Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Vierailija kirjoitti:
Kaiva se meisseli esiin!
Onkohan tuo ollut jo liiankin usein esillä?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kotityöt olisi tehty, olisi kyllä mukavaa, jos hieroisit alaselkää ja jalkateriä.
Haist kukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ois hyvä. 😋
Et pääse maistamaan, kun et halua. 😝
Oli miehelle, joka haki unohtuneen mukin yläkerrasta, seisoi pystybaarissa mua katsellen ja painui neukkariin rauhoittumaan. Maistuis kyllä.
Hyvää yötä. En jaksa kaivata enää tänään. Huomenna kaipaus hiipii kuitenkin takaisin ja nakertaa sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Voit viedä mut piiloon yms.
Minne piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Lahjonta ja mieleistely=red flag
Mutta mutta mutta
🎀
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kotityöt olisi tehty, olisi kyllä mukavaa, jos hieroisit alaselkää ja jalkateriä.
Tekisin mielihyvin kaipaamalleni naiselle ja hieronnan lopuksi vatiin jalkakylpy.
Viidenkymmenen egen kello riittää. Sivusta, miehelle… Nätti pitää olla, ja siro 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea herra, milloin aiot lähestyä suudelmain kera?
Kun neito malttaa tipauttaa valkoisen nenäliinansa.
Oon kyllä ahkera tiputtelemaan kaikenlaita. Jos taskussa ei satu juuri olemaan valkeaa nenäliina, käykö päästä tippunut ruuvi?
Käy toki mutta mikäli sallitte, niin jättäisin sen mieluusti ruuvaamatta heti kohta paikoilleen nimittäin, en haluaisi neidon tulevan järkiinsä vielä hetkeen (suudelman ajaksi).
Kun näin asian muotoilette, ruuvauksen kanssa ei kannata ollenkaan pitää kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö saunassa tänään? Kaivatulleni.
Kotisaunaan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuttaisiin yhdessä, kotityöt jäisivät valitettavasti sinulle, koska olen niin laiska.
Ollaan selvästi sielunystävät, koska olen ajatellut ihan samaa toisin päin
Tämä oli päivän paras! 😅 -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuttaisiin yhdessä, kotityöt jäisivät valitettavasti sinulle, koska olen niin laiska.
Mammat rakastaa kotitöitä.
Mammapojat jääkööt mammansa passattavaksi
Kun mamma on 3 metriä kaempana hellasta on hän karkuteillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus tekee mut hulluksi. Jo vuoden ajan olet pyörinyt päässäni. Joskus saanut pieniä taukoja, kunnes valtaat taas kaikki ajatukseni.
Sanoit8t hyvin mun aatokset 🤍
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vissiin taloudenhoitajapuoliso?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus tekee mut hulluksi. Jo vuoden ajan olet pyörinyt päässäni. Joskus saanut pieniä taukoja, kunnes valtaat taas kaikki ajatukseni.
Kaipausta myös vuosi, aikamoista vuoristorataa. Mitähän toinen vuosi voisi tuoda tullessaan.
Mammapojat jääkööt mammansa passattavaksi