Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12386)
Suosittelen, että kukaan ei tee oletuksia ketjun anonyymiviestejen perusteella kenestäkään irl.
Vierailija kirjoitti:
Yritä vaan uudestaan, tilanteeni on lähiaikoina muuttumassa kun avioero astuu voimaan.
Millon se astuu? Mulla on jo astunut. En enää uskalla. Laita viestiä niin kaikki etenee
Vierailija kirjoitti:
J tarvitsisitko hoitoa?
Tietynlaista.
Kuka halusi nähdä perjantaina?
Oon täs nyt illalla, yöllä ja aamulla ajatellu sua ja se…iä.
Joku muu saattaa vastata tai sanoa jotain näyttäen siltä alkuperäiseltä kirjoittajalta, joka ei halunnut enää sanoa enempää.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Mitä aiot tänään tehdä sen eteen, että olisit tulevaisuudessa paras mahdollinen kumppani toiselle ihmiselle? 😃
Olla oma suloinen itseni.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että kukaan ei tee oletuksia ketjun anonyymiviestejen perusteella kenestäkään irl.
No shit Sherlock!
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Mitä aiot tänään tehdä sen eteen, että olisit tulevaisuudessa paras mahdollinen kumppani toiselle ihmiselle? 😃
En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin
Meitä minä-nimisiä on aika monta täällä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin
Älä vaivu harhaan! Et keskustele täällä kaivattusi kanssa! 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Oon täs nyt illalla, yöllä ja aamulla ajatellu sua ja se…iä.
Olisiko se hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No shit Sherlock!
Watson hyvä, katso ympärillesi. Huomaat, että omijoita piisaa ja siten heille muodostuu kuva ihmisestä omittujen viestien perusteella. Osa jo aivan epätoivoissaan, kun väen vängällä ottavat itselleen mukavat viestit ja reaalimaailman epäsuhta niihin masentaa ja saa kiukuttelemaan. Ja osa mulk*roista tulee aina kiukuttelemaan muiden viesteihin tai syyttelemään milloin mistäkin, tulkiten viestejä omista lähtökohdistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin
Älä vaivu harhaan! Et keskustele täällä kaivattusi kanssa! 🤦🤦
Etkö päässyt OKL:ään aikoinaan. Sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu saattaa vastata tai sanoa jotain näyttäen siltä alkuperäiseltä kirjoittajalta, joka ei halunnut enää sanoa enempää.
No juu, tapahtuu jatkuvasti. Eilenkin mun lyhyeen ja mielestäni asialliseen aloitukseen oli käyty horisemassa ties mitä ikävyyksiä pitkät pätkät, esiintyen ap:na.
Jos avautuu vaikeuksistaan, siinä voi olla kyse jostain aivan muusta kuin väärään aikaan nukkumisesta.