Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomi on ainoa maa maailmassa jossa on ilmainen veroorahoitteinen koululaitos?

Vierailija
26.04.2026 |

Kaikissa muissa valtioissa jokainen maksaa oman penskana koulut koulu- ja lukukausimaksimaksuina, kun taas meillä Suomessa kansa riistoverotetqqn puolikuoliaaksi jotta voidaan rahoittaa ylikallista, ylisuurta ja täysin tehontonta ja toimimatonta koulujärjestelmää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa maissa on lapsille koulut verovaroilla . Jos et maksa veroja tuhkat omaa maatasi.    Maantiet on verorahoilla myös kaikissa maissa ja ne jotka maksa veroja ei tarvi ajaa niillä. 

Vierailija
42/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulut on aina verovaroin . Sitten kun jatkaa on jo kuluja enemmän .  Koulukirjat maksaa.  Yliopistolla on opiskelija ale hintaan ruoka alle puolet mitä vanhukset ja muut maksaa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja valehtelee eikö Mooses kiellä ?   Verovaroilla olet sinäkin syntynyt eikö niin . 

Vierailija
44/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako vielä opiskella diplomi-insinööriksi?

T. Puppa 85v 👴🏼👍🏼