Laukauksia Trumpin illallisilla! Trump turvassa
Kommentit (53)
Uhosiko nyrkki pystyssä Fight fight fight! Vapaapaini henkilökunnan kuvatessa ja esiintyessä turvamiehinä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on hieno mies!
40% jenkeistä ihailee..
Vierailija kirjoitti:
Uhosiko nyrkki pystyssä Fight fight fight! Vapaapaini henkilökunnan kuvatessa ja esiintyessä turvamiehinä.
Olisi toivonut, että juhlia jatketaan ampumisen jälkeen. Ei jatkettu. Ap
Pari päivää sitten tuli mieleeni, että kohta taas tapahtuu joku myötistä keräävä asia kannatuksen ollessa alhaisimmillaan ja välivaalien lähestyessä. Tätä voikin esillä pitää ja paisuttaa kohti välivaaleja, reppareille ääniä kalastaen 'säälillä' kun taas ammuttiinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on hieno mies!
40% jenkeistä ihailee..
Minäkin ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Taas ohi.
Eiköhän se ollut tarkoituskin, taas
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten tuli mieleeni, että kohta taas tapahtuu joku myötistä keräävä asia kannatuksen ollessa alhaisimmillaan ja välivaalien lähestyessä. Tätä voikin esillä pitää ja paisuttaa kohti välivaaleja, reppareille ääniä kalastaen 'säälillä' kun taas ammuttiinkin
Mistä lähtien poliitikot on olleet kannatettuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Taas ohi.
Eiköhän se ollut tarkoituskin, taas
Ampuja ei päässyt juhlasaliin.
Väärä hälytys, Donulla olikin vain ilmavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään lavastettu.
Niinkuin se edellinenkään. Ei ollenkaan.
Jos mä olisin Donald niin pistäisin hulinaks.
demokraattien kannattaja colen thomas allen. äänesti kamala harrisia amerikan halosta.
Trump tuntuu vain nauttivan aiheuttamastaan kaaoksesta. Todella häiriintynyt ihminen.
Järjästetty juttu, huomionhakua, meinaa tippua otsikoista. Kerjää sympatiaa. Rotta.
Vierailija kirjoitti:
jep, ja hoitaisin asian pois päiväjärjestyksestä ihan itse, näyttäen että olen tässäkin parempi ja mahtavampi kuin kukaaan muu palkkaamani epäpätevä kyvyttämyys.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se pässi on tehnyt jo pitkään.
Trump on hieno mies!