Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänkoululaisten ja narkomaanien asunnot.

Vierailija
25.04.2026 |

Miksi ne on uutisten kuvien perusteella aina täynnä purettuja polkupyöriä tai sähköpotkulautoja kun asukkaat on häädety?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri eröstä podcastia, missä ex-narkkarit kertoivat, kuinka piripäissään oli pakkomielle aina purkaa jotain. 

Vierailija
2/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä pöllitään ja vaihdetaan huumeisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri eröstä podcastia, missä ex-narkkarit kertoivat, kuinka piripäissään oli pakkomielle aina purkaa jotain. 

Minä aina ajattelin että ne on pöllittyjä ja tarkoitus myydä osina? Tosin pöllittyjä ne on varmaan muutenkin...

Vierailija
4/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kokonaisina menisivät paremmin kaupaksi, mutta aina ne on enemmän tai vähemmän osina?

Vierailija
5/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mua ärsytti silloin kun vielä käytin. Kaikki kaverit sääti ja itse katsoin elokuvia, myöhemmin selvisi että mulla on adhd ja tää on auttanut ymmärtämään miks oon ollut niin erilainen kuin muut aineissa. Adhd lääkkeitä en ole käyttänyt kun en halua mitään riskiä repsahtaa. 

Vierailija
6/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kokonaisina menisivät paremmin kaupaksi, mutta aina ne on enemmän tai vähemmän osina?

Monesti yritetään kasata niin että oikea omistaja ei tunnista eli vaihdetaan eri pyöristä osia. 

Vierailija
7/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä porataan pyörien lukkoja auki. Porakone laulaa koko päivän

Vierailija
8/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi ne hajottaa niitä kämppiään. Nyt ymmärrän...

Vierailija
9/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskainen patja lattialla. 

Vierailija
10/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos tyytyisivät vain purkamaan pyöriä ja potkulautoja, mutta kun usein purkavat vuokra-asunnon rakenteitakin.

Vierailija
11/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastetuista lukossa olevista pyöristä irroteaan kaikki osat mikä irti lähtee, jos ei ole varastojen avaimia mihin pyöriä ja potkulautoja sulloa. 

Vierailija
12/12 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ne uutiset kuvineen häätöasunnoisa on lohdullisia uutisia. Näkee niistä että oma elämänhalinta on kunnossa vaikka sillointällöin ongelmia on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi