koko homma muuttui sen jälkeen kun aloin nus simaan isääni syvälle suoleen. Ensimmäisillä kerroilla hän puhkesi pahoin ja itki veri ja uloste lentäen rytmikkäiden työntöjeni tahdissa, mutta alistui sitten kohtalooni. Välillä olen toistanut tämän käsittelyn myös äidille, jotta hän ymmärtää paikkansa. Tiedän, että tämän lukeminen saa sinut ennen kokemattomaan kiihkoon.
Hienosti esittelet omaa sairasta sisintäsi.
Ja ihmettelet, kun ihmiset karttaa.
Eläimetkin ajavat vialliset yksilöt pois laumasta.
Vilpitön kysymys; kuinka monta kertaa olet lauennut näitä kirjoituksiani lukiessa?
MODE HEI. KANNATTAISKO NÄIN SAIRAS MIES BLOKATA POIS PORUKASTA. SIISTIYTYIS PALSTA KUN TÄMÄ OLISI POISSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun opin että miehet luulee oikeasti ostavansa naiselta seksiä tarjoamalla kahvilassa tai baarissa olen maksanut itse kaiken. Olin ihan järkyttynyt tästä aiheesta ja osittain edelleen. Mulle tarjoaminen oli aiemmin sellainen kaunis huomionosoitus ja pyyntö päästä jutulle. Mutta miehille se oli aina jotain muuta ja sitten alkoi huorittelu jos en lähtenytkään heti mukaan..
Eli suominaisilta saa ruokaa vastaan?😝😘
Logiikassa ja järjenjuoksussakin jotain vikaa. Ei pelkästään seksuaalisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
MODE HEI. KANNATTAISKO NÄIN SAIRAS MIES BLOKATA POIS PORUKASTA. SIISTIYTYIS PALSTA KUN TÄMÄ OLISI POISSA.
ANELE LISÄÄ SUONIKASTANI KURKKUUSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANELE LISÄÄ SUONIKASTANI KURKKUUSI
Säälittävä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.
Juuri tämä, vaikka matkaisit maailman ääriin, ei löydy eikä tule löytymään. Tee palvelus ulkomaalaisille naisille, jätä heidät rauhaan. Eivät tarvitse hyypiötä elämäänsä häiritsemään.
Ihan hyvin on löytyny. Taso vaan suomessa on surkea.
Ap
Tasoteorian mukaan saat juuri sen tasoisen kuin mihin oma tasosi riittää.
Mun tasoteorian mukaan suomalainen nainen on hinnoitellut itsensä ulos markkinoilta. Enää ei voi myydä täyttä paskaa kovalla hinnalla, maailman markkinat kun pitää siitä huolen.
Koska kelpaan missin näköiselle parikymppiselle lattareissa tai aasiassa, niin mun markkina arvo on tapissa. Se, että nippanappa kelpaan jollekin suomalaiselle kassialmalle ei vaikuta siihen mitenkään.
Ap
Kehitysmaassa sun taso liittyy sun rahoihisi, täällä muuhun.
Ei, vaan suomalainen nainen peilaa omia haaveitaan tuollaisella lapsellisella lässytyksellä. Luonnollisesti ulkomaalainen nainen ja tämän perhe, jos on lähdössä toiselle puolen maapalloa, haluaa olla varma, että mies pitää naisesta huolta ja turvaa varsinkin alussa myös naisen toimeentulon. Aasialaiset naiset erityisesti ovat kunnianhimoisia ja haluavat tienata omat rahansa.
Punkerot saa kuumenemaan helposti! Pissan ja hien haju vaa tuoksuu punkeroiden tuoleissa, yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, vaikka matkaisit maailman ääriin, ei löydy eikä tule löytymään. Tee palvelus ulkomaalaisille naisille, jätä heidät rauhaan. Eivät tarvitse hyypiötä elämäänsä häiritsemään.
Ap
Mun tasoteorian mukaan suomalainen nainen on hinnoitellut itsensä ulos markkinoilta. Enää ei voi myydä täyttä paskaa kovalla hinnalla, maailman markkinat kun pitää siitä huolen.
Koska kelpaan missin näköiselle parikymppiselle lattareissa tai aasiassa, niin mun markkina arvo on tapissa. Se, että nippanappa kelpaan jollekin suomalaiselle kassialmalle ei vaikuta siihen mitenkään.
Ap
Ei, vaan suomalainen nainen peilaa omia haaveitaan tuollaisella lapsellisella lässytyksellä. Luonnollisesti ulkomaalainen nainen ja tämän perhe, jos on lähdössä toiselle puolen maapalloa, haluaa olla varma, että mies pitää naisesta huolta ja turvaa varsinkin alussa myös naisen toimeentulon. Aasialaiset naiset erityisesti ovat kunnianhimoisia ja haluavat tienata omat rahansa.
Miten sinä Allu ketään saisit kun ei ole rahaa eikä mielenterveyttä.
Tummelimummelit käy kuumana! :D Kuten aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kyllä nainen noitten anaali syväkurkku fantasioiden takana.
Vauva.fi:tä lukiessa kyllä huomaa miten ras-steja Suomi naiset on. Ihan yli-lau-ta tasoa.
Se ajatushan sinua kiihottaa. Sen takia lyet näitä juttuja minimunasi terhakkaasti ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kyllä nainen noitten anaali syväkurkku fantasioiden takana.
Vauva.fi:tä lukiessa kyllä huomaa miten ras-steja Suomi naiset on. Ihan yli-lau-ta tasoa.
Ei oo. Vaan vanha katkera ukko, jonka on perhe potkassut pois kotoa. Lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Olet viettänyt liian vähän aikaa palstalla jos luulet, että Allu kykenee kirjoittamaan noin hyvää suomea.
Kaikki pitäisi tulla tarjottimella valmiina, nopeasti ja heti, olenhan MIES ja oikeutettu asioihin, olenhan MIES.
Nämä apinat vielä kuvittelevat olevansa jotain saaliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oletko sinä hänen siskonsa Tellu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Olet viettänyt liian vähän aikaa palstalla jos luulet, että Allu kykenee kirjoittamaan noin hyvää suomea.
Allu on vaan yksi monista rooleista tälle yksinäselle erakoituneelle vanhalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sitä Oikeaa etsii hätäisesti niin varmasti ei saa mitään hyvää. Mutta sun tapauksessa ongelma onkin selvästi se että olet sekundamies joka etsii itseään parempaa (kaunis, ei-mt-ongelma, parisuhdekykyinen - sinä et ole selvästikään noista mitään) ja haukut näitä hyviä naisia siinä ohessa. Niin onko yllätys ettet saa mitään. Naiset vihaa sinua siellä ulkomaillakin. Tulet kuolemaan yksin ja vihaisena.
Sinä olet selvästi sellainen, ettei sinua hyvällä tahdollakaan voisi sanoa kauniiksi, tervepäiseksi ja yleensäkään ihmissuhdekykyiseksi, kun kykenet noin törkeään kielenkäyttöön ventovieraasta ihmisestä.
Hienosti esittelet omaa sairasta sisintäsi.
Ja ihmettelet, kun ihmiset karttaa.
Eläimetkin ajavat vialliset yksilöt pois laumasta.