Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen turhautuminen

Vierailija
25.04.2026 |

Se on aivan sama miten tästä kirjoittaa kun paskaa saa niskaan kumminkin mutta läheisyyden ja seksin puute on jo sen verran tehnyt hallaa että alkaa jo hyvissä ajoin ennen kesää ottamaan rankasti päähän ja vihaiseksi kun näkee pareja yhdessä siellä täällä ja sitten taas vähäpukeisia naisia.

Ja ei ole koskaan ollut tyttöystävää eikä minkäänlaista suhdetta tai intiimiä kokemusta ja ikää yli 40. Jo oikeastaan siinä ala-asteen lopulla kiinnostunut tytöistä ja ylä-asteella vielä enemmän mutta ei saannut mitään aikaiseksi eikä myöhemminkään elämässä.

Suurin syy ollut se että on olemattomat sosiaaliset taidot jotka johtuu siitä että olen autismin kirjolla. Lisäksi se että on muita diagnooseja kuten mielenterveysongelmat masennus, ahdistuneisuushäiriö jne. Lisäksi kun on työkyvytön ja kuntoutustuella ei harrastaminenkaan ole helppoa ja monesti ahdistuu ja väsyy nopeasti sosiaalisissa tilanteissa.

Ei ole myöskään yhtään kavereita tutuilla tai puolitutuilla on omat elämät ja niin täynnä ettei minun olemassaoloni kiinnosta tosin kun jos on kiinnostanut on pyydetty baariin mutta kun ei juo alkanut inttäminen mikset juo jne. No sanonut ettei kiinnosta ja toisaalta ei halua päätä sekaisin kun on mielialalääkitys.

Ja muiden autismin kirjolla olevien kanssa en tule oikein toimeen jos sitä neuvotaan esim. facebook kun omat mielenkiinnon kohteet ja mielipiteet menee ristiin ja kun moni tai suurin osa on kaupunkilaisia ja itse asun maalla kun jos jotain töitä on missä jaksan tai pärjään niin löytyvät ainoastaan täältä.

Meni vähän ohi aiheen mutta tälläkin hetkellä niin ärsyyntynyt kun se mitä pystyy tekemään asian eteen niin ei tuota mitään tulosta. Tee deittiprofiili niin ei toimi, käy ulkona ei toimi ja siellä pitäisi uskaltaa jutella mutta ei tiedä missä tilanteessa saa jutella ja missä ei ja olen harjoitellut sosiaalisia tilanteita vuosia mutta aina jos vaikka jossain käy ja lähellä nätti nainen menen ihan solmuun pelkästä tämän läsnäolosta esim. kuntosalilla menen usein ihan paniikkiin jos sinne tulee nättejä naisia niin en pysty oikein keskittymään mihinkään mitä olin siellä tekemässä.

Ihastun myös aina väärin kun joka kerta tullut pakit kun nuorempana vielä uskalsi mennä juttelemaan ja nykyään turha edes vaivautua kun tietää miten käy ja nykyinen ihastuksen kohde paljon nuorempi ettei järkeä.

Sanottu että lakkaa ajattelemasta suhde edellä tai jotain ja muuten vaan ala juttelemaan mutta mitä tässä on ollut 25+ vuotta parisuhde hakusessa ja ikää yli 40 niin ei ole aikaa alkaa vaan olemaan ja odottamaan tyyliin "kyllä se tulee jos on tullakseen" jonka mukaan pitäisi vain tyytyä sitten yksinäisyyteen?

Ja en siis tarkoita että pelkkää seksiä haluan vaan kokonaisuutta mitä parisuhteessa nyt onkaan en tiedä mutta kyllä seksi merkitsee aika paljon kun ei mitään kokemusta ja se on päässä sitten muodostunut isoksi asiaksi.

No pilkkaa saan tästä aloituksesta aivan varmasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilkata. En myöskään tiedä miten tuota lähtisi purkamaan. Otan osaa. Varmasti kurja tilanne.

Vierailija
2/4 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua pilkata. En myöskään tiedä miten tuota lähtisi purkamaan. Otan osaa. Varmasti kurja tilanne.

Kiitos asiallisesta kommentista. En nyt odottanutkaan että kenelläkään olisi mitään ratkaisua, halusi päästä avautumaan tästä aiheesta. ap

Vierailija
4/4 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas suhteen jälkeen onnellinen yksinäisyydestä.

Se on yks asia, että joutuu olla duunille orja, mutta tuut himaan ja sua odottaa ziljoona tehtävää, jotta saat pidättyä naisen tyytyväisenä. Ja vielä kaiken päälle oli YH, niin moninkertaisesti vastuuta eikä kukaan koskaan tyytyväinen. Lisäksi seksi on aika overrated. Lisäksi jo päälle 40 en vaan jaksa väsyneenä illalla tehä liikuntasuoritusta ja testot muuteki jo laskenut.

Yleensä kaikki paska pitää ensin itse kokea, jotta huomaa, että huolet eivät ole sen arvoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme