Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (11637)

Vierailija
11601/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta erityisen innokkaalta vaihtamaan kuulumisia. En pommita enempää.

Mun puhelimeen ei oo tullu yhtään pommia

Vierailija
11602/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsestäsi? Oon itte jäykkä jännityksestä joka ikinen kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vetovoima mitä tunnen sua kohtaan on alkanut häiritä mua fyysisesti aika tavalla. Ihan käsittämätöntä.

Mitenhän sen kävis, jos vietettäisitte enemmän aikaa yhdessä? Kestäiskö pumppu :)

Vois hullua olla mutta jatkuvuus ei huoleta vaan lähinnä se että mitenköhän ensitapaaminen olis tarkoitus handlata näin tuntiessa

Vierailija
11604/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon harvoin kipeänä. Pientä poikasta voi olla, mutta en muista, milloin ois ollut kuumetta. Ehkä koronassa viisi vuotta sitten. Elimistölläni on kykyä vastustaa, joten ihan turhaa väittää, ettenkö pystyisi sinuakin vastustamaan. Kuten sinäkin kaikin keinoin minua. 😛

Teet siitä vaikeetaa näillä kiusoitteluilla.

Enpä usko. Hänelle ei ole itse asiassa ollenkaan tuottanut vaikeuksia vastustaa.

Vierailija
11605/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vetovoima mitä tunnen sua kohtaan on alkanut häiritä mua fyysisesti aika tavalla. Ihan käsittämätöntä.

Ketä?

Eugenia Häkkistä.

Tee oma aloitus Eugenialle

Vierailija
11606/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsestäsi? Oon itte jäykkä jännityksestä joka ikinen kerta. 

Puhuin tämänpäiväisestä viestittelystä.

Vierailija
11607/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielisuudelmia tosiaan kaipaisinkin. Edellisestä on yli kuusi vuotta.

Miksi ihmiset eivät suutele, tätäkin on tullut kummasteltua? Vain vastarakastuneet?

Kumppani rupsahtaa, lakkaa huolehtimasta itsestään, hengitys alkaa haisemaan, halut kuolee.

Kumppani vain rupsahtaa?

Ei oo aitoo intohimoa. 
Tiedän kymmeniä vuosia yhdessä olleita pariskuntia, jotka suuteloivat edelleen intohimoisesti eikä mitään pikku suukkoja. 

Niin minäkin. Siinä on varmasti ollut kova vetovoima alunperinkin kahden ihmisen välillä. Ja sitä on vaalittu ja hoidettu.... Kukapa sellaista ei haluais, jos vaan on tarjolla. Toki ihmisetkin on erilaisia. Toiset palaa muutenkin suuremmalla liekillä, ehkä he kaipaavat suhteeltaankin sellaista. Toiset tuntevat maltillisemmin. 

Vierailija
11608/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle viestittelyä tartte jännittää

Vierailija
11609/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sen kävis, jos vietettäisitte enemmän aikaa yhdessä? Kestäiskö pumppu :)

Vois hullua olla mutta jatkuvuus ei huoleta vaan lähinnä se että mitenköhän ensitapaaminen olis tarkoitus handlata näin tuntiessa

Ehkä voisitte olla yhtä sekaisin ja siten handlata?

Vierailija
11610/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi mä ajattelen sinua koko ajan, en mä oo ihastunu, vaikka suhun olisi niin helppo ihastuakkin. Mä nään sussa samanlaisen rikkinäisen ihmisen kuin itse olen, ollaan vaan eri tavalla rikkinäisiä. Haluisin niin paljon kaverin jota tukea ja jolta saisin välillä tukea itsekkin. Onhan mulla noita vanhojakin, mut niiden kanssa on käyny niin kuten kerroit omistasi.

Vierailija
11611/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät suutele, tätäkin on tullut kummasteltua? Vain vastarakastuneet?

Kumppani rupsahtaa, lakkaa huolehtimasta itsestään, hengitys alkaa haisemaan, halut kuolee.

