Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin että myyn ne julisteet

25.04.2026 |

Ensinnäkin haluan sen lehden toiseksi mielelläni mä mun sairaudelle ne 15 eskoa annan ei se ole mulle ongelma

Eikä J0el nauti fanien köyhyydestä tai nosta elintasoaan fanien tai edes köyhien fanien kustannuksella hän ei ole sellainen ja sanoin sen vaan suutuspäiten en tarkoittanut sitä

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin päästä: "En mitenkään voi luopua niistä. Pidän ne kuitenkin koska niillä on niin paljon tunnearvoa ja varmasti rahallinen arvo nousee."

Koska sisäsiittoinen va jakki-ap luulee roinakasoillaan olevan jonkunlaista arvoa 😂

2/1 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tunnin päästä: "En mitenkään voi luopua niistä. Pidän ne kuitenkin koska niillä on niin paljon tunnearvoa ja varmasti rahallinen arvo nousee."

Koska sisäsiittoinen va jakki-ap luulee roinakasoillaan olevan jonkunlaista arvoa 😂

Annatko ens kerralla perustelut miksi olisin sellainen

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/1 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole oikeutta diagnosoida tuntematonta ihmistä ja anna ens kerralla perustelut

Ja sinuna en paljon ilkkuisi kun itse olet ä*ärä ja sisäsiittoinen

Saakelin vahinkolaukaus

Mä sentään olen aina ollut toivottu lapsi toisinkuin sinä

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

4/1 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ä*ärä vissiin tiennyt että facebookissa on keräilijöiden ryhmä ja siellä myydään paljon vanhaa keräily tavaraa ja anna sisäsiittoinen äitis n*ssija ensi kerralla perustelut ja katso ensin peiliin ennenkuin haukut tuntematonta ihmistä

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan