Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12084)
En halua olla filosofi. En satusetä. En mitään merkittävää. Meen pelaamaan. Ja haaveilemaan samalla, että olisin tytyn kanssa pelaamassa <3 :3
J.M. mies
Vanhemmalta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Toihan on narsistin klassinen, että sanoo toiselle että muut ei kuitenkaan häntä kestä."
Jos yrität sanoa, että minä olisin narsisti, ei pidä paikkansa. Tutkittu juttu. En tunne narsistien maneereita. Sanoin tuon vain ihan siksi, että ainakaan minä en olisi jaksanut keneltäkään muulta vastaavaa kuin häneltä. Ehkä muut sitten jaksavat.
Miksi sinua on tutkittu narsismin varalta? Kehoittiko lähipiiri?
Ei ole tutkittu narsismin varalta. Ilkeää maalittamista sinulla. Tehtiin psykologiset testit ihan muusta syystä. Netin narsismitestistä sain 2/40. Paljonko sulle tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saat paremman. Siitä ei ole epäilystäkään. Eri asia on, jaksaako ne paremmat sun oikkuja.
No johan on, sieltä tuli oilein klassiset
Oletko sitä mieltä, että narsistille riittää ymmärtäjä joka oksalla?
Toihan on narsistin klassinen, että sanoo toiselle että muut ei kuitenkaan häntä kestä.
Mun täytyy sanoa, että en jaksaisi kuunnella tuollaista keneltäkään. Typerää dissaamista.
Loukattu nainen. Koita ymmärtää.
Ei väliä onko nainen vai mies. Itseään tollasella vain satuttaa lisää ja näyttää typerältä kinastelulta siitä kuka parempi. Kai se nyt eron jälkeen on selkeää, ettei sopineet yhteen koska erosivat. Tulevaa ei tiedä. Vastaan voi tulla vielä epäsopivampi tai täysosuma.
Tehkää omat aloituksenne, älkääkä sivusta tulko assosioimaan omianne. Menitte oikein rytinällä metsään. T. Ap
Ei tuo vielä mitään. Näkisit mikä selkkauskerho omaani tuli yksi päivä. 😂 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
TK mies
Ai se nalle
Vierailija kirjoitti:
'Toihan on narsistin klassinen, että sanoo toiselle että muut ei kuitenkaan häntä kestä."
Jos yrität sanoa, että minä olisin narsisti, ei pidä paikkansa. Tutkittu juttu. En tunne narsistien maneereita. Sanoin tuon vain ihan siksi, että ainakaan minä en olisi jaksanut keneltäkään muulta vastaavaa kuin häneltä. Ehkä muut sitten jaksavat.
Selitätkö todella näille nyrkin ja hellan välissä elämänsä viettäneille liukuhihnalta diagnooseja viljeleville pölvästeille mitä sinä et ole? Eri
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sua.
Kysy, niin kerron.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sua.
En mäkään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sua.
Mä tiedän. Mä oon sekasin.
Mulla on muutakin pään sisällä ku ne mitä mainitsin sillon... Nn
Vierailija kirjoitti:
Oli virhe avautua aivoituksistaan. Heti sekoittuvat muuhun.
Tietysti sekoittuvat ellet allekirjoita omalla nimellä.
Narsistit eivät välitä ketjun otsikosta, vaan jankkaavat ohista muun muassa narsismista.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla filosofi. En satusetä. En mitään merkittävää. Meen pelaamaan. Ja haaveilemaan samalla, että olisin tytyn kanssa pelaamassa <3 :3
Muista viedä mälliset roskat ulos samalla kun heittelet ilmoille somasti uwu kawaii ääniä ja onanoit. Muuta vinkkiä poika et saa. Aamulla sitten heräät uuteen päivään, menet oikeisiin töihin ja jätät netin ja naistenpalstat taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä 💕
Minäkin.
Juu, on varmat ja selkeät tunnisteet. -peukkuja
Pidät ostoskorissa, muttet lunasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten valintatalo
Kauhujen esikartano
Vierailija kirjoitti:
Kerro kolme tärkeintä asiaa, jotka haluat saattaa kaivatun tietoon.
Ei tärkeimpiä, mutta asioita, joita hän ei tiedä minusta.
1. Elän kahden kaupungin välistä arkea, välillä kolmenkin.
2. Lempiväri: ruusukulta
3. Lempibiisi: minä ra ra ra
Miksi sinua on tutkittu narsismin varalta? Kehoittiko lähipiiri?