Kumppani vain rupsahtaa?

Ei oo aitoo intohimoa. 
Tiedän kymmeniä vuosia yhdessä olleita pariskuntia, jotka suuteloivat edelleen intohimoisesti eikä mitään pikku suukkoja. 

Niin minäkin. Siinä on varmasti ollut kova vetovoima alunperinkin kahden ihmisen välillä. Ja sitä on vaalittu ja hoidettu.... Kukapa sellaista ei haluais, jos vaan on tarjolla. Toki ihmisetkin on erilaisia. Toiset palaa muutenkin suuremmalla liekillä, ehkä he kaipaavat suhteeltaankin sellaista. Toiset tuntevat maltillisemmin. 

Joo, en lähtisi vertailemaan kun ihmiset on tosiaan erilaisia. 
Kaikki ei edes tapaa sellaista tyyppiä, jonka kanssa tuo olisi edes mahdollista. Ei tule mitään niin suurta ja molemminpuolista kolahdusta koskaan, varsinkaan nuorena. 

Mutta jos on kasvanut tuollaisen parin huomassa, niin kädenlämpöiset parisuhteet ei ole vaihtoehto. Noiden lapset on mieluummin sinkkuja, kuin ”ihan jees”-ihmisen kanssa parisuhteessa. 

Vierailija
11612/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani vain rupsahtaa?

Ei oo aitoo intohimoa. 

Joo, en lähtisi vertailemaan kun ihmiset on tosiaan erilaisia. 
Kaikki ei edes tapaa sellaista tyyppiä, jonka kanssa tuo olisi edes mahdollista. Ei tule mitään niin suurta ja molemminpuolista kolahdusta koskaan, varsinkaan nuorena. 

Mutta jos on kasvanut tuollaisen parin huomassa, niin kädenlämpöiset parisuhteet ei ole vaihtoehto. Noiden lapset on mieluummin sinkkuja, kuin ”ihan jees”-ihmisen kanssa parisuhteessa. 

Olen kuullut jälkikasvulta että tuo asetelma aiheuttaa paineita jälkikasvulle. On se sitten hyvä tai huono miten tykkää ottaa. 

Vierailija
11613/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppulukua ei ole vielä paljastettu. Jännittävää!

Vierailija
11614/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi mä ajattelen sinua koko ajan, en mä oo ihastunu, vaikka suhun olisi niin helppo ihastuakkin. Mä nään sussa samanlaisen rikkinäisen ihmisen kuin itse olen, ollaan vaan eri tavalla rikkinäisiä. Haluisin niin paljon kaverin jota tukea ja jolta saisin välillä tukea itsekkin. Onhan mulla noita vanhojakin, mut niiden kanssa on käyny niin kuten kerroit omistasi.

Miksi et tule sit jutteleee

Vierailija
11615/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä edes vilaukselta 💙

Vierailija
11616/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo koskaan tavanneet siis?

Vierailija
11617/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva nähdä edes vilaukselta 💙

Miksi ei nähdä enemmän

Vierailija
11618/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisitte olla yhtä sekaisin ja siten handlata?

Se olis kyllä paras mahdollinen tilanne

Vierailija
11619/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tule sit jutteleee

Kyllä mä juttelen paljon hänen kanssaa kun tavataan, mut jotenkin kaipaan hänen seuraansa enemmänkin.

Vierailija
11620/11637 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poken katselu pilaa muuten viisaat miehet ja naiset. Pelko on viisauden alku. Komeroissamme elelee filosofeja joiden kuvitelmat eivät tavoita tiedekuntia. Totuuden jälkeinen aika. Sen ovat eräät tutkijat huomanneet tästä ajasta. 

Totuuden puhujat ovat vaiennettu. Kapitalismi pyörii kunnes empatia on imetty kuiviin koneistosta. Siitä se mielenterveyden kriisikin johtuu. Sydämetön rahan lapiointikin päättyy aikanaan.

Alikehittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi