Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11881)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunteet ja kiinnostus ei kohtaa? Se josta on itse kiinnostunut ei ole vastakiinnostunut. Se kuka ei kiinnosta lainkaan juoksee perässä kuola valuen.
Tai miksi tunteet ja kiinnostus kohtaa,mutta tilanne menee pirun vaikeaksi Toinen on varattu tms.
Pelkkä ovien kokeileminen ei ole pelaamista kun ne eivät koskaan auenneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne meidän väliset katseet🥰🔥 niitä muistan lämmöllä. Olisi ihana nähdä sua
Joskus oisin ominu tämmösen
Vierailija kirjoitti:
En ole yrittänyt useaa. Yhtä vain tunnustelin, mutta sekin meni päin seiniä.
Jos haluat yrittää jotain toista, sekin on ok. Älä anna näiden syyllistäjien purra. Luulevat kai, että kaikki täällä roikkuvat hautaan asti sen yhden perässä, joka ei koskaan halunnut enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunteet ja kiinnostus ei kohtaa? Se josta on itse kiinnostunut ei ole vastakiinnostunut. Se kuka ei kiinnosta lainkaan juoksee perässä kuola valuen.
Tai miksi tunteet ja kiinnostus kohtaa,mutta tilanne menee pirun vaikeaksi Toinen on varattu tms.
Ei se oikeasti ole hankalaa, jos on 100% varma. Sivusta jostain
Vierailija kirjoitti:
Tunnustele uudestaan :)
Jos rakastaa 100-prosenttisesti, ilmeisesti on mahdollista, että ei ole 100-prosenttisen varma?
Jos toinen on varattu, niin se on sun syy vaikka itse oisit vapaa ja vaikka teillä ei edes ole ollut mitään suhdetta. Saat kaikkien syyt niskoilles.
Tekis mieli toivottaa kaikki....
...onnelliseen tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko/kuunteletko kaunokirjallisuutta?
En. Lukemattomia kirjoja hylly täynnä. Videopelit kiinnostavat enemmän ja Yumin kanssa hulluttelu :D
Töissä asti tuntuu Dandeilu.
Ja se on hänen syynsä? Miksi olosuhteita ei muuteta? Siksi kun ihmiset eivät vastuta niitä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustele uudestaan :)
En varmasti! Miks et itse? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mutta sinkkuna sitä ei ole kiva sekaantua varattuun, vaikka olisikin 100% varma. Saa sitten haukut niskoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa 100-prosenttisesti, ilmeisesti on mahdollista, että ei ole 100-prosenttisen varma?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mutta sinkkuna sitä ei ole kiva sekaantua varattuun, vaikka olisikin 100% varma. Saa sitten haukut niskoilleen.
Saat joka tapauksessa. Varsinkin just jos teet oikein, niin siitä vasta haukutaankin
Eri
Jostain syystä ihastukseni puoliso on alkanut tuppautua seuraani. Hmm...
Miksi paikka x palkkaa yhden ihmisen kun voisi palkata 5 jakamaan sen saman taakan? Minne ne ylimääräiset voitot menivät? Miksi tätä ukkoa ei vedetä alas palkintopalliltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat joka tapauksessa. Varsinkin just jos teet oikein, niin siitä vasta haukutaankin
Eri
Jos on 100% varma, niin et miettisi jotain random haukkuja.
Ja täällä minä olen, minä, kone, kädet, näppäimistö, ajatus, psyyke, luovuus ja toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut palstalla? Isoja harhaluuloja elämästä eli ootte kovin kypsymättömiä ja kaivattunne myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat yrittää jotain toista, sekin on ok. Älä anna näiden syyllistäjien purra. Luulevat kai, että kaikki täällä roikkuvat hautaan asti sen yhden perässä, joka ei koskaan halunnut enempää.
Jos vastaan tulee oikea, hän tulee.
Jos toinen ei halua tai jokin paikka ei aukene tai terveydentila ei salli, sitten se ei toimi, eikä siinä ole kyse mistään usean pelaamisesta.