Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Suomi on ainoa maa maailmassa jossa on ilmainen veroorahoitteinen koululaitos?
26.04.2026 |
Kaikissa muissa valtioissa jokainen maksaa oman penskana koulut koulu- ja lukukausimaksimaksuina, kun taas meillä Suomessa kansa riistoverotetqqn puolikuoliaaksi jotta voidaan rahoittaa ylikallista, ylisuurta ja täysin tehontonta ja toimimatonta koulujärjestelmää.
Kommentit (44)
Peruskoulut on aina verovaroin . Sitten kun jatkaa on jo kuluja enemmän . Koulukirjat maksaa. Yliopistolla on opiskelija ale hintaan ruoka alle puolet mitä vanhukset ja muut maksaa .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi aloittaja valehtelee eikö Mooses kiellä ? Verovaroilla olet sinäkin syntynyt eikö niin .
Kannattaako vielä opiskella diplomi-insinööriksi?
T. Puppa 85v 👴🏼👍🏼
Alue: Aihe vapaa
Kaikissa maissa on lapsille koulut verovaroilla . Jos et maksa veroja tuhkat omaa maatasi. Maantiet on verorahoilla myös kaikissa maissa ja ne jotka maksa veroja ei tarvi ajaa niillä